Vuokraisitko asunnon keski-ikäiselle sinkkumiehelle?
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011695790.html?utm_medium=promobox&ut…
Minä en ilman hyviä suosituksia aikaisemmilta vuokranantajilta ja tarkistaisin kyllä, ettei ne suosittelijat ole ryyppy- ja piikityskavereita vaan todellisia asunnonomistajia.
Kommentit (9)
Huom, syöpäläisiä on lattian ja ontelolaatan välissä. Kaikki kodinkoneetkin paskottu käyttökelvottomiksi, naapurit valittaneet hajusta ja vuokrat jätetty maksamatta. Noin elää incel.
Tuommoista se sitten on kun mt-pasi muuttaa omilleen ja äiti lakkaa siivoamasta.
Tarkistaisin kyllä taustat hyvin tarkkaan ennen vuokraamista.
Vierailija kirjoitti:
Huom, syöpäläisiä on lattian ja ontelolaatan välissä. Kaikki kodinkoneetkin paskottu käyttökelvottomiksi, naapurit valittaneet hajusta ja vuokrat jätetty maksamatta. Noin elää incel.
Voi kuule, monikin narkkimies maksaa kehollaan huumevelkoja, eli eivät selibaatissa elä. Ja kun oikeita aineita saa niin paneskeluksi menee ihan kenen kanssa vaan.
Incelit eivät pasko kodinkoneita, eivät ne mene lähellekään mitään minkä katsovat naisten jutuiksi. Joko maksavat vuokran koska miehet hoitaa raha-asiat tai asuvat koko elämänsä äitinsä riippakivenä.
Asuntojenpaskojat ovat yleensä miehiä. Jos vuokralainen on nainen ja asunto on tuhottu, on asialla yleensä ollut naisen miesystävä. Eli asunto kannattaa vuokrata lesbolle.
Hauska taas kuinka mies pitää mainita otsikossa. Jos itse miettii niitä pahimpia asuntoja missä on käynyt niin 3/4 ovat olleet naisten asuntoja. Kävin vasta jopa oikein hyvässä työssä olevan akateemisen naisen luona tinder treffeillä ja asunto oli niin täynnä romua että menis viikko raivata ennenkuin voisi edes imuroida.
En vuokraisi. Minulla ei ole velkavipua eikä sijoitusasuntoa. Asuntolaina on maksettu ja jonkun verran pörssiosakkeita.
Asuntosijoittaminen on varmaan ihan kannattavaa jos itse remppaa asunnon ja etsii hyvän vuokralaisen, asuntojen hinnat nousevat, korot eivät nouse, ei tule tyhjiä kuukausia, vuokralainen ei tuhoa kämppää, ei tule isoja remontteja yhtiöön jne.
Akateemiselle työssäkäyvälle vuokraisin