Ei joulu ole mikään synonyymi ryyppyjuhlille.täällä palstalla ainakin on se käsitys ,että on.
Osa ainakin väittää juovansa vain pari lasillista,mutta kyselyjen mukaan alkoholia on ostettu hirveitä määriä.miksi jos juotte vain niin vähän?Ei kaikki tietysti ,mutta joulu on poliisien kiireisintä aikaa juopottelevien vanhempien takia.eikö joulu olekkaan rauhoittumista varten? Ja lasten juhla.
Kommentit (31)
Eikö tuo oo joku boomereiden tai +50v juttu ryypätä jouluna? Ei kait nuoremmat tätä harrasta?
Köyhät ei ostele wiskejä ja konjakkeja jne
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu ap:lle pätkiksen vertaa minun juomiset!!
Yököttää ajatuskin sun dokaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Jos isäntä ei ole jouluna kunnolla humalassa, niin seuraavasta sadosta tulee huono. Raskas vastuu velvoittaa...
Koko talon väen pitää olla kännissä. Sitten hyvä sato, siksi sahtia juotiin paljon joulun aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin, ne hakee Lidlistä kuraolutta.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin alkoholijuomat kuuluu juhlaan. Muutenhan se olisi vain samanlaista arkea kuin kaikki muutkin päivät.
Et kestä juhlia selvinpäin?
Vierailija kirjoitti:
Känni ei ole yhtään sen hienompi, vaikka sen joisi kalliimmilla juomilla. Lähinnä surullista.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen juo juuri miten haluaa.
Poissulkien vain tietysti lapsia vastuullaan olevat.
Lapsia vastuullaan olevat ovat tästä eri mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Roskaväelle alkoholi kuuluu aina juhliin. Varmaan ristiäisissäkin mennään jatkoille.
Ex töissä varastossa aika monella oli sellainen tapa, että AINA, siis ihan aina kun seuraavana päivänä ei ollut töitä, juotiin viinaa, joko reilusti tai vielä enemmän.
Joulu merkitsee eri asioita eri ihmisille ja jokaisella on oikeus nauttia niistä puolista jotka ovat itselle tärkeitä. Sinulle joulu voi olla rauhoittumisen ja lasten juhla, minulle se taas ei ole noita lainkaan. Minulle se on hyvän ruuan, juoman ja yhdessäolon juhla, jossa vuoden pimeimmästä ajasta tehdään mahdollisimman mukava ja nautinnollinen. Siihen kuuluu herkkuja, lahjoja, alkoholia ja hauskaa aikaa yhdessä läheisten kanssa.
Jos isäntä ei ole jouluna kunnolla humalassa, niin seuraavasta sadosta tulee huono. Raskas vastuu velvoittaa...