Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö laulajan osata nuotit? Ihan vaan mietin tuossa Iiidollssii katsoessa...

Vierailija
25.09.2008 |

Itse olen laulanut vuosia kuorossa lapsena ja en kyllä nuotteja tunne. :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. sunnuntailaulajan ei liene välttämätöntä nuotteja osata, mutta ei siitä muuta kuin hyötyä toisaalta yhdellekään laulajalle ole. Eli hyvä olisi osata.

Vierailija
2/6 |
25.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikensortin idolssit jne laulaa nuoteista...niinko vaikka pakariset, britneyt ja kumppanit? Siis et onkohan se edellytys laulajan uralle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abreu, Ari koivunen, eivät todellakaan osaa nuotteja. Ei siis edellytys laulajan uralle tuo nuotinlukutaito, korvakuulolta voi biisejä opetella, ja esim. laulunopettajan opastuksella. Varmasti tässäkin maassa lukuisia ns. huipputason artisteja, sekä uutta että vanhaa sukupolvea, jotka eivät nuoteista ymmärrä yhtään mitään.

Vierailija
4/6 |
25.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mite ovat edes kehdannu mennä koelauluihin:D:D:D:D

¨Mut toi jätkä joka oli ennen taukoa,oli aivan sairaan hyvä laulaja...mie tykkäsin

Vierailija
5/6 |
25.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pitkänlinjan muusikko ja laulaja ja ei osaa nuotteja. Tekee biisejä niin, että laulaa ja säestää kitaralla ja joku toinen kirjottaa nuotit ylös. Ja muiden biisit tietenkin oppii ihan korvakuulolla.

Vierailija
6/6 |
25.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun uutta biisiä ollaan tekemässä, laulaja kuuntelee demonauhaa ja opettelee kappaleen siitä. Nuotit tekee joku sitten paljon myöhemmin, jos tekee. Ja jos laulaja on itse biisintekijä niin ei hän todellakaan sävellä kynällä paperille, vaan tallentaa luovan työnsä tuloksen äänittämällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi