Miehesi hyvät ja huonot puolet?
haluaisin myös mielipiteenne,kannattaako tämän kanssa jatkaa?
Siis:Mieheni on itsevarma,ei hätkähdä juuri mistään,kuitenkin myös herkkä. Rakastaa tyttöämme yli kaiken,ja on hyvä isä. Omaa myös väkivaltaisia piirteitä,henkistä ja fyysistä. rakastaa mua????. olen ollut n. 15 vuotta hänen kanssaan,ja kamalia tappeluita on käyty. Olen tässä miettinyt,että jos jään yksin,miten pärjään. Mulla ei töitä,eikä mitään tuloja,lisäksi olen varma,että hän haluaa lapsemme....
Mitä mä teen????????
Kommentit (10)
mutta mulla on mielialalääkitys,masennuksesta johtuva
ja kyllä yh saa tukia. + elarit päälle. kyllä te pärjäätte!
jäkättämään. enkä usko,että pärjäisin,ero kauhistuttaa,siis se prosessi. jos nyt voisin toivoa,olisi jo vuosi eteenpäin mennyt.
Itseni on vaikea kuvitella, että jaksaisin jatkaa miehen kanssa, joka oli henkisesti taikka fyysisesti väkivaltainen. Kodin on tarkoitus olla se turvallinen paikka, jossa voi ja uskaltaa olla oma itsensä, ja jossa ei tarvitse luimistella eikä pelätä kenenkään...
Omasta miehestäni hyviä ja huonoja puolia:
+ älykäs ja monipuolisesti kiinnostunut ihminen
+ aina minulle hyvä, ei kiistojenkaan tullessa sano ilkeästi tms.
+ tunnollinen ja lainkuuliainen ja sopivasti kunnianhimoinenkin
+ pitää lapsista ja eläimistä ja on hyvä isä
+ oman makuni mukainen huumorintaju: meillä riittää kahdenkeskistä hauskaa
+ turvallinen, kuunteleva, halaileva, ottaa minut huomioon
- provosoituu vähän liian helposti kiistelemään esim. politiikasta
- ei aina aja omia oikeuksiaan tarpeeksi topakasti työasioissa
- syö liikaa roskaruokaa
- kotitöistä saa usein muistuttaa useampaan kertaan, ennen kuin alkaa tapahtua
Mies on kiltti, ei kuitenkaan nössö, luotettava, ahkera, epäitsekäs, aina asettaa perheen etusijalle, maailman paras isä ja aviomies, hyvä sängyssä, kohtelias, huumorintajuinen.
Miinuksena joskus äreä ;)
en oikein tiedä,miten asiasta selviän..näen painajaisia koko ajan ap
voisi kuvitella että masennuksesta parantuu parhaiten hyväksyvässä ja rakastavassa ilmapiirissä. ettei tartte pelätä että mies lyö jos kertoo ja ourkaa ahdistustaan...
Henkinen väkivalta syö sinua koko ajan! Et ehkä tajua sitä, koska ehkä miehesi on jo saanut sinut uskomaan, että olet huono. Onko näin?
Kaverini pelkäsi myös ylikaiken aikanaan narsistimiestään. Hän " karkasi" lasten kanssa turvakotiin. Se oli paras vaihtoehto, koska sitten viranomaiset tiesivät, että nainen pelkää - eikä sellaiselle isälle anneta koskaan lasta. Suomessa lapsi otetaan vain poikkeustapauksissa pois äidiltä, eikä masennus ole sellainen poikkeustapaus.
meillä on iso okt,miten meidän käy,mua pelottaa oikeasti
mutta sen sanon että aina pärjäät vaikka jäisitkin yksin/lapsesi kanssa!!!!