Onko tämä joku mielisairaiden palsta ?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Tuo yksi haukkuu eläkeläisiä tai lihavia joka päivä.
sen kyllä tunnistaa. tuskin käy töissä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on. Minä olen ainoa terve ja te kaikki muut olette hulluja!
Ps. Mitäs se isä aikoinaan sanoikaan: Jos tuntuu, että kaikki muut ovat hulluja ja itse on ainoa terve, niin kannattaa hakeutua kallonkutistajan vastaanotolle.
Ei, vaan minä olen hyvä ja puhdas. Muut pahoja. Vaistoan pimeyden muissa herkästi.
Valotar.
Voitko katsoo mulle nopeesti tuleeko ero?
Vierailija kirjoitti:
Molemmat mainituista ansaitsee TÄYSIN haukkunsa. Eläkeloiset on varastaneet eläkkeensä ja läskien akkojen ei ole mikään pakko olla kokoaikaa syömässä jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmat mainituista ansaitsee TÄYSIN haukkunsa. Eläkeloiset on varastaneet eläkkeensä ja läskien akkojen ei ole mikään pakko olla kokoaikaa syömässä jotain.
Et sinäkään kyllä hyvin voi. Huonot elintavat syynä? Liian vähäinen liikunta saa ehkä noin pahan olon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruoka on hyvää. Nami nami. Eläkkeellä on kivaa olla, kun rahaa virtaa tilille, eikä tarvitse tehdä mitään. Elämä on ihanaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruoka on hyvää. Nami nami. Eläkkeellä on kivaa olla, kun rahaa virtaa tilille, eikä tarvitse tehdä mitään. Elämä on ihanaa!
Tyypillinen demarieläkeloinen. Eihän tuo edes yllätä ketään. Mikäpä se on sikailla muiden rahoilla.
No mitenkä ap luulet näiden kirjoitusten perusteella?
Kellokosken haarakonttori tämä on.
Mä tein kerran yhden testin ja laitoin trollikommentin trollien vallitsemassa ketjussa. Kaksi aikaisempaa trolliviestiä keräsi ylänuolia yli kymmenen ja mun viesti sai samassa suhteessa alanuolia.
Tästä päättelin, että yksi trollaa ahkerasti ja tehtailee nuolia. Sitten kun vertaa miten täällä trollaillaan niin samat maneerit ja saman kuuloista trollaamista on. Joku yksittäinen on täällä erittäin säälittävässä asemassa. Voi pientä trolli parkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Läskihullu on kyllä ihan ding dong.
130?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen demarieläkeloinen. Eihän tuo edes yllätä ketään. Mikäpä se on sikailla muiden rahoilla.
Minkäs teet? Demarimafia päättää asioista. Ja ihmiset äänestävät demareita.
Avohoitopalsta...ei kippeitä saa kiusata
Vierailija kirjoitti:
No mitenkä ap luulet näiden kirjoitusten perusteella?
Kuuntelin tuon runkkukappaleen Aivan totta että runkkua pitää olla Noin muuten taitaa kyllä aika sekopäistä meininkiä olla Kumpa nuo vakihullut ei pilaisi tätä palstaa niin olisi ihan ok Ap
Vierailija kirjoitti:
Kellokosken haarakonttori tämä on.
Keitä ei Kellikselle uskalleta ottaa sisään laitetaan tänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä saatte, senkin ilkeilijät! Kas noin 🐒💨
Terve, Henna! Mitäs sinne Joensuuhun?
ilmeisesti on...
Monesti oon halunnut osallistua ketjuihin, mutta alkeelliset kommunikaatiotaidot ja järjettömyydet pitävät hyvin etäällä. Trollit osaavat hyvin irtaannuttaa tältä alustalta.