Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pukittamisesta kieltäytyminen

Vierailija
23.12.2025 |

Siskoni suuttui, kun puolisoni ei suostunut hänen lapsilleen joulupukiksi. Tänään tuli pyyntö ja puolisoni kieltäytyi ykskantaan. Ei siksi, etteikö hänellä olisi aikaa, mutta kun hän ei vaan halua. Nyt on minun joulufiilikseni on ihan pilalla ja tällä porukalla pitäisi kuitenkin joulua viettää. Mitä tehdä?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutaman kerran olen itse käynyt joulupukkina naapurilla ja sukulaisella. Enää ei jaksa. Ei se nyt loppupeleissä mitään ihmeellistä hommaa toki olekaan. Lapset ovat joko hyperaktiivisia jännityksestä tai itkevät vanhempien sylissä. Mutta mukvampaa hommaa varmasti kuin kuin jonkun mainitsema hautuumaakierros maakunnissa. Tuo se vasta sairaalta kuulostaa.

Nuo hautausmaakierrokset ovat ihan tunnelmallisia ja kynttilämeret tuovat ainutlaatuisen valoesityksen. Käy ihmeessä edes katsomassa jotakin jouluista hautuumaata, jos et välitä viedä kynttilöitä itse lähimmäistesi haudoille. Ehkäpä sitten mielesi muuttuukin. Systeemi ei ole millään muotoa sairas, ennemmin taitaa sinun ajatusmaailmasi olla sairas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla