Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***ELOISAT tiisataihin***

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla jo yritin raapustella mutta kone ystäväiseni se taas päätti tiltata joten se viestin naputtelu jäi lyhyeen. Nyt paremmalla onnella sitten vaikka tod.näk. vaunuissa jo kohta rääkäistään....

Räkäisiä ollaan edelleen ja itselläkin kurkku kipeänä. Nyt esikoisenkin nenä vähän valuu, toivottavasti ei nyt kipeemmäksi tule että päästään huomenna kaverin synttäreille. Meillä onkin nyt ollut sellanen moukan tuuri että lähes kaikki synttärit jääneet viime aikoina väliin sairatelujen takia....:(

Huhtille terkkuja! Kokemuksia löytyy samaisesta lääkäristä eikä mitään hyviä. Likkaa odottaessa kun hänen luonaan kävin satuin mainitsemaan kun olin aamulla huomannut alavatsassa pienen kipeän alueen. No, tämä tohtori tomerahan oli välittömästi passittamassa mua hämeenlinnaan jatkotutkimuksiin " ettei vaan olisi mitään vakavaa" ja heitti ilmaan kaikkia kauhuskenaarioita aina umpisuolentulehduksia myöten!! Onneksi terkalla sentään oli järki päässä ja totesi että jos nyt kumminkin vaan odotettaisi että jos menee ohi itsekseen, todennäköisesti on ihan vain joku vaaraton revähdys! ;) Eli kovin on virkaintoinen tai mikä lie tämä lääkäritäti. Monia kavereiden muksuja on ollut passittamassa jatkotutkimuksiin mitä mitättömimmistä syistä. Nyt kun itse tiedän millainen lääkäri on, en enää kauheesti ressiä ota hänen sanomisistaan. Kurjaahan se on kyllä, kun ei lääkärin sanaan voi luottaa ja turhista vanhempia huolestuttaa!! ://

Tulipahan saaga nyt tästä. Ja samalla muut kommentoitavat asiat haihtuivat autuaasti pääkopasta. Mutta ehkei siellä mitään sen kummenpaa ollut alunperinkään! ;)

Palailen kun/jos muisti palailee....

oinasmamma

Vierailija
22/36 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla PEPPERIN ja PAPUNAN kuulumisia!! Omien päätösten kanssa saa kyllä olla vahva tuossa ph-asiassa. Ehdottomasti Pepper nyt taistelet lapsesi siihen ykkösvaihtoehtohoitoon. Ikävää, jos puhelu sai sinut ahdistumaan tai koit painostusta. Luulen, että kyseessä piti olla sellainen tiedustelupuhelu, jota suosittujen hoitopaikkojen johtajat harrastavat purkaakseen jonoja ja huom. osoittaakseen paikat niitä todella tarvitseville. En missään nimessä halua puolustaa johtajaa ja hän on toiminut sanavalinnoissaan väärin, mutta pk:ssa, jossa itse olen töissä, on monta kertaa käynyt näin: Päätökset laitetaan postiin, kaikki hakijat eivät saa tietenkään paikkaa. Ella 10kk sai hoitopaikan ja Jesse 11kk sai hoitopaikan 5km päästä. Ellan äiti soittaa parin viikon päästä, että onkin päättänyt jäädä kotiin vuodenvaihteeseen asti. Eikä hän ole ainoa, pari muutakin on päättänyt sittenkin jatkaa hoitovapaata syystä tai toisesta (kuten meillä eloisissa Pantouflekin teki). Jessen äiti on ehtinyt ottaa vastaan pitkin hampain kauempana olevan hoitopaikan ja tulee kuukauden kuluttua lankoja pitkin johtajalle, kun naapurin Lotta olikin saanut paikan haluttuun päiväkotiin, sen Ellalta vapautuneen. Jälkipyykki hoitopäätösten jälkeen on joskus hankala ja työläs. Monimutkainen esimerkki, mutta luulen siis, että johtaja halusi varmistaa teidän tilanteen, vaikka ikävä maku tuosta sinulle jäi. Uskon silti, että olette vahvoilla hakijoiden joukossa, kun on tuo isovelikin. Hänen on hyvä kuitenkin olla paikassa, jossa on tuleva eskari ja koulukaverit. Eli pää pystyyn ja peppu myös!

Kovasti tuntuvat kaikki taudit jylläävän, meilläkin räkärodeota on, mutta ei mitään vakavaa. Pikaisia paranemisia kaikille poteville!

HUHTI se törmää noihin terveydenhoitoalana todellisiin ammattilaisiin vähän väliä =) Voi hanhi, mihin niitä vähäisiä resursseja käytetään, 8-kuisen kielellisen viiveen tutkimiseen! Olisit päästänyt sellaset naurut siellä lääkärin luona, että olisivat ne odottavat äiditkin sitten kysyneet, mikä noin hauskaa on. Yhdessä olisitte voineet nauraa lääkärin takaisin koulunpenkille =)

Pissakakkapissakakka, terveisiä kaikille kuivaharjoittelijoille, niille, joiden iki-ihanat uhmikset opettelevat käymään potalla ja pöntöllä, haluavat riisua ITE. Poikalasten äideille muistutan, että vaikka lapsi istuukin potalla niin varmistakaa, että pippeli on potan SISÄLLÄ. Teille, joilla on iso puinen leluarkku, älkää päästäkö lasta sinne sisälle, muuten saattaa käydä¿pissakakkapissakakka. Luuttua on heilutettu ja leluja pesty. Herra Tahto on ehdoton, eikä huoli vaippaa ja uusin villitys on venyttää vessaan menoa mahdollisimman pitkälle, niin että matkalla vessaan tulee ne ensimmäiset lätäköt. Musta välillä tuntuu, että kädet on koko ajan pissassa ja kakassa, kun on tämä pienikin kakkatykki uhmiksen lisäksi.

Eilen tuntui seinät olevan täälläkin kallellaan mua kohden. Masentava sää, pojat kävi ihan kierroksilla. Peilistä mua katseli se kuuluisa kuttu, iltaöiset kädessäpitelyt alkavat jo kääntyä univelan puolelle. Tukka oli kuin petolinnun peräpää, kasvot roikkui alaspäin. Sormienvälit tuntui olevan täynnä pissaa ja kakkaa¿ Niin ja toi vyötärö¿Huoh. Oli kuitenkin pakko hetkeksi piristyä, sillä odottelin, että tuote-esittelijä tulee tuomaan Satunalle-tuotteita. Siivoilin ja järkkäilin paikkoja, talossa tuoksui siivouksen seurauksena hyvälle. Yhtäkkiä alkoi kärytä. Eeli se vaan oli, lasti turvallisesti vaipassa eikä tällä kertaa haisevia matoja lattialla. Esittelijä olisi meillä ihan hetkisen kuluttua, joten ajattelin ensin ottaa pelit ovesta sisään ja vasta sitten vaihtaa vaipan. Hetkinen meni eikä naista kuulunut, joten äkkiäkös minä nyt yhden pyllyn pesen. Vaatteet pois, vaippa auki¿ouh, tuotokseen hajuun verrattuna ruotsalaisten hapansilakatkin olisivat tuoksuneet ruusuilta. Samalla hetkellä kun aloin pestä poikaa, alkoivat koirat haukkua, esittelijä ajoi siis pihaan. Mulla oli käsi täynnä shittiä ja toinen jo koputteli oven takana. Pesin pepun pikavauhtia, kietaisin pojan harsoon ja uusien koputusten aikana yritin saippualla hälventää kamalaa hajua käsistäni. Siinä sitten sekunnin kuluttua seisoin meidän ovella pa^^alta haisten. Vaikka tiedän esittelijänkin olevan äiti, niin silti, eikö mun elämä ole muuta kuin pissaa ja kakkaa? Turha siinä hakussa selitellä, että juuri kyllä Andyllä räjäytin kämpän ja tuolla takana tuoksuu hyvälle. Laitoin oven kiinni ja menin hakemaan harsosta karanneen alastoman Eelin olkkarin lattialta. Samassa mulla kastui vasen sukka, kiukunpuna nousi kasvoille ja valloittava hymy Eelin kasvoille: Jes, se astui mun miinaan!

Sen verran eilinen kouli, että varasin itselleni kampaajan ja kasvohoidon. Josko tämä lattioiden luuttuaja hetkeksi löytäisi naiseudenkin. Eiköhän se taas tästä lähde kulkemaan ja seinät suoristu paikalleen. Miähellä alkaa maanantaina kahden viikon loma. Meillä on lauantaina kivat bileet tiedossa. Aurinkokin näköjään paistaa!

Ainiin, PUPELLE! Kyllä se voi olla laktoosi-intoleranssia, sitä on meidänkin pojilla. Ilmavaivat ja mahanpurut vääntää öisin, jos ovat maitoa saaneet. Kuitenkaan kukaan heistä ei ole reagoinut imetysaikana. Meidän Keskari kävi testissä alkukeväästä, hän sietää laktoosia kaikista huonoiten, Poikanen hiukkasen paremmin.

Tässä vielä BABYBELille muuttomusiikkia ja Nallulle terveisiä, näin yhdet " eläkeläiset" rokkaa sukkahousuissa:

Pumpuli ja bändi, sukkahousuissa nekin kaikki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu nainen ampui alas pienkoneen...

Oma vika kun asutaan lentokentän vieressä. En vain käsitä, miten noita just nyt pörrää tuohon malliin. Aivan kosminen meteli!!

Raivostunut äiti riehui hiekkalaatikolla...

Leikkivät lapset ovat ihan kivoja, mutta onko noiden pakko huutaa ja kiljua tuolla lailla. Olen ihan oikeasti allerginen kiljuviin pikkutyttöihin. Toivottavasti Neelasta ei kasva sellaista.

Pikkulintujen joukkokuolema jatkuu....

Miten voi vain YHDESTÄ pikkulinnusta lähteä noin kova ääni ja miten se on valinnut juuri meidän pihan AINOKAISEN puun, jossa iloisesti visertää.

Meillä sentään neiti nukahti, mutta saa nähdä kuinka pitkäksi aikaa.

Pepper, hermoheikko(ko?)

Muumu:

Raivostunut nainen heitti naapurinsa sähkösahan jokeen...Ei juma, koita nyt sitte nukuttaa mukulaa ulkona kun toinen sahailee ihan vieressä. Olen totuttanut pojan nukkumaan päiväunet ulkona, oma vika.

Hullu äiti teilasi mopopoikia lähiössä...Ajakaa vaan kaikki monttupyörillä ja piikeillä tästä meidän edestä (yritän edelleen nukuttaa sitä mukulaa...).

Pikkulintujen ja fasaanien joukkokuolema...Miten voi olla pikku talitissulla niiiiin kova ääni (joo, luovutin ja väsynyt pikkuherra on nyt sitten sisällä leikkimässä...).

Että terve vaan...Se siitä hormoonien tasaantumisesta sitten.

Muumu, lööppikuningatar...

Vierailija
24/36 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana todeta, että muillakin menee hermot jälkikasvuun (peeveli) sekä naapureihin (muumu) aika ajoin....;) Myös minä saatan joku kaunis päivä päätyä lööppeihin hurjistuneen naisihmisen muodossa, joka hyökkäsi moottorisahalla naapurinsa harrikan kimppuun, jota tämä pösilö jostain prkleen syystä AINA käyttää joko päikkäriaikaan tai iltaunille käynnin aikaan (naapurin talli pojan makuuhuoneen vieressä, kuinkas ollakkaan niin.....). Kevät ja pörriäiset niinpä niin.....:PPPP

Peeveli kirjoitti kyllä niin osuvasti noista uhmiksista ja siitä kuinka asiat pitää aina tehdä JUURI toisinpäin eikä varmasti niin kuin äiti haluaisi....;)

Sellastahan se.

Vierailija
25/36 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuttu tunne...meidänkin naapurinpoika jaksaa rassata ja testailla mopoaan ja puhe siitä mistä puute...ttu..ttu...ttu on joka toinen sana, etenkin kun siihen kerääntyy enemmänkin niitä mopopoikia. Kiva siinä sitten istua lasten kanssa hiekkalaatikolla. Yritän vaan ajatella, että varmaan joskus meidänkin pojat on mopopoikia, mutta enhän ei kyllä kiroilemaan ala, mamman pikku pörröpäät paipai.

Kierukasta vielä, että äläpä vielä siihen viiteen vuoteen orientoidu...mullakin oli kierukka Keskarin jälkeen ja Eeliin tuli ikäeroa huiketa 1v8kk =) että sellanen mini-5v.

Pumpuli taas

Vierailija
26/36 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti kirjoittelen 8kk neuvola ja lääkäri kuulumisia. Painoa Teemulla on reilusti 10,2kg ja 73cm iso poika. Muut lapset kalpenee pienuudessaan Teemun rinnalla mutta kai sen kuopuksen tarvii ollakin iso että pärjää joukon jatkona. Meillä lääkäri kysyi Teemun taidot eli kontaaa, istuu, menee itse istuma asentoon ja nousee tukea vasten pystyy, tuottaa omaa juttua.

Peeveli noi sun jutut kuulosti tutuilta no onhan meillä saman ikäiset lapsetkin. Kohta 7v täyttävä poika joka on vielä ihan iisissä rajoissa mutta odotan kauhulla tulevaa. Just selvittiin ton kakkosen kohta 8v uhmista ja kiukutteluista. Sit se vähän yli 2v tyttö joka opettelee kuivaksi. Meillä onneks kelpaa potta mutta se pitää saada tyhjentää itse. Pukee/yrittää pukea onneks reippaasti päälle ja antaa isompien auttaa mutta äidin ei. Plus siihen lisänä vielä 5v tyttö joka uhmailee sanallisesti äitiä koko ajan. Itkeskelee herkästi kun komennat ja uhkaa joko heittää mut roskiiin tai ikkunasta ulos.

Mutta nyt tarvii mennä laittaa ruoka loppuun kun muuten on 5 nälkäänsä kiljuvaa mukulaa vihaisena ja sitä meteli ei kuuntele kukaan ja isommille kun saan lautaset eteen niin Teemu vaatii oman ruokansa.

Puuhis ja Teemu 2908

Vierailija
27/36 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oi että hain iidalle uudet matkikset ja ostin emman bmx:sät on kyllä hienot ja tarjouksessa oli 89¿!!! onko kellään ja ootteko olleet tyytyväisiä? mulla nuo ritsat oli gracot ja ulisevat,nitsevät romut :S

pepperille jaksui..ja muillekki tietty :)

Vierailija
28/36 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva ku opemamma huhuilit:) Ja samantien alkaa tuo jätkis kans huhuileen tuolta lattialta:(

No pikaseen muutama rivi.. siis kiirettä muka on pitänyt, viikonloppu oltiin mun äidin luona ja tuli käytyä viihtellä Hunkseja kattomassa.. no joo ois voinu jättää väliin, tuli nukuttua sellaset vajaa 4 tunnin unet, ja sunnuntai oli sitte ihan karsee päivä.. Olisin ollut sopiva siihen Lordin elokuvaan, johon haettiin " eläviä kuolleen näkösiä" -tyyppejä;) Sitä siis kuvataan täällä meilläpäin..

Juu ja tänään oon käynyt sitten kasvohoidossa (aah) ja junaliput hakemassa, ku to startaan kahden nuorimmaisen kanssa lomareissulle mun tädin luo.. ja su tullaan takasi. Et voi olla että jää pinot lukematta siltä ajalta sitte.

Mutta nyt toivotan vaan tsemppiä kaikille sairastelijoille, meillä toistaiseksi terveitä ollaan ja toivottavasti reissun ajan pysytäänki.. Nyt pitää alkaa valmistatumaan kevään viimeiseen jumppaan ja pelastaa tuo kiljukaula tuolta lattialta!!

Katita ja paksukainen

Vierailija
29/36 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaako tänne pinoonkaan tulla jos joku käy terrorisoimassa mua :D

Mie unohin jo kaikki mitä piti kommentoida.. olen ollu lievästi sanottuna huonovointinen :S. Paino tippunu 2 kiloo ja yrtsi lentää.

Tää päivä on ollu ihan kamala. Hilla on yksi kitinäkalle. Anni oikee tuholainen. Tyttö mm pesi fleecehattuansa potassa. Pissi vessan lattialle miljoonan lelun päälle. Söi sormin jugurttia samalla tehokkaasti levittäen sitä pöydälle, tuolille, jalkoihin ja paidalle (äiti istui silläaikaa onnellisena pöntöllä, hetki omaa rauhaa)... tässä nyt vain joitain tähti hetkiä meikän tästä päivästä...

joo gotta go!

hanneli

Vierailija
30/36 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannelin " kohtauksia kotiäidin elämästä" olis kyl aika bestselleri....;P

Nyt taas vaihteeksi kyrsii tää naisen/äidin elämä. Miksi noi miehet saa tehdä aina kaikkea " kivaa" , kuten nyt esim. nikkaroida uusia portaita taloon . Joo-o, tämäkin on siis minun mielestäni tällä hetkellä kivaa kun vaihtoehtona on juosta 8-kk termiitin perässä ympäri taloa kun se tuhoaa ja pistää suuhun kaiken minkä eteensä saa ja loppu ajan kitisee ja natisee kuin vanha sarana. Eli siis NIIN prkeleen mielelläni tosiaan tekisin välillä jotain muutakin kun tätä lastenhoitoa ja -vahtimista tai mitä vaan mihin ei liity sana LAPSI.

Ja kerpele, kai se on lenkille tuon kans sit mentävä... ja YKSIN tietty, kun se ukko nakertaa niitä portaitaan tai mitälietositärkeetätestosteroniavaativaa hommaansa......:PPPP

tv. yksi kettuuntunut kotirouva ja kitisevä lattialuuttu

Vierailija
31/36 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on sitten eka työpäivä takana. Lähteminen ja suunnittelu oli kankeaa, mutta kun töihin pääsin, niin tuntui kuin eilen olisi siellä viimeksi ollut. Vaikkei työelämää olekaan vasta kuin neljä vuotta takana, niin silti näköjään jo melkoisella rutiinilla mennään...Siis töissä oli ihan kivaa ja oppilaat aivan ihania. Heillä oli ollut kova ikävä! Se piristi mieltä. Veeraa en ajatellut paljoa päivän aikana, sen verran hektistä on työnteko, mutta kotiin riensin vauhdilla ja ikävä oli äidillä kovempi kuin tytöllä. Isin kanssa olivat pärjänneet loistavasti. Minä en nyt koneellakaan juuri malta olla, kun pitää saada halikiintiötä täytettyä!

Huhti0406: Aika uskomaton lääkäri. Meillä oli viime viikolla 8kk lääkäri ja ei siellä edes puhuttu mitään jokeltelusta. Ja Veera ei kyllä juuri mitään ääntele, karjuu vaan. Enkä ole osannut olla lainkaan huolissani. Mielestäni tyttö kehittynyt ihan normaalisti.

Pumpuli77: Kiitos tiedosta, että laktoosi-intoleranssi on mahdollinen. Maidotta ollaankin nyt menty ja luulen että mennään jatkossakin. Töistä tultuani olemme tankanneet jo tissiä useaan otteeseen ja aamulla ennätti tyhjentää molemmat rinnat.

Nyt pitää ottaa tuo ihanuus lattialta syliin ja viettää yhteistä aikaa ennen nukkumaan menoa, jotta minä taas selviän huomisesta.

Moro! Puppe ja Veera

Vierailija
32/36 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUHTILLE joo piti sanoo että aikas outo lääkäri teillä :S. Ei meillä lekuri kyselly jokeltamisesta mitään, eikä että tunteeko oman nimensä (ei se mun mielestä sitä tajua), kysy vaan et nouseeko ite istumaan - EI, konttako - EI, nouseeko konttausasentoon -EI ja silti totes että kyllä tuo ihan on hyvin kehittyny :).

CALATHEALLE tsemit tulevaan iltaan!

ja kaikki muu taas unohtu...

niin senki unohdin mainita että kun löysin esikoisen siitä jugurtti sotkusta ni muija vielä viitti laulaa mulle " paljon onnea vaan, paljon onnea vaan" :D, ai miten nii hyvä huumori mein likalla :P...

Vierailija
33/36 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri meinasin puppea tulla huhuilemaan, että miten menee. Kiva kuulla, että pärjäsi isän kanssa hienosti ja oli töissäkin ihan kivaa olla. Sulla ei nyt sitten ainakaan seinät kaadu päälle kotosalla olemiseen kun saat olla tuollaisen pätkän ennenkuin kesä alkaa kunnolla.

Täälläkään ei ole seinät kaatuneet päälle, mutta möröt kyllä hyppineet sängyn alta mun silmille :) Tai olen siis nähnyt painajaisia. Heh.

Kiitos opemammalle yh arjen toivotuksista!

Eipäs tässä muuta kuin lueskelemaan sohvalle...jos vaikka oppi ojaan kaataisi.

