Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä edellytätte mieheltä tutustusmisvaiheessa?

Vierailija
25.12.2025 |

Kysymys siis heteronaisille.

On selvää, että pitää olla keskinäistä vetovoimaa, yhteensopivat luonteet ja samansuuntaiset elämänarvot.

Mutta entä muu?

-Alkaako myöhemmin vaivata, että mies on jokseenkin varaton, eikä tähän ole tulossa muutosta?

-Alkaako vaivata, että mies ei osaa/tee ns. miesten töitä senkään vertaa kuin itse osaat?

Mikä on tällaisen miehen funktio itsenäiselle, keskivarakkaalle naiselle?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovaa kullia joka sopii mun kolosiin. 

N36

Vierailija
2/36 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä miehellä tekee, jos se on persaukinen ja peukalo keskellä kämmentä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla pitkä komea tyylikäs sulavat käytöstavat iso penis ja paksu lompakko

Vierailija
4/36 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsenäinen nainen ei tarvi miehen rahoja. Seksi ja läheisyys tärkeintä. Miesten töiden osaaminen kiva mut pärjää ilman. 

Vierailija
5/36 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä rehellisyyttä menneisyydestään ja nykyisyydestään, sekä aitona itsenään olemista ja toimimista kaikessa. Huomaavaisuutta.

Vierailija
6/36 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis osaako tämä mies myöskään niitä "perinteisiä naistentöitä" vai onko 24/7  naisen työllä ja ansioilla loisiva turhake?

Vierailija
7/36 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsenäinen nainen ei tarvi miehen rahoja. Seksi ja läheisyys tärkeintä. Miesten töiden osaaminen kiva mut pärjää ilman. 

Okei, kiitos asiallisesta viestistä.

Minäkin pohdin, että riittäisikö tosiaan hyvä ihmissuhde.

Ilman mitään kylkiäisiä (raha, huoltomiestaidot)

Ap

Vierailija
8/36 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin, mutta sen seksin paree sit sujua tai miehellä ei tee mitään.

Vierailija
9/36 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täyttä rehellisyyttä menneisyydestään ja nykyisyydestään, sekä aitona itsenään olemista ja toimimista kaikessa. Huomaavaisuutta.

Nämä kyllä 100%.  

Ap

Vierailija
10/36 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vilpitön ja ehkä syvällisempi vastaus, perustuu mitä olen itse miettinyt ja kokenut.

Olennaista on, että voin kokea olevani rauhallinen ja oma itseni miehen seurassa. Toisin sanoen, ettei hänen seuransa aiheuta hermoston aktivoitumista, ahdista, etten koe painostavaa tunnetta tai nosta miellyttämisen halua. 

Paljon on kyse siitä, että mies on ITSE rentoutunut ja oma itsensä, tarkoittaa, että hän hyväksyy itsensä, hänellä on myötätuntoa omaa ihmisyyttään ja epätäydellisyyttään kohtaan, että hän rakastaa ja kunnioittaa itseään. 

Eli kaikki se mitä mies kokee itseään kohtaan, miten hän käyttää aikansa ja onko hän halukas aitoon yhteyteen on ratkaisevaa. 

Sellainen mies tietysti huolehtii itsestään ja läheisimmistään, kun hän haluaa hyvää elämää itselleen, hän haluaa sitä kaverilleenkin. 

Sellainen mies on siisti, pitää huolta mielenterveydestään, ottaa osaa yhdessä naisen kanssa, on yhteydessä muihin ihmisiin, varsinkin nyt kun on hakeutumassa naisen seuraan. Hän on motivoitunut yhteyden luomiseen ja ylläpitämiseen. 

Vierailija
11/36 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, kiitos asiallisesta viestistä.

Minäkin pohdin, että riittäisikö tosiaan hyvä ihmissuhde.

Ilman mitään kylkiäisiä (raha, huoltomiestaidot)

Ap

Hyvää ihmissuhdetta ei ole niin helppo löytää joten on arvokasta sinällään. 

Vierailija
12/36 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin, mutta sen seksin paree sit sujua tai miehellä ei tee mitään.

👍

Vierailija
13/36 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää tienata yhtä paljon kun minä. En enää jaksa elättää persaukisia miehiä. Hänellä pitää myös olla terveys kunnossa ja liikunnallinen elämäntapa. Jos on kova käyttämään päihteitä, niin ei kiinnosta. Pitää olla kaikki elämänhallinnantaidot kunnossa, mukaanlukien tehdä ainakin puolet kotitöistä, muuten en ala katsomaan. Enää en passaa laiskaa miestä. 

Vierailija
14/36 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla pitkä komea tyylikäs sulavat käytöstavat iso penis ja paksu lompakko

Lisäksi  fiksu käytös , hyvin pukeutuva ja hyvä ja monipuolinen sängyssä 

Vierailija
15/36 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä odotan viim. toisilla treffeillä.

Vierailija
16/36 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä naisten juttuja miehistä kun täällä lukee niin ei voi muuta sanoa kuin että olen tehnyt oikean ratkaisun pysymällä kaukana suomalaisesta lihavasta keski-ikäisestä naisesta. M39

Vierailija
17/36 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä vilpitön ja ehkä syvällisempi vastaus, perustuu mitä olen itse miettinyt ja kokenut.

Olennaista on, että voin kokea olevani rauhallinen ja oma itseni miehen seurassa. Toisin sanoen, ettei hänen seuransa aiheuta hermoston aktivoitumista, ahdista, etten koe painostavaa tunnetta tai nosta miellyttämisen halua. 

Paljon on kyse siitä, että mies on ITSE rentoutunut ja oma itsensä, tarkoittaa, että hän hyväksyy itsensä, hänellä on myötätuntoa omaa ihmisyyttään ja epätäydellisyyttään kohtaan, että hän rakastaa ja kunnioittaa itseään. 

Eli kaikki se mitä mies kokee itseään kohtaan, miten hän käyttää aikansa ja onko hän halukas aitoon yhteyteen on ratkaisevaa. 

Sellainen mies tietysti huolehtii itsestään ja läheisimmistään, kun hän haluaa hyvää elämää itselleen, hän haluaa sitä kaverilleenkin. 

Sellainen mies on siisti, pit

Hyvin olet pohtinut, kiitos!

Olet olennaisen äärellä.

Ap

Vierailija
18/36 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei halunnut jatkaa tutustumista ja sanoi etten ole tarpeeksi varakas. Kysyin mistä se sen tietää niin vaatteista kuulemma. Jaaha okei sanoin. Asun omakotitalossa ja tilillä on tarpeeksi rahaa olis varmaan mm pitänyt viedä tiliote treffeille näytöksi.

Vierailija
19/36 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elättää itsensä tai ei ainakaan vaadi/odota minun maksavan elintason nousua. Voin kyllä maksaa satunnaisesti asioita, mutta en koko elämää.

On muuten hyvä tyyppi, eli Ap:n aloituksessa mainitsemat asiat.

Samat tulevaisuuden tavoitteet. Eli jos minä haluan/en halua lapsia tulevaisuudessa, niin kumppaninkin on ajateltava samoin.

Ehdoton ei tupakoinnille, koska tiedän kokemuksesta, että vaikka alkuhuumassa ei haittaa, niin arjessa jatkossa haittaa kyllä.

Ei tarvitse osata edes rasvata saranoita,  minä osaan kyllä, mutta täytyy olla kiinnostunut oppimaan ja /tai ainakin auttamaan askareissa joita ei itse hallitse. Asenne "en osaa, joten en tee, enkä yritä" on ehdoton ei 

Vierailija
20/36 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ainakin itselleni näyttää kelvanneen mies, joka ei ole varakas (oli työtön tavatessamme, nyt eläkkeellä) eikä etenkään huoltotaitoinen. Ja hyvin on kelvannut! En ole itsekään mikään järin varakas, mutta tulen toimeen.  Olen nuoresta pitäen osannut tehdä aika paljon näitä kodin pikku huoltoja ja remontteja, eikä mulla ole mitään sitä vastaan, että hoidan ne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi