Joulu on porvarien juhlapäivä, ei työläisillä saatika työttömillä ole varaa juhlia joulua hallituksen leikkausten takia.
Porvareilla on varaa ostella lahjoja lapsille, porvareilla on varaa ostaa jouluruuat ja porvareilla on varaa panostaa jouluun. Kaikki muut nököttävät yksin kotona kun ei ole varaa tehdä lapsia, ei ole varaa ostella lahjoja eikä ole varaa jouluruokiin kun hallitus leikkaa.
Kiitos hallitus!
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jouluruoka on jopa halvempaa kuin arkiruoka, kunhan jättää juustot ja valmiit kalat kauppaan.
Mites on varaa kinkkuun?
Sehän on samoissa hinnoissa tai halvempaa kuin jauheliha.
Tajuatko sä persu että köyhällä duunarilla tai työttömällä ei ole varaa edes siihen jauhelihaan kun hallitus leikkaa?
Älä naurata. Jokaisella on varaa ruokaan, kunhan osaa käyttää rahaa ja priorisoida menojaan.
Sori nyt, paatos-pasi, mutta joulun juhliminen ei maksa välttämättä sen enempää kuin normaali arkikaan. Syötävä on joka päivä ja jouluruuat on edullisia. Koristeet on tietenkin säästetty edellisiltä vuosilta tai askarrellaan kätevinä itse.
Ei tarvitse kuluttaa peräsuoli pitkällä. Itse en ostanut mitään muuta kuin ruokaa, ihan kiusaksi Purran budjetille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jouluruoka on jopa halvempaa kuin arkiruoka, kunhan jättää juustot ja valmiit kalat kauppaan.
Mites on varaa kinkkuun?
Sehän on samoissa hinnoissa tai halvempaa kuin jauheliha.
Tajuatko sä persu että köyhällä duunarilla tai työttömällä ei ole varaa edes siihen jauhelihaan kun hallitus leikkaa?
Ei minun palkkaani ole hallitus leikannut senttiäkään.
Vassareiden ulina on musiikkia korvilleni
Sossurahat ovat menneet kaljaan ja röökiin ja nyt itketään vuokramurjussa.
Sekin ja peukkuakin kuluu reippaasti.
Ap