Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytän tänään 30 enkä ole saavuttanut elämässäni yhtikäs mitään hienoa.

Vierailija
25.12.2025 |

En ole matkustellut, en käynyt edes Helsingissä, en lentänyt enkä matkustanut pitkänmatkan junalla. Tuttua ja turvallista (tylsää) elämää viettänyt. Kai se ikäkriisi nyt minuunkin iski, kun tuijottelen varpaita ja märehdin turhia. Yhden pyynnön esittäisin jos sen minulle suotte. Antakaa parhaat vinkkinne miten päästä elämässä eteenpäin ja tehdä elämästä mieleisempää. 

P.s. En ole alkoholisti eikä ole tarvetta laihduttaa, joten en kaipaa laihdutusneuvoja enkä neuvoja drinkkien tekoon. 

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää syntymäpäivää ja paljon onnea! 💖

Mietin tänään ihan samoja asioita. Olen 30v eikä minulla ole paljoakaan. En ole matkustellut, ei ole parisuhdetta, ystäviä tai rahaa. Olen raitistunut sentään ja elämä parempaa kuin aiemmin kaikesta huolimatta. Nyt vain yritän luoda sellaista elämää kuin haluan vaikka se monien korvaan kuulostaisi vaatimattomalta. Täytyy vain yrittää nauttia siitä mitä on ja pyrkiä tekemään valintoja jotka tukevat hyvinvointia. 

Kiitos ja hienoa, että vielä on olemassa kaltaisiasi hyvätapaisia ihmisiä. Sinun kannattaa olla ylpeä raitistumisen ansiosta. Tsemit sinne! <3 Ap

Vierailija
42/51 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkustelu tai Helsingissä käyminen ei ole "hienoa". Mukavaa se voi olla, antoisaakin, mutta ei siinä mitään erityisen hienoa ole. 74-vuotiaan kokemuksella sanon sinulle, että hienointa elämässä ovat merkitykselliset ihmissuhteet. Jos onnistut sellaisia luomaan, sitten voit lopussa sanoa, että elit hienon elämän.

En ajattele Helsinkiin matkustamista "hienona", vaan kuuluuhan se yleissivistykseen käydä pääkaupungissa edes kerran elämässä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikaa on

Niinhän me aina luulemme, mutta elämän aika ei ole meidän käsissä. Ap:lle onnea! Eri

Kiitos! En halua tuhlata aikaani turhuuksiin. Ap

Vierailija
44/51 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tarvitse matkustaa junalla montaakaan metriä. Hyppää eteen ja anna fysiikan tehdä tehtävänsä

Vierailija
45/51 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea 30v. Olet vasta aikuisuuden alussa. Älä turhaan murehdi. Ikä 18 on keinotekoinen. Aikuisuus alkaa lähemmäs 30v oikeasti. Siihen asti olet nuori. Sen tajuaa vasta keskiiässä.

Kiitos. Ap

Vierailija
46/51 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää syntymäpäivää joulun lapset! Mun esikoinen täytti eilen 29.

Kiitos ja onnittelut myös sinne! Ap

Vierailija
47/51 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse taisin lentää ekan kerran 31-vuotiaana, se oli samalla ensimmäinen ulkomaanmatkani. Opiskelin Helsingissä ja siellä nyt ei ole paljon aihetta mistä kotiin kirjoittaa. Torniota pohjoisemmassa en ole käynyt vieläkään, ehkä jos tästä hengissä eläkkeelle selviää niin sitten voisi oikeassa Lapissa poiketa. 

M65

Kiitos kommentista. Matkailu olisi minulle mahdollisuus nähdä ja kokea maailmaa ja oppia siitä lisää muuten kuin lukemalla siitä kirjoista. Maailma kutsuu minua. Ap

Vierailija
48/51 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on melkoinen saavutus jos ei ole edes Helsingissä käynyt

Vierailija
49/51 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ole koskaan käynyt missään? 

Vierailija
50/51 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ole koskaan käynyt missään? 

Syyttämättä ketään, niin totean lyhyesti, ettei lähipiirissä ole ketään ns. maailmanmatkaajaa. Minua on enemmänkin peloteltu ulkopuolisesta maailmasta ja kehotettu keskittymään lähiympäristöön, mutta syvällä sisimmässäni olen aina halunnut olla juurikin maailmankansalainen ja nähdä muutakin kuin tämän tuppukylän. 

Vierailija
51/51 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varata hotelli helsingistä ja ostaa junaliput ja eikun matkaan vaikka yksin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän