Ahdistuneisuushäiriö, mitä apua/hoitoa olette saaneet?
Oletteko saaneet terapiaa? Lääkitystä, jos kyllä niin mitä?
Itselläni on selkeä ahdistuneisuushäiriö, mutta en ole uskaltanut hakea vielä apua leimautumisen pelosta.
Kommentit (45)
Sanottiin, että jos ahdistaa niin täytä pesuallas kylmällä vedellä ja uita päätä siellä. Rivatril oli parempi lääke, mutta sitä ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Reilusti viinaa huiviin..se auttaa,eikä ahista yhtään..
Mulla ahdistus parani, kun lopetin juomisen kokonaan. Ei tietty heti, mutta vuosien mittaan. Myös liikunta auttaa. Mut tää on kai se mitä kukaan ei halua kuulla. Kivempi mennä terapiaan ja syödä lääkkeitä. Niitäkin tuli kyllä kokeiltua. Nykyiset keinot on toimivampia ja halvempia.
Vierailija kirjoitti:
Miten saitte omin avuin hermoston rauhoitettua?
Kaikenlaista olen kokeillut vuosien aikana, mutta ei näistä ole ainakaan ahdistukseen apua ollut.
Parhaimmillaan se onnistuu ennakoimalla, eli jätän asioita välistä ja painun kotiin lepäämään ajoissa. Pahimmillaan ainoa keino on rauhoittava lääkitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reilusti viinaa huiviin..se auttaa,eikä ahista yhtään..
Mulla ahdistus parani, kun lopetin juomisen kokonaan. Ei tietty heti, mutta vuosien mittaan. Myös liikunta auttaa. Mut tää on kai se mitä kukaan ei halua kuulla. Kivempi mennä terapiaan ja syödä lääkkeitä. Niitäkin tuli kyllä kokeiltua. Nykyiset keinot on toimivampia ja halvempia.
En ole koskaan käyttänyt alkoholia tai muita päihteitä ja urheilen aktiivisesti, koska siitä on apua, mutta eivät nämä ole koskaan asiaa ratkaiseet.
Miten saitte omin avuin hermoston rauhoitettua?
Kaikenlaista olen kokeillut vuosien aikana, mutta ei näistä ole ainakaan ahdistukseen apua ollut.