Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, älä tee aloitetta tai juokse miehen perässä

Vierailija
24.12.2025 |

Jos mies todella haluaa sut, se lähestyy tavalla tai toisella. Vain silloin nainen voi olla varma että on todella miehen valinta. 

Eli: jos mies ei ole aktiivinen ja aloiteellinen, siinä on vastaus onko kiinnostunut vai ei. Yleensä ei. 

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei aikaa jahdata miehiä, miehiin panostaminen menee hukkaan, omaan elämään panostaminen taas ei mene hukkaan

Ehkä joskus olet vielä kypsä parisuhteeseen.

Vierailija
82/89 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa on ongelmana se, että saa miehen, joka tykkää ns. saalistamisesta. Ja sehän kyllästyy sitten äkkiä.

Ei se kyllästy vaan saa saaliin eli seksiä. Panomiehet on sellasia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille kelpaa jos on emätin ja siihen pääsee tekemään mällitarpeensa.

Jospa menisit pyytämään äidiltä lisää kaakaota.

Äitihän on tuon miesvihan häneen iskostanut.

Vierailija
84/89 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen lähestyy miestä niin tulee kaksi ajatusta miehelle
1. Onko tämä pilaa?
2. Tämä jakaa itseään kaikille.
M35

Olet ilmeisesti ikisinkku?

Minulle tulee mieleen eri asioita riippuen tilanteesta.

Joko hänellä on jotain asiaa, esimerkiksi kaupassa, kadulla tms.

Jos paikka on sellainen missä on "soveliasta" lähestyä, niin oletan hänen pitävän minusta. Esimerkiksi baari.

Jos hakee vakaata parisuhdetta niin nainen ei voi olla niin tyhmä että menee tarjoamaan itseään sinne missä jännäpanomiehet metsästää. Turha itkeä sitten että mies on sika.
M35

Vierailija
85/89 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ihan kiva, mutta tänä aikana naisia saa lähestyä vain ne pitkät ja komeat miehet. 

Vierailija
86/89 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään. If he wanted, he would. Ja suomennos:jos miestä kiinnostaa, hän tekee aloitteen. Jos teet aloitteen, mies voi lähteä hetkeksi matkaasi, joskus jopa vuosiksi. Mutta hän tulee tekemään aloitteen sitten kun oikeasti haluaa, mutta ei sinulle. 

Typerä ajatusmalli. Ikäänkuin en osaisi arvioida mitä itse haluan riippumatta siitä miten kaikki alkoi. Yhtä hyvin voisin ajatella että kokeillaanpa tuota naista, eihän tuo nyt kummoinenkaan ole, mutta kun ei tässä parempaakaan ole näköpiirissä. Ja menen juttelemaan.

Mies

Vierailija
87/89 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo työpaikan saantikin toimii tuolla tavalla. Ei kannata hakea aktiivisesti mitään työpaikkoja vaan kyllä työnantaja tulee ovellesi tai pysäyttää kadulla, jos on palveluksistasi kiinnostunut. Ihan totta.

Vierailija
88/89 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten, kun naimisissa oleva mies tekee aloitteen ja itsekin olen naimisissa oleva nainen; miten tilanteessa tulisi menetellä?

Soitat sen miehen vaimolle. Laitat sille miehen lähettämät dick pickit ja kysyt, onko vaimo tietoinen miehensä promiskuiteetista. Ja pahoittelet sydämellisesti ja viattomana. Sinä et ole syylinen, mies on.

Ja: näytät myös miehellesi ne kuvat ja sanot, että tuo paska tyyppi ahdistelee sua vaikka on naimisissa.

Olen kertonutkin miehelle, mutta ei hän osaa tuohon sanoa mitään. Sanoo myöskin, ettei hän ole sellainen, joka vetää ahdistelijaa dunkkuun.

Vierailija
89/89 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap: "Äitiiii! Mikä on emätin ja mistä sitä saa?"

Naisen pakollinen tarve kääntää joka asia pilluun.