Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisen miehen kanssa on aidosti turvallinen olo

Vierailija
26.12.2025 |

Rauhallinen luonne, ystävällinen käytös ja osaa käsitellä tunteitaan rakentavasti. Tilannetajua, henkisesti ja fyysisesti läsnä tilanteissa itselleen ja muille, ottaa ihmiset huomioon sopivalla tavalla. Sanat ja teot vastaa toisiaan. Avarakatseinen maailmankuva, pystyy katsomaan asioita myös eri näkökulmasta. Hyvät konfliktinratkaisutaidot. 

Muita ominaisuuksia? 

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ei ole koskaan suuttunut minulle. Mieheni on hiljainen ja rauhallinen. Meillä on hyvä suhde ja tunnen oloni turvalliseksi. Emme oikeastaan riitele koskaan. Edellinen mies räjähteli milloin mistäkin joten otin eron 2 kk jälkeen. Mitä olen muilta kuullut niin menestyvät ja varakkaammat miehet suuttuu ja luonne on epävakaa. Olen mielummin köyhän miehen kanssa. Mieheni on nyt työtön mutta en elätä sitä , mies kyllä osaa tienata rahaa pikku hommia  tekemällä.

Olet vähään tyytyväinen, tuossa kuvailet kahta ääripäätä, siellä välimaastossakin on miehiä. 

Ei sitä koskaan tiedä mitä saa kun mieheen tutustuu. Olen onnekas mielestäni koska sain hyväluonteisen miehen. On paljon naisia jotka kärsii kun mies on kusipää.

Vierailija
22/48 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, mun mies on fyysisesti vahva ja sanoi juuri tänä vuonna että jos joku käy kimppuuni niin puolustaa minua kyllä.

Kaikki miehethän sanoo noin, mutta sitten näkee videoita, viimeksi yksi pariskunta oli matkalla ja kun naisen kimppuun hyökättiin niin mies juoksi nurkan taakse piiloon.

No ei kannata varmaan ottaa vasemmistolaista miestä sitten jos tuollainen ei miellytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mun mies on fyysisesti vahva ja sanoi juuri tänä vuonna että jos joku käy kimppuuni niin puolustaa minua kyllä.

Outoa, että tuollaisen asian joutuu edes ääneen sanomaan tai, että se sidotaan fyysiseen vahvuuteen. Kyllä oma miehenikin minua puolustaisi tuollaisessa pakkotilanteessa aivan itsestään selvänä asiana, vaikka varmaan hopealle jäisikin. Toki sitten jos tulee jähmettyminen, sille ei voi mitään, mutta kun ei sekään reaktio ole sidonnainen fyysiseen vahvuuteen.

Itse en kokisi turvalliseksi miestä joka pohtii jotain väkivaltaskenaarioita ja niissä toimimista ja ilmoittaa vielä asiasta. Tuollainen mies on ikään kuin kevytversio "mä en sitten naista lyö" miehistä. Kyllä se turvallisuus tulee asioista joita oikeasti on siinä yhteisessä arjessa, eikä hyvin harvinaisista ääritilanteista.

Vierailija
24/48 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä faktaa on se, että turvallisin mies on väkivaltainen mies. Muutama nyrkinisku on pieni hinta turvan tunteesta. Mikään vätys ei sellaiseen kykene

Tässä voi olla perää, mutta turvallinen mies pitää perheenjäsentensä puolia joka asiassa. Sellanen ns.vanhanajan mies, joka ei paljoo puhu eikä pussaa, mutta suojelee perhettään.

Vierailija
25/48 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karhu lienee turvallisempi.

Vierailija
26/48 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen kuka sanoo mitä ajattelee, osaa keskustella. On aikuinen, osaa asettua toisen asemaan

Vierailija
27/48 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä faktaa on se, että turvallisin mies on väkivaltainen mies. Muutama nyrkinisku on pieni hinta turvan tunteesta. Mikään vätys ei sellaiseen kykene

Tässä voi olla perää, mutta turvallinen mies pitää perheenjäsentensä puolia joka asiassa. Sellanen ns.vanhanajan mies, joka ei paljoo puhu eikä pussaa, mutta suojelee perhettään.

No ei ole, tuollaiset itsensä perheestään emotionaalisesti etäännyttävät jonkun koskaan vastaantulemattoman tilanteen oikeuttamina ovat juuri niitä miehiä joiden pojista kasvaa tunnetasapainottomia sekoilijoita.

Vierailija
28/48 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltin ja kunnollinen miehen kanssa elämä on mukaavaa ja turvallista.

