Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytän tänään 30 enkä ole saavuttanut elämässäni yhtikäs mitään hienoa.

Vierailija
25.12.2025 |

En ole matkustellut, en käynyt edes Helsingissä, en lentänyt enkä matkustanut pitkänmatkan junalla. Tuttua ja turvallista (tylsää) elämää viettänyt. Kai se ikäkriisi nyt minuunkin iski, kun tuijottelen varpaita ja märehdin turhia. Yhden pyynnön esittäisin jos sen minulle suotte. Antakaa parhaat vinkkinne miten päästä elämässä eteenpäin ja tehdä elämästä mieleisempää. 

P.s. En ole alkoholisti eikä ole tarvetta laihduttaa, joten en kaipaa laihdutusneuvoja enkä neuvoja drinkkien tekoon. 

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa on

Vierailija
2/41 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palataan asiaan kun täytät 60.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä käynti on elämän tarkoitusja täyttymys. Nähdä Helsinki ja kuolla!

Vierailija
4/41 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos vaikka kävisit diellä Helsingissä nyt ensin....

Vierailija
5/41 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on siinä että olet määritellyt hienon väärin. Pitkän junamatkan tekee hetkessä, kuten noi muutkin. Sen kun teet. Ei ne elämää hetkauta.

Hienot asiat on ihan muuta. Hyvää kohtelua, kunniakasta elämää, yhteiskunnan kannattelua. Uhrauksia hyvän eteen. Mitä on joku matka niiden rinnalla?

Vierailija
6/41 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon käyny hesessä.

Vierailija
7/41 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä itse kaipaat elämääsi? Mun elämänmuutos lähti kolmekymppisenä käyntiin erolla ja opiskeluiden aloittamisella. Pari vuotta tästä muutin muualle vanhoista kulahtaneista ympyröistä.

Vierailija
8/41 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa on. Itse olin 32v, kun kävin ensimmäisen kerran Helsingissä ja lentokoneessa olin 46v. 

Tee itsellesi haavekartta ja ala toteuttaa. Itsestä kiinni nuo asiat. Ensimmäisenä vaikka junalla Helsinkiin. Varaat nyt keväälle liput. 

Vierailija
9/41 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon perusteella olin jo tulossa sanomaan, että älä huoli, ei melkein kukaan muukaan ole tehnyt 30v mennessä tai koko elämässään mitään hienoa, mutta nämä sinun hienot asiat olivatkin tasoa junalla matkustaminen ja Helsingissä käyminen :D

Ehkä sun pitää nyt vaan miettiä, mitä oikein elämältäsi haluat! 

Vierailija
10/41 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää syntymäpäivää ja paljon onnea! 💖

Mietin tänään ihan samoja asioita. Olen 30v eikä minulla ole paljoakaan. En ole matkustellut, ei ole parisuhdetta, ystäviä tai rahaa. Olen raitistunut sentään ja elämä parempaa kuin aiemmin kaikesta huolimatta. Nyt vain yritän luoda sellaista elämää kuin haluan vaikka se monien korvaan kuulostaisi vaatimattomalta. Täytyy vain yrittää nauttia siitä mitä on ja pyrkiä tekemään valintoja jotka tukevat hyvinvointia. 

Vierailija
11/41 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En aio tuhlata aikaani ja odottaa siihen asti kunnes täytän 60. Elämä on tässä ja nyt ja ensi vuosi on toiminnan vuosi. Ap

Vierailija
12/41 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustelu tai Helsingissä käyminen ei ole "hienoa". Mukavaa se voi olla, antoisaakin, mutta ei siinä mitään erityisen hienoa ole. 74-vuotiaan kokemuksella sanon sinulle, että hienointa elämässä ovat merkitykselliset ihmissuhteet. Jos onnistut sellaisia luomaan, sitten voit lopussa sanoa, että elit hienon elämän.

Vierailija
13/41 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En aio tuhlata aikaani ja odottaa siihen asti kunnes täytän 60. Elämä on tässä ja nyt ja ensi vuosi on toiminnan vuosi. Ap

Juuri näin, elämä on nyt ja jos et itse toimi, elämä lipuu ohitse aivan huomaamatta. Se on nyt itsestäsi kiinni :)

Vierailija
14/41 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikaa on

Niinhän me aina luulemme, mutta elämän aika ei ole meidän käsissä. Ap:lle onnea! Eri

Vierailija
15/41 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saavuttanut vain tietoisuuden työttömyyden syvimmästä olemuksesta. Olen jo 50 vuotias. Nuorempana kyllä menestyin urheilussa mutta enpä ole oikein muuta saauttanut.

Vierailija
16/41 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä käynti on elämän tarkoitusja täyttymys. Nähdä Helsinki ja kuolla!

Ei se sinällään ole mikään huippumesta, mutta tuntuu vaan niin tyhmältä etten tähän ikään mennessä ole käynyt kotimaan pääkaupungissa. Täältä tuppukylästä katsottuna Helsinki on niin iso ja kaikenlisäksi kaukana. Ap

Vierailija
17/41 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapea on elämän määritelmä, jos se on vain aistinautintoja ja -ärsykkeitä ja niiden haalimista. Missä sisäinen elämä?

Laotse sanoi, että koko maailman voi nähdä katsomatta edes ulos ikkunasta.

Vierailija
18/41 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon käyny hesessä.

Hesburgerissa? Ei täällä ole sellaista, mutta isommassa kaupungissa on. Ap

Vierailija
19/41 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos vaikka kävisit diellä Helsingissä nyt ensin....

Niin...? Miksi noin monta pistettä ja oletko Helsingistä? Ap

Vierailija
20/41 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon käyny hesessä.

Monet käyvät kerran eivätkä enää halua sinne mennä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä