IS:n joulujuttu: "Tältä näyttävät tavallisten suomalaisnaisten peput"
Tanja Sundellin takamus on valittu Suomen parhaaksi. Kuva: Satu Kemppainen
Tanja Sundell, 40:
Pyöreä, kiinteä ja vahva sellainen on lajini, bikini fitnessin, määritelmä hyvälle pepulle. Olen tottunut siihen, että pepun eteen on tehtävä työtä.
Peppu on aina ollut tärkeä osa kroppaani. Tykkään pyöreästä muodosta ja vahvuudesta.
Ja on sitä kommentoitukin jo alakoulusta lähtien, samoin kuin ulkonäköäni muutenkin. Olen saanut aina huomiota varsinkin miehiltä. Minulla itselläni on ollut elämäni varrella ristiriitaisia ajatuksia kropastani. Olin pitkään todella itsekriittinen, ja sitten toisaalta taas olen aina korostanut naisellisuuttani peppuni on aina ollut pop!
Itsekriittisyys näkyi siten, että halusin kroppaani aina jotain enemmän tai vähemmän. Jossain vaiheessa olin todella hoikka. Ruokapuoli oli pakko laittaa kuntoon, jotta sain kasvatettua lihasmassaa, ja nimenomaan pakaroita.
https://images.sanoma-sndp.fi/106d0d4b37fc49d6757398320ef9707b/normal/1…
https://images.sanoma-sndp.fi/a1bfdf9876ef6a68f3814479dd329ff7/normal/1…
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein parhaat vartalot näkee yleensä olympialaisissa tai MM- kisoissa, esim. pikajuoksijat. Olen itse nainen.
Olympialaiset on varsinainen lautatarha.
Klikinsäästäjä: jos peput ovat treenattuja, ne eivät ole tavallisia. Jos ne ovat tavallisia, menee ruokahalu. Lompakko kiittää.
Tuossa ei ollut yhtään hyvää peppua! Muka treenia tehty noita varten?
Ei hevletti tätä Suomen printtimediaa.
Rupisia keski-ikäisiä akkoja puskee väkisin kannikat paljaana, joka lehden kanteen.
Nuoremmat ovat varmaan ihan suosiolla jääneet syrjään, ettei kukaan luule vahingossa keski-ikäiseksi.
Exä oli pikajuoksija ja pituushyppääjä. Nam. Tainiosta tulee aina mieleen.
Vierailija kirjoitti:
51v vaimollani on paljon parempi
Niin on ja kireämpi peräreikä.
T. Jaska
Vierailija kirjoitti:
Ei hevletti tätä Suomen printtimediaa.
Rupisia keski-ikäisiä akkoja puskee väkisin kannikat paljaana, joka lehden kanteen.
Nuoremmat ovat varmaan ihan suosiolla jääneet syrjään, ettei kukaan luule vahingossa keski-ikäiseksi.
Feministinen tapa viettää joulua. Minusta entinen tapa on parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ONpa rumia peppuja. Ja noin nuorilla naisilla ??
40 ja 54v nuoria??
Itse eläkeläinen ja takamukseni on paljon paremmassa kunnossa. Treenaan , kai se vaikuttaa.
Eläkkeellä voi olla vaikka 18-vuotiaana, mutta ilmeisesti tarkoitat vanhuuseläkkeellä.
Laita kuva, niin sun eläkeläispeppu saa rehellisen arvion.
Huonoja peppuja isoilla leimoilla. Ja silti osalla naama persettä kauheampi. Hyi!