Pia ja tyttö 8,5 kk

Vierailija
34/36 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

terkut uinnista joka on Leonin mielestä parasta ikinä! Altaan lämmityslaite oli rikki mutta Leon vaan tykkäsi viileämmästä kylvystä ja pärski menemään....arktisista oloista perimää siis :)

Oinasmamma, Peeveli ja muut joilla se " oma aika" on vessassa käyntiä...Pepper ja muut joilla se " päivän haaste" on miettiä mitä ruokaa tänään syödään niin oletteko koskaan miettineet kuinka miesten arki muuttuu aika vähän lasten myötä.Useimmat jatkavat samassa työssä ja samoja harrastuksia.Kotiin jäävän äidin arki taas muuttuu täysin.

Vaikka mun mies on maailman ymmärtäväisin niin kuitenkin loppujenlopuksi se kodin pyörittämisen arki jää täysin mun varaan.Jos vaikka aamusta halusin jättää pojan isän seuraan kun käyn suihkuissa niin mies tuijottaa mua kun lehmä uuttaa porttia että " mitä, mähän olen jo valmis lähtemään töihin, eika MUN tarvitse joustaa, mähän käyn töissä ja sulla on koko päivä aikaa" .Ai koska? Ja kerpele kuinka ärsyttää kun mies ei jaksa kuunnella mun tylsiä juttuja meidän päivistä!Ei nyt ihan astrofysiikkaa harrasteta mutta se on mun arkea eikä se mustakaan aina ole niin jännää tai kivaa. Taas menee tämä viikko yh-arjen puolelle ja miehen on niin vaikea ymmärtää kuinka tökkii huolella tämä laatu-aika jota saan itsekseni joka päivä vessassa sen 2 minuuttia:)

Huhti, olipas teillä taas paremmasta päästä lääkäri. Meillä kun kävin Suomessa lääkärillä niin ihasteli kuinka selvästi jo osasi Leon sanoa " äiiiii-tiiiii" .Joo-o. Muuten kiva mutta kun meillä ei kukaan puhu kotona suomea niin ellei poika ole superlahjakas kielinero niin se oli ihan vahinko.Eikä poika todella tunnista ristimänimeään kun mä kutsun sitä miljoonalla eri lempinimellä ja tässä kielikylvyssä taidetaan saada puhumista odottaa aika kauan.Mutta olihan täällä perusbritti vanhanajan nanny sitä mieltä ettei lapselle saa koskaan opettaa kahta kieltä samanaikaisesti koska sitten se ei ikinä opi mitään....jep-p.Meidän kolmikielinen lapsukainen taitaa sitten oppia jakolaskun armeijan jälkeen jos silloinkaan :) Miksi monella täysin yksikielisellä onkaan niin ihme käsityksiä monikielisyydestä vailla mitään kokemusta?

Meillä kanssa taivasteltiin neuvolassa kun ei osata ryömiä tai kääntyillä. No, makaisitko itse mahalla jos siitä tulisi yrjöt? onneksi hoitaja vaan totesi ettei kaikki ryömi ja nyt Leon yrittää yläkautta konttausasentoon.Arvatkaa kuinka monta mustelmaa otsassa?

Nyt tarttis saada safkaa itselle ja poikaselle, tervehtymistä kaikille sairastaville!!!

Vierailija
35/36 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..poika unten mailla - tyttö tuolla isin kanssa vielä hyppelehtii. Päätin itsemielessäni et viivyn tääl huoneessa niin kauan kunnes tyttökin sängyssä - että tajuuko edes aloitella iltatouhuja, ei varmaan. Ärsyttää välillä, kun kaikesta tarvii muistutella...

Huhdilla ollut melkoinen lääkäri siellä! No huh, jos lähetteitä noin heppoisin perustein lähtee. Ei mein poikakaa todella oo papupata, tavullisesta juttelusta ei tietoakaan!

Kiva lukea muiden kotiäitien elämästä (mm.muumu, hanneli, pumpuli) -tutulta kuulostaa!!

Mut nyt mä meen - risti seinään - tyttö jo huhuilee sängystään!!

hallas - joka kävi tänään valkkaamas uudet kaapinovet keittiöön :))

Vierailija
36/36 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tuosta miniK:n vesipeto jutusta mieleen eilinen...tää mamma ottaa vauvan mukaan suihkuhuoneeseen kun ei sitä voi yksin mihinkään jättää. Ja kun vettä ei pelätä yhtään uimisen ansiosta niin eiköhän se tule siihen mun jalkojen alle suihkun alle vaan hengaamaan puhtaassa vaipassa ja yökkärissä ;)