Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirvein työpaikkasi, mitä tapahtui

Vierailija
24.12.2025 |

Aloitan:

vaikka minulla on ollut amk tasoinen koulutus ja koulutusta vastaavia työpaikkoja, aloitin ns. koulututtamatttomassa työpaikassa.

Jouduin esimiesten kiusaamaksi, koska en halunnut salasuhdetta työpaikalla olleen miehen kanssa. Mies ei ollut esimiessasemassa, mutta työskennellyt pitkään työpaikalla.

kaikki työpaikalla tiesivat, että miehellä on parisuhde, lapsin naisen kanssa ja toinen tulossa, mutta minulta salailtiin asiaa, mutta tiesin sen. Minua alettiin seurata missä liikun sen vuoksi etten vain näkisi naista tai naista ja miestä yhdessä ja tietäsii lapsista. Nainen työskenteli työpaikalla jonkin aikaan mutta häntä piiloteltiin.

laitoin viestin, etten ole kiinnostunut miehestä ja sen jälkeen alkoi mitä ihmeellisemmät varoitukset... lopulta minut irtisanottiin, mutta seuraaminen ja elämäni häirintä on jatkunut 5 vuotta työsuhteen jälkeen.

Olen tehnyt poliisille rikosilmoituksen vainoamisesta mutta ei ole auttanut. 

Minua on haluttu ns. kouluttamattiin työpaikkoihin vaikka olen asiantuntijatasolla.

Levitetiin valheita ja asiasta on tehty myös rikosilmoitus poliisille, ei ole auttanut. Kuvaani leviteltiin...ja seurattiin mitä teen.

Kaikki tämä helvetti vain sen vuoksi, että otin vastaan työpaikan joka ei vastannut koulutustani.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi