Nainen kehtaatko käydä vessassa, kun poikaystävä/mies on paikalla?
Ujosteletko wc käyntejä kun mies on kotona samaan aikaan?
Kommentit (26)
Kyllä. Lasken mieluummin alleni, kuin menen vessaan.
En tietenkään. Ei yhdessä asumisesta tulisi mitään jos ei voisi käydä vessassa silloin kun on hätä.
Vierailija kirjoitti: Kyllä. Lasken mieluummin alleni, kuin menen vessaan.
Persupoika
Vierailija kirjoitti:
Ettei pimppa suhise.
Suhisee, olet yksin tai porukassa.
Mun ex ei tajunnut et nainen käy kans kakkosella. Se aina huusi olkkarissa: mä kuulen!! Sit pidättelin enkä käyny enää hänen luona kakkosella. Sit hän ihmetteli kun piereskelin nukkuessa. Nykyään mulla on ihana mies. Suolisto välillä ei tykkää jostain ruuasta ja meinaan keskellä yöllä pyörtyä pöntölle kun vatsa kuralla. Sit huudan hänelle et tulee saattaa mut sänkyyn kun olen kalpea,huimaa ja hiestä märkä.
Kyllähän se pöntölle istahtaessa pieru pääsee, mutta vessassa saa pierrä. Muualla ei.
Käyn kusella vaikka mies on kylpyhuoneessa. Paskalla ollessa olen aina yksin pöntöllä.
En, menen pihan perälle tai metsään, onneksi mies menee huomenna töihin niin voin käydä vessassa
Itse nuuhkin naistani innoissaan hänen vessakäyntien jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Kyllä. Lasken mieluummin alleni, kuin menen vessaan.
Persupoika
Kyllä. Projisoin koko ajan omia pakkomielteitäni naisiin. Pissa- ja kakkajutut kiehtovat minua edelleen. Ja pierut. Tällainen olen, ota tai jätä. Ja jätäthän sinä. 😞 T. Persupoika
Vierailija kirjoitti:
Älyvapaa kysymys.
Tällaisiin kykenen 😞. T. Persupoika
Mua alkoi vastikää naurattaa kun olin tinder treffeillä naisen luona ja nainen laittoi vessassa käydessään hanan päälle. Tajusin sen samantien mistä kyse. M40
No en. Sillonkin kun nuorena ei vielä asuttu yhdessä mutta olin viikonlopun hänen luona niin kävin kyllä paskalla, mutta vähän hävetti ja huolehdin ettei kuulu ääniä tai jää hajuja. Sit kun muutettiin yhteen niin ekat pari vuotta aina suihkin hajuvettä käynnin jälkeen ja yritin tehdä toimituksen mahdollisimman hiljaa. Nyt 10v oltu yhdessä ja päivittäin käydään molemmat paskalla, enkä jaksa välittää normaaleista hajuista tai äänistä.
Vierailija kirjoitti:
Mun ex ei tajunnut et nainen käy kans kakkosella. Se aina huusi olkkarissa: mä kuulen!! Sit pidättelin enkä käyny enää hänen luona kakkosella. Sit hän ihmetteli kun piereskelin nukkuessa. Nykyään mulla on ihana mies. Suolisto välillä ei tykkää jostain ruuasta ja meinaan keskellä yöllä pyörtyä pöntölle kun vatsa kuralla. Sit huudan hänelle et tulee saattaa mut sänkyyn kun olen kalpea,huimaa ja hiestä märkä.
Olisit huutanut takaisin "entäs sitten". Ja pieraissut vessasta tullessa mojovan jälkipierun.
Vierailija kirjoitti:
Mua alkoi vastikää naurattaa kun olin tinder treffeillä naisen luona ja nainen laittoi vessassa käydessään hanan päälle. Tajusin sen samantien mistä kyse. M40
Etkä tajunnut. Saatto olla myös ujo pissa
Siinä voi aina laulahtaa alun vapaavalintaisesta kappaleesta
En tietenkään kehtaa. Kusen housuun kun se ei hävetä yhtään.
Kyllä. En. Entä itse?