Vierailija
29/48 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa oli jo hyvin kattavasti ja itse lisäisin sellaisen sopuisan jalat maassa- asenteen eli osaa laittaa asiat mittasuhteisiin, ei panikoidu eikä vouhota saati ole jatkuvasti haastamassa kumppaniaan (tai muitakaan ihmisiä). Sellainen levollisen tyyni ihminen jolla ei mene sormi suuhun vaan löytyy kykyä ja halua ratkaista eteen tulevat ongelmat ja haasteet ilman aggressioita ja/tai itsesääliä/marttyyriasennetta.

Sitten on vielä se, että toisen seurassa pitää olla rento ja mutkaton olla ihan kaikissa tilanteissa.

Vierailija
30/48 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa oli jo hyvin kattavasti ja itse lisäisin sellaisen sopuisan jalat maassa- asenteen eli osaa laittaa asiat mittasuhteisiin, ei panikoidu eikä vouhota saati ole jatkuvasti haastamassa kumppaniaan (tai muitakaan ihmisiä). Sellainen levollisen tyyni ihminen jolla ei mene sormi suuhun vaan löytyy kykyä ja halua ratkaista eteen tulevat ongelmat ja haasteet ilman aggressioita ja/tai itsesääliä/marttyyriasennetta.

Sitten on vielä se, että toisen seurassa pitää olla rento ja mutkaton olla ihan kaikissa tilanteissa.

Hyvä huumorintaju eli ei ota elämää liian vakavasti ja kurttuotsaisesti vaan osaa esim nauraa sille kun huomaa kuinka kaikki muutkin päätti lähteä esim jouluostoksille tai juhannusliikenteeseen samaan aikaan. Ei vedä mitään rattiraivareita tuollaisen takia eikä myöskään mökötä kahta seuraavaa päivää vaan esim ehdottaa, että näemmä keretään käydä kunnon kahvitauolla tuolla huoltsikalla tai josko käydäänkin nyt katsomassa sitä nähtävyyttä / rakennusta jne kun ollaan tässä hollilla. Tai vaihtoehtoisesti innostuu kun nainen ehdottaa vastaavaa. Toki hyvä huumoritaju myös siinä mielessä, että osaa nähdä muutenkin ne arkiset kommellukset ym huumorin kautta ja omaa hyvän tilannetajun. Silloin ihmisen seurassa on ainakin mun helppo viihtyä kun toisen olemus on sopuisa ja rento. On turvallinen olla.

Vierailija
31/48 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi on taitoja eikä ominaisuuksia, monet. 

Niin? 

Vierailija
32/48 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on sellaista leffaromantiikkaa. Miten usein oikeassa elämässä tulee tilanne että jonkun muun täytyy fyysisesti puolustaa sinua. Ei koskaan. 

Toki ajatus tuntuu romanttiselta

Ei siinä ole mitään romanttista. Hirveä ajatus, että siinä saattaisi se oma rakaskin saada vaikka puukosta.

Vierailija
33/48 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistyneen Talebaanin.

N 27

Vierailija
34/48 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevosnaamaisen

Vierailija
35/48 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ei ole koskaan suuttunut minulle. Mieheni on hiljainen ja rauhallinen. Meillä on hyvä suhde ja tunnen oloni turvalliseksi. Emme oikeastaan riitele koskaan. Edellinen mies räjähteli milloin mistäkin joten otin eron 2 kk jälkeen. Mitä olen muilta kuullut niin menestyvät ja varakkaammat miehet suuttuu ja luonne on epävakaa. Olen mielummin köyhän miehen kanssa. Mieheni on nyt työtön mutta en elätä sitä , mies kyllä osaa tienata rahaa pikku hommia  tekemällä.

Olet vähään tyytyväinen, tuossa kuvailet kahta ääripäätä, siellä välimaastossakin on miehiä. 

Kun on joutunut elämään pelossa miehen aggression takia, lempeä ja vakaa mies, joka kohtelee hyvin, ei todellakaan ole "vähän".

Vierailija
36/48 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen tuollainen mies, enkä tosiaankaan tapaile suomalaisia naisia enää, koska heidän kanssaan ei ole turvallinen olo

Vierailija
37/48 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehethän sanoo noin, mutta sitten näkee videoita, viimeksi yksi pariskunta oli matkalla ja kun naisen kimppuun hyökättiin niin mies juoksi nurkan taakse piiloon.

No ei kannata varmaan ottaa vasemmistolaista miestä sitten jos tuollainen ei miellytä.

vasemmistolainen MIES? yhtä harvinainen kuön yksisarvinen

Vierailija
38/48 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen jonka käytös ei ole koskaan arvaamatonta tai muutenkaan äkkinäistä.

Vierailija
39/48 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karhu lienee turvallisempi.

kokeileppa huvikseen ja tule sittem kertomaan jos pystyt

Vierailija
40/48 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mikään riitä. Vaikka olisi juuri tuollainen mies niin aina silti jotain vikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme