Miehen surkea joululahja masentaa yhä
Korvakorut ja lahjakortti hierontaan. Voisiko olla tylsempää ja taas mentiin siitä, missä aita oli matalin. Ei mitään kiinnostusta oikeasti selvittää, mistä tykkäisin. Samaa ollut kyllä jo vuosia.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Ap marisee tuollaisesta, mistä moni olisi erittäin hyvillään ja onnellinen. Minun mies ei pystynyt ostamaan minulle jotain kivaa (edes peliä mitä voitaisiin pelata, kaukosuhde) koska hän on työtön että olisi voinut tehdä tästä joulusta erikoisen meille molemmille.
Miksi sinä et ostanut sitä teille?
Mitäs sinä ostit miehellesi lahjaksi?
Mä en saanut mitään, ite annoin miehelle pari lahjaa. Ja kiva joulu on ollut! Yhessä tehään ruokaa ja leivotaan ja levätään 🥰
Vierailija kirjoitti:
Mitäs sinä ostit miehellesi lahjaksi?
Lämpimät hansikkaat ja pipon. ap
On hyvin vaikeaa keksiä toisille aikuisille mitään lahjaa. Kannattaa ruveta ajoissa vihjailemaan, mitä haluaisi lahjaksi, niin saa mieluisan lahjan.
Mä sain sähkömopin :D
Olin syksyllä sellasesta puhunut ja muisti.
Mopin lisäksi sain innokkaan lattianpesijän hänestä siinä samalla
Omat hemmottelulahjani ostan itse joulun jälkeen alennusmyynnistä
Minä sain pelkästään munaa lahjaksi, nyt on pimppa kipeä😐
Minä sain ruskeat villasukat. Myyjäisistä ostetut. Itselläni on hyvä mieli siitä, että ostin teineille hyvät lahjat ja miehelle kivan lahjan. Mies oli kyllä ostanut toivelahjat teineille.
Teineiltä sain ihanan yhteislahjan. Olin kyllä närkästyneempi muutama vuosi sitten miehen lahjasta kun hän osti samat petivaatteet koko perheelle. 27 vuotta yhdessä ja lahjat huononee vuosi vuodelta. Toki en pyytänyt mitään, mainitsin, että yöpaitaa en tarvitse, niitä tullut muutamina vuosina. Ja ihan tavallisista lahjoista pidän kuten yöpaita, pyjama. Mutta ihmetyttää se, miten mies ei esim. Harrastusten perusteella osaa ostaa minulle muuta kuin ne ruskeat villasukat.
Rahasta ei ole kiinni, jotain ymmärtämättömyyttä ja lapsuuden joulujen huonoja muistoja hänessä tunnen. Jouluun meni perheellämme lahjoihin ja ruokiin 800€.
Lahjakortti tai liput esitykseen olisi ollut kiva yllätys. Ostin itselleni mieluisan lahjan ja paketoin sen. Näin olen tehnyt toisinaan.
Minä en ole ikinä saanut 38 ikään mennessä joululahjaa miesystävältä, sillä olen aina joulun aikaan ollut sinkkuna
Sovi että kysytte aina mitä kumpikin toivoo. Vai ollaanko jo eropisteessä.
Voi sinua raukkaa. Elämäsi on varmaan viime aikoina ollut todella rankkaa, kun noin pieni asia "katkaisee kamelin selän". Kunhan saat selvitettyä ne muut murheet, huomaat ehkä, että ei tuo lahja sitten loppujen louksi niin huono ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole ikinä saanut 38 ikään mennessä joululahjaa miesystävältä, sillä olen aina joulun aikaan ollut sinkkuna
Ja tämä liittyu keskusteluun miten?
Siis,mitä?!?
Olisin ollu ikionnellinen
Ole tyytyväinen. Minä en saanut mitään, 20 vuotta yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Normipoisto.
Miksi?
Aikuinen ihminen kitisee ihan kivoista lahjoista. Ettäs kehtaat.
Tuolla on lapsia jotka eivät saaneet mitään lahjaksi
Joka joulu joku valittaa täällä samaa.