Onko anoppia vaan pakko sietää?
Anoppini on alkoholisti. Työikäisenä homma pysyi hanskassa, nyt eläkkeellä ei. On aina ollur äkkipikainen ja päästänyt suustaan ties mitä. Arvostellut kaikki meidän perheen tekemiset moneen kertaan. Nyt on ihan hirveä niin nousu- kuin laskuhumalassa. Haukkuu kailli. Huutaa. Ei todellakaan pyydä mitään anteeksi.
En halua mennä enää anoppilaan kylään. Lapset haluavat. Onko minun pakko vain sietää lasten takia. Mies ei myöskään halua, mutta lähtee sillä ehdolla, että.yötä ei olla. Hotelliin yöksi? Ja minä jään hotelille, mies käy lasten kanssa juoppoa mummoa moikkaamassa. Kalliiksi tulee. Välimatkaa just sen verran liikaa, että eestaas ei voi ajaa.
Kommentit (7)
Ei ole pakko tavata eikä todellakaan lapsia viedä juopon anopin luo.
Kuinka pitkä välimatka? Ja ei tartte lastenkaan hyväksi juoppoja kestää jos ei vierailun aikanakaan selvänä voi olla. Mä en ole omaan isääni pitäny 20 vuoteen yhteyttä kun on juoppo. Lapsenlapsiaan ei ole nähny kun kastajaisissa. Enkä lähetä isälle edes isänpäivä toivotuksia.
En lähtisi aikaani tuhlaamaam enkä todellakaan maksaisi airbnb- asumista ahdistavan juopon tapaamksen mahdollistamiseksi. Jos sinä ja miehesi ette halua mennä, eivät lapsetkaan mene, ennenkuin sitten isompana kun itsenäisesti voivat matkustaa ja mummonsa luona vierailla.
En nähnyt kaikkitietävää täydellistä anoppia tänä jouluna.
Miksi lapset haluavat mennä juopon mummon luo?
Meidän mummolla on maksakirroosi. Ollut todella ilkeä aiemmin. En tiedä olisiko kuolema helpotus vai ei.
Katso alueen airbnb ja jää sinne. Jos eimole kohteessa, katso vähän kauempaa.
En katso äkäisiä juopoja vapaaehtoisesti