Oranssi kevät/kesähattu pikkupojalle?!
Eli mistä löytäisin? Onko kukaan nähnyt kaupoissa?
Tarvisin 1½-vuotiaalle pojalle, joko lippiksen tai sitten muunlaisen hatun, jota voisi käyttää nyt, tai sitten edes ihan kesähattu...
Viivi
Kommentit (7)
stockalla, mutta siellä ei ollut. täytyypä pistäytyä ihan benettonin omaan liikkeeseen katsomaan!
valikoima Benettonin lippiksiä ja kalastajanhattuja.
Ergeeltä olen nähnyt poltetun oranssin värisen kalastajahatun. Melkein tuli ostettua ;) Muistelisin nähneeni tuon tapiolan stokkalla, mutta ko. merkkiähän myy muutkin. Ja usein niillä on samoissa väreissä enemmänkin hattumalleja, joten itse ajattelin katsella vielä pari kauppaa. Mutta väri oli hyvä (hiukan syvempi kuin tämän vuoden reima-pipojen)! Sopii hyvin niin armyvihreiden, tummansinisen kuin beige/pellava -vaatteiden kanssa.
Se saisi vain olla hieman kirkkaampi niin olisi passeli muihin ulkovaatteisiin. Mutta jos muuta ei löydy, niin siihen tyydytään!
http://www.sisukas.net/
hauskan lakin jonka ostin pinkkinä mutta näytti olevan muitakin värejä mm se oranssi.
Olin tuon kaupan jo ihan unohtanut...
on oransseja lippiksiä, löytyy pieniäkin kokoja. Lippiksissä on hieman myös ruskeaa, ja teksti UCB edessä. Benettonilla on ollut myös kalastajahatun tyylisiä hattuja, en ole varma löytyykö niistä pieniä kokoja.