Mitä Temu-lahjoja annoit ja sait?
Sain pari joulukoristetta ja puseron.
Tänä vuonna löysin lahjat muualta, niin ei tarvinut ostaa sieltä.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Lahjakortteja sain temuun, hyvä niin
Miten sinne voi ostaa lahjakortteja?
Sisareni lapsille ostin kaikenlaista, ihanaa kun on kerrankin varaa ostaa kunnon lahjoja.
Vierailija kirjoitti:
Sisareni lapsille ostin kaikenlaista, ihanaa kun on kerrankin varaa ostaa kunnon lahjoja.
Mä tein koko syksyn vähintään 60h työviikkoa, toisinaan enemmänkin, mutta ainakin pystyin ostamaan kotimaisia lahjoja. Sä lahjoitat työttömyyttä ja lapsettomuutta. Temusta hankitaan lahjat vain niille, joille toivotaan pahaa.
Minua huijattiin vain temussa. Yhdelläkään lahjaksi ostetulla tavaralla tehnyt mitään. Onneksi sain palautettua. Joutavaa roskaa kaikki! Enkä sano tätä musta maalatakseni ko. Puljua. Olen jo monta vuotta ostanut Kiinasta tavaraa mutta viimeaikoina on kyllä laatu huonontunut rajusti. En tilaa enää jatkossa ja onneksi Heinäkuussa tulee tullitkin noille pashapaketeille. Loppuu se krääsän myynti tolloille. Muovipaskoo kohta kaikkipaikat täynnänsä. Onneksi itse viisastuin!
Sain valitettavasti korvakorut. Tässä nyt parannellaan korvannipukoita, nikkelireagenssi on postissa. Opin kerrasta, seuraavat temulahjat eivät jää edes huusholliin, laitan poistoon. Reilumpaa kuin laittaa kirppikselle.
Hävetkää temuttajat, mielummin vaikka kaupasta tavallinen suklaalevy kuin temu krääsää, paljon huonoja tuotteita ja arvotonta krääsää saa etsimällä etsiä että sieltä löytyy sellaista tavaraa joka ei kirjaimellisesti hajoa tai aiheuta allergista reaktiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tein koko syksyn vähintään 60h työviikkoa, toisinaan enemmänkin, mutta ainakin pystyin ostamaan kotimaisia lahjoja. Sä lahjoitat työttömyyttä ja lapsettomuutta. Temusta hankitaan lahjat vain niille, joille toivotaan pahaa.
Samaa mieltä vaikka köyhä olenkin, suurin osa temu tuotteista hajoaa käsiin, aiheuttaa allergisia reaktioita yms. Mieluummin ei osta mitään tai ostaa vaikka juhlapöydän konvehteja.
Sitä roskaa en osta enkä anna lahjaksi
Temu ei maksa pakkauskäsittelymaksuja. Halpaa paskaa tavara.
Paksut pahvit/muovit ympärilla..niiden hävityksen/käsittelyn maksat veroissasi lopulta
temu lemu romu tuho
Tilaan kyllä itselleni temusta, kun otan itse sen riskin siellä olevista tavaroista.
Mutta voiko oikeasti olla niin typeriä ihmisiä, että tilaavat lahjaksi sieltä? Ei stana
Vierailija kirjoitti:
Kunnon lahjoja?!?
Ostakaa kotimaista, niin ehkä tulisi niitä työpaikkoja. Varsinkin he, jotka täällä laulaa yhteislauluaan "menkää töihin!". Kiina krääsää ostamalla armas kotimaamme ei kyllä pelastu. Kiina oaska muutenkin arvoituksellista. Jo xiaomin puhelin lukittiin jouluna itsestään eikä ilman 79 euron maksua saa auki!!!! Heitin roskiin paskan! Joku on kuulemma pystynyt numerollani tekemään jonkin mi tilin? Ja lukinnut sillä puhelimeni. Joko virhe tai käsittämätön ohjelmamoka mutta minulle kiinailmiöt riittävät!
On paljon juttuja ollut että tulee tuotteiden mukana mm luteita ja aiheuttavat syöpää eli on myös syöpää aiheuttavia tuotteita
Lahjakortteja sain temuun, hyvä niin