Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Heated Rivalry on ihana!

Vierailija
26.12.2025 |

Hesarissakin tänään esitelty uusi hittisarja Heated Rivalry on todella upea sarja. Tänä aamuna tuli ensimmäisen kauden viimeinen osa. Lämmin suositus. Olen lukenut kirjat ja sarja on todella uskollinen niille. Aivan ihana, rohkea, kuuma ja hyvin tehty sarja. Suomen esitysaikataulu ei ole vielä tiedossa, mutta me innokkaimmat olemme sen jo nähneet..

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli hyvä sarja. Minulla on myös se kirja.

Vierailija
62/77 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson tämän sarjan aina muutaman päivän välein, ihana! Myös tunnari on aivan loistava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se on yksi ensimmäisistä tv-sarjoista, joissa homoseksuaalisuutta kuvataan ihan asiallisesti.

Vierailija
64/77 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katson tämän sarjan aina muutaman päivän välein, ihana! Myös tunnari on aivan loistava.

Ihanaa, minäkin katson! Tykkään myös tosi paljon sarjan musiikista ja olen saanut uusia biisejä soittolistalle :)

Vierailija
65/77 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin, koska tv-sarja noudatti lähes täydellisesti alkuperäisteosta. Ainoa, josta vähän napisen, oli Scott Hunterin näyttelijä, joka oli rooliinsa aivan liian vanha. Sarjassa naureskellaan Hunterin iälle, mutta oikeasti Hunter on vain kolme vuotta Ilyaa ja Shanea vanhempi. Nelikymppinen Arnaud ei oikein sovi rooliin, vaikka hyvä näyttelijä onkin.

Vierailija
66/77 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen edelleen aivan tämän sarjan pauloissa. Paras TV-sarja pitkästä aikaa. Sekä Hudson että Connor ovat ansainneet kaiken hyvän, mikä heille on sarjan ansiosta tapahtunut. Muutkin näyttelijät ovat aivan loistavia. En malta odottaa kakkoskautta. 

Ap

Vierailija
67/77 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sama juttu täällä! Katselen joka päivä vähintään yhden jakson. Aina se telkkarin tarjonnan voittaa ;) Ja todellakin, lahjakkaita näyttelijöitä molemmat. Siksi onkin kiva katsoa jaksoja uudestaan, kun voi keskittyä vaikkapa vain Shanen ilmeisiin. 

Toivottavasti saavat pidettyä pään kasassa tässä pyörityksessä. 

Vierailija
68/77 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä kanavalta se tulee? En oo nähnyt.

Vierailija
69/77 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä kanavalta se tulee? En oo nähnyt.

HBO.

Vierailija
70/77 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. 2/3 sarjasta oli  homoseksillä heruttelua, mikä vaikutti enemmän konservatiivien tarkoiitukselliselta ärsyttämiseltä. Aikajänne useampi vuosi, mihin sisältyi muutama viesti ja muutama pano. Harva oikeassa maailmassa olisi tyytynyt noin vähään. Kahdessa viimeisessä episodissa oli sitten vähän ememmänkin sisältöä.

Vierailija
71/77 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shane ei siis pane Ilyaa ollenkaan?

Kerran ainakin. 

Vierailija
72/77 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa. 2/3 sarjasta oli  homoseksillä heruttelua, mikä vaikutti enemmän konservatiivien tarkoiitukselliselta ärsyttämiseltä. Aikajänne useampi vuosi, mihin sisältyi muutama viesti ja muutama pano. Harva oikeassa maailmassa olisi tyytynyt noin vähään. Kahdessa viimeisessä episodissa oli sitten vähän ememmänkin sisältöä.

Olen melko konservatiivinen monessa asiassa, mutta ei nuo itseä hetkauttaneet. Se on vain näyttelyä ja hyvin he hommansa hoitivatkin. Kolmosjakso oli turha ja tylsä, ei kiinnostanut. 

Vierailija
73/77 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy oikein tosissaan yrittää keskittyä, ettei heated rivalryn pojat pyörisi mielessä koko ajan. Muutkin miehet näyttävät komeammilta ja vaikuttavat kiinnostavammilta kuin aikoihin. Jotain tuo sarja teki tällaiselle keski-ikäiselle mammalle :)

Vierailija
74/77 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy oikein tosissaan yrittää keskittyä, ettei heated rivalryn pojat pyörisi mielessä koko ajan. Muutkin miehet näyttävät komeammilta ja vaikuttavat kiinnostavammilta kuin aikoihin. Jotain tuo sarja teki tällaiselle keski-ikäiselle mammalle :)

Ne on niin kuumia!

Vierailija
75/77 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on niin kuumia!

Lainaukset eivät toimi, mutta täälläkin yksi täti-ikää lähestyvä, jonka mielestä sarja on ihana! Romantiikka puuttuu omasta elämästäni kun pitkä liitto on väljähtynyt ja mies pappaantunut. Tässä sarjassa on vastalääkettä tässä tilanteessa. Ihanaa

Vierailija
76/77 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vanhapiika, olen se ensimmäinen täti-ihminen, mutta ymmärrän kaipuusi kipinään hyvin. Tässä neljän- ja viidenkympin välissä sitä jotenkin vaan niin selvästi tajuaa että nuoruus on kertakaikkiaan takana päin. Kyllä minä  ainakin kaipaan sitä huumaa ja kiimaa. Nuoret miehet ovat, kuten pitääkin, viriilejä ja kauniita nuoruuden ansiosta. 

Olipa onni löytää tämä sarja. Ja kiva löytää myös samanhenkisiä ihmisiä!

Vierailija
77/77 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Shane ei siis pane Ilyaa ollenkaan?

Kerran ainakin. 

Ei pane, vaan sormettaa.