Onko tämä joku mielisairaiden palsta ?
Kommentit (54)
Työkyvyttömyyseläkeläisillä on aikaa.
Itänaapurin pojat täällä vaan pyrkivät synnyttämään eripuraa ihmisten välille. Mitään järkevää keskustelua täällä ei saa aikaiseksi.
Tulee tänne milloin vain niin nuo pupat ja työttömät jatkuvasti etusivulla Tätä on tosi ärsyttävä lukea kun nuo hyppii jatkuvasti silmille
Tuo yksi haukkuu eläkeläisiä tai lihavia joka päivä.
Kyllä on. Minä olen ainoa terve ja te kaikki muut olette hulluja!
Ps. Mitäs se isä aikoinaan sanoikaan: Jos tuntuu, että kaikki muut ovat hulluja ja itse on ainoa terve, niin kannattaa hakeutua kallonkutistajan vastaanotolle.
Aina kannattaa viljellä positiivisuutta.
On joo. Tervetuloa, sovit hyvin joukkoon!
Kaikki tyhmät moukka aloitukset poistoon heti.
Vierailija kirjoitti:
Tuo yksi haukkuu eläkeläisiä tai lihavia joka päivä.
Tuo Läskihullu on kyllä ihan ding dong.
Ketäs tänään haukutaan? Asialliset ketjut bannataan heti mutta haukkumisketjut saa jatkaa ja jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
On joo. Tervetuloa, sovit hyvin joukkoon!
Tätä palstaa lukiessa tulee hulluksi Eihän kukaan täysijärkinen tuollaisia kirjoittele Nämä vakkarihullut, pupat jne
Vierailija kirjoitti:
Itänaapurin pojat täällä vaan pyrkivät synnyttämään eripuraa ihmisten välille. Mitään järkevää keskustelua täällä ei saa aikaiseksi.
Totta. Pietarilainen kaali löyhkää monissa kirjoituksissa
Kyllä, olet oikeassa paikassa! Lotto vetämään
Joskus täällä ehti lukea juttuja ja kirjoittaa omia kommentteja. Nyt saattaa olla täysi työ ilmoittaa ylläpitoon noita hulluja, jotka suoltaa paskaansa jatkuvalla syötöllä.
Vierailija kirjoitti:
Siitä saatte, senkin ilkeilijät! Kas noin 🐒💨
Terve, Henna! Mitäs sinne Joensuuhun?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tyhmät moukka aloitukset poistoon heti.
Riikka! Riikka! Riikka!
Olisiko tarpeen mietiskellä omaa olotilaa jos nämä kirjoitukset täällä vaikuttaa omaan oloon tai elämään.
Ei kaikenlaisia höpöjuttuja passaa ruveta miettimään, ei muuta ku ö- mappiin jonninjoutavuudet.
taitaa olla. inhottavaa "keskustella" kun puolet on katkeria veemäisiä aivovammasia. ja asiaa ei auta ylipitkät ketjut sekä viestin poistamiset. sekä ne joilla ei ole mitään sanottavaa mutta "päivystävät keskustelupalstalla".. äly hoi! huhuu!!