Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvää joulua!! Millä fiiliksellä jouluaattoon?

Vierailija
24.12.2025 |

Heräsin jo viideltä. Kohta perhe herää. Sitten sukulounas. Piparitaikinaa pitää käydä ostamassa, koska se unohtui.

Ihan kiva fiilis, tavallinen. Eilisiltana oli jouluinen olo, kun kaikki oli valmista. Eiköhän se lasten herättyä synny se jouluolo tänäänkin!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluaatoksi ruokajonoon!

Vierailija

24.12.2025 | 08:00

täälläpäin Suomea on ruokajonossa ruokajako normaalisti tai siis klo 13 ja tapanina myös 13, onkin kiva käydä 400 m päässä ruokajonossa joulukävelyllä kun olen syönynnä jo kaikki jouluruokani!

tv A Andersson, yksinäinen erakkomies

Vierailija
22/24 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin noin puoli tuntia sitten siihen, että lapset ovat heränneet ja tappelevat keskenään. Isompi kiusaa pienempää, joka kiljuu. Kuten joku päivä. Olen aivan loppu. Tänään, kuten myös eilen. Päähäni ei mahdu mitä nautintoa koululainen saa kaksivuotiaan jokapäiväisestä kiusaamisesta. Huutoa ja mölyä luvassa seuraavat 5 päivää, kunnes saan pienemmän taas päiväkotiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin eilen illalla seiskan aikaan ja ajattelin valvoa suoraan ensi yöhön ja yrittää saada vuorokausirytmin kuntoon. Koomaillessa kahvia juoden menee tämä päivä, porkkanalaatikon voisi syödä jossain vaiheessa. Ei tunnu kyllä yhtään joululta.

Vierailija
24/24 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtavan masentunut ja ahdistunut olo.

Rahat oli vähissä tänä jouluna, mutta kaikki tarpeellinen saatiin kyllä. Joulusiivoukset saatiin tehtyä, jotain pientä jää siivomatta, kun ei jaksa. 

Kaikki lapset kotona, en viitsisi pyytää apua mihinkään, kun jokainen tulee omien ongelmiensa keskeltä vähän hengähtämään  (sairautta, työpaineita yms). 

Mutta todellisuudessa  haluaisin vain vwtää peiton pään yli ja jäädä sänkyyn koko päiväksi, mutta en jää, vaan kohta nousen siivoamaan keittiötä, jonka tiedän olevan kaaoksessa miehen eilisiltaisten kokkailujen jäljiltä.

Kaikki on periaatteessa ihan hyvin, olen vain niin äärettömän väsynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme