Mä oon ihan järjettömän pahalla tuulella enkä tiedä miksi. Ei tule uni silmään, kun joku kiukuttaa. Mikäs konsti auttaisi?
Kommentit (7)
Ei se ole, mutta pitikö vielä muistuttaa että viime vuonna se imuroi kaksi kertaa ja pesi kerran vessan, pyyhki kerran pölyt 5(!) minuutissa. Meinaan että sotahan siitä syntyi ja nyt mökötetään, kele tana. Ole fiksumpi. Toivottavasti äijäski on (jos sulla semmonen on).
PS. Onko menkat alkamassa 3-7 päivän päästä...? ;)
jos kokeilisit anteeksi antamista. Sanot nukkumaan mennessäsi kolme kertaa " Minä annan itselleni anteeksi" . Jos mieleesi tulee joku henkilö mainitse ajatuksissasi myös hänet esim. " Jukka, minä annan sinulle anteeksi" . Tee tätä nin kauan kuin tarvitsee. Eräs terapeutti Tuulikki Saaristo uskoo, että anteeksi antaminen itselleen on merkittävä asia elämässä. Tätä kannattaa kokeilla, ei siitä ainakaan voi olla mitään haittaa.
Ja kun tulet takaisin syö pieni iltapala ja lue vaikkapa jotakin kivaa kirjaa. Mene nukkumaan vasta kun olo tuntuu rauhalliselta.
jos olen kiukkuinen. Puute ilmenee niin, että hypin seinille ja riehun kotona kunnes puoliso marssii apteekkiin ostamaan B-vitamiinia.
Ole pari päivää ilman konetta kokonaan vapaa-aikana (jos joudut työssä käyttämään).
av. Mä ainakin enimmäkseen tulen tästä vain vielä huonommalle tuulelle.