Morsian haukkui polttarit, joihin olimme todella nähneet vaivaa
ja panostaneet useimpien rahatilanteeseenkin nähden ihan kivan summan. Harmittaa kaasojen puolesta - heitähän haukut erityisesti koskivat. Meni maku kys. ihmisen häihin osallistumisesta. Eikö ihmisten itsekeskeisyydellä ole mitään rajaa?
Kommentit (14)
Ilmeisesti polttareiden pitäisi nykyään olla koko viikonlopun kestävä spektaakkeli, että morsiammet olisivat tyytyväisiä.
toiveita....tietenkin ymmärrän, että läheiset ystävät eivät halua morsiammelle mitään hirveitä tehtäviä jne, jotka eivät hänen luontelleen sovellu, mutta eikö tärkeintä ole pitää hauskaa yhdessä ystävien kanssa, ihme morsian.
Itse lupauduin entisen työkaverin polttariporukkaan mukaan. Hyvin nopeasti selvisi, että minua tarvittiin vain maksumieheksi, polttareiden hinta oli 80¿/hlö..Häiden jälkeen en ole " kaveria" nähnyt
Olen kuullut morsmaikkupuolelta aika karuja tarinoita siitä, miten kaverit ovat järjestäneet " kivat" polttarit, joiden pääantia on ollut morsiamen nolaaminen. Ihan sama, paljonko polttareihin pistää rahaa ja vaivaa, jos bileissä juhlakalulla ei ole hauskaa. :/
Mutta voihan se olla niinkin, että morsian on ollut kamala akka. Useammin vaan kuulee juttuja siitä, miten morsian on itku silmässä yrittänyt tsempata, kun kaverit ovat kerran nähneet vaivaakin...
Morsiammen toiveista oli sen verran tiedossa, että mitään " pukeudutaan hassuun asuun ja kierrellään kaupungilla" -tyyppistä hän ei halunnut - ja sellaista ei järkättykään. Ohjelmassa oli: brunssiaamiainen kuohareineen (tuotiin koreissa morsiammen kotiin), avioliittoaiheinen suunnistus tehtävineen luonnonsuojelualueella, kyyditys erään kaverin upeasti entisöidyllä amerikanraudalla, jousiammuntaa, saunontaa ja huikopalaa hotellin saunatiloissa, meikkaaja-kampaaja morsiammelle, ilta hotellin yökerhossa, yöpyminen hotellissa ja aamulla vielä aamiainen siellä. Minusta meillä oli tosi mukava päivä, mutta morsian olisi halunnut jotain tyylikkäämpää (?), sanoi itse hotellin aamupalalla.
Harmi ettei morsian tykännyt, tuo olisi valtaosalle morsiamista unelma.
Itselläni oli aikoinaan tosi ikävät polttarit ja ainoastaan siitä syystä, että jouduin nolaamaan itseni toden teolla koko päivän ajan. Tehtävät ja asuni ylittivät suuresti moraalirajani ja melkein nieleskelin itkua. Tyhmä olin, etten heittänyt hanskoja tiskiin, mutta en toisaalta kehdannut pilata kavereiden suunnitelmia. Minusta juurikin hemmottelu ja hassuttelu olisivat polttareissa kivoja juttuja. Eikä niiden tarvitse olla kalliita!
Ihmiset kustantavat jollekin hotellit ja kaikki, sitten vielä haukutaan. Missä piireissä morsian oikein liikkuu?
Ehkä morsian olisi halunnut jotain erityisempää?
Kaikki pitää olla extremeä, suhteet, seksi, kaikki. Sitten ihmetellään, kun ihmiset ei voi hyvin ja erotaan. Toikin morsmaikku tuskin kauaa on aviossa, sen verran arseholelta vaikuttaa.
polttarit suunnitella ja järjestää! Ihan käsittämätöntä! Mitähän mahtaisi morsian tuumata, jos joku sanoisi häiden jälkeen, että häät oli kyllä tosi tylsät.
häät, vaikka tosin odotit jotain tyylikkäämpää. Haluaisinpa nähdä pikkurouvan ilmeen...
Mulle olis aikanaan kelvannut mikä hyvänsä...
Minun kaasoni ja silloinen paras ystäväni ilmoitti viikkoa ennen häitä, minun hänelle soittaessa kun best man sanoi, ettei kaaso vastaa puhelimeen,ettei JAKSA (näitä ei-jaksa-juttuja oli tullut aiemminkin eri ohareiden yhteydessä) järjestellä mitään häitä varten. Eikä voi väittää, että olis joutunut hirveästi stressaamaan aikasemminkaan: kaksi kertaa kävi kanssani katsomassa morsiuspukuja, kerran söi meillä kattilallisen pop corneja sillä aikaa kun minä askartelin kutsut ja hääkarkkirasiat. Oli sitä mieltä, että voisin hankkia jonkun best manille kaveriksi ja hän sitten itse hääjuhlassa voisi olla tukenani. Suuttui silmittömästi, kun ehdotin, että jospa sitten pyydän jotain toista kaasoksi ja hän tulisi ihan vain vieraana häihin.
Viikko häihin ja uusi paikkakunta, joten pyysin yhtä miehen kaveria, joka kyllä teki paljon enemmän kuin olisin kehdannut pyytää. Taisi sääliä minua, kun olivat muutaman muun tyttökaverinsa, miehen opiskelukavereita kaikki, istumassa iltaa ja leffaa katsomassa paria päivää ennen häitä, otti soittaen ja pyysi minut mukaan. Vieläkin mietin, että kuinka ihmeessä jaksoi ja viitsi olla niin kiva ja nähdä niin älyttömästi vaivaa, itsestä vielä tuntui silloin siltä, että hajoaa koko homma käsiin ennen kuin tämä ihminen tuli mukaan.
morsmaikkua turpiin vaan,hampaat kurkkuun ja ikkunasta läpi!!