Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*HAAHUT VIIKKOON 17, 23.-29.4.2007*~

23.04.2007 |

[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]

[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[color=blue][size=1] [b]Adette[/b] Minä 27 ja mies 27 ja esikoisen yritys aloitettu 9/05. Terolutit ja clomit avuksi 4/06. Alkuraskauden keskenmeno 8/06.

[b]bambiino[/b] 25 v. mies 27 v. Meillä on tyttö 04/05, ja keskenmeno 12/06 (rv 11+5).

[b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.

[b]Essi78[/b] Vauvalle annettiin lupa tulla 12/2006, plussa 01/2007, km 02/2007 Vauvakuume jatkuu edelleen!

[b]-Idaliini-[/b] Kaksi km takana ensimmäinen 12/05 (rv 5) ja toinen 2/06 (rv 8 ja lääkkeellinen tyhjennys) Minä kohta 20 v ja mies pari vuotta vanhempi ja oulun seudulla asustellaan. Vauva ois todella tervetullut.

[b]Irmeli72[/b] Ikä 34 ja mies 38. Lapsia kaksi 99 ja 02. Kolmatta kuumeillaan. Raskaudet alkaneet clomifenilla joka käytössä myös nyt. Kaksi tuulimuna raskautta 96 ja 08/06.

[b]Isotikru[/b] olen 37-v lähihoitsu pääkaupunkiseudulta ja mies on kahta vuotta vanhempi.

Lapsia on 4, poika vm-93, tytär-vm-96 ja kaksostytöt vm-00.

[b]Jellonamami[/b] Ikää 40. Neljä km välillä tammikuu - marraskuu 2006 (viikoilla 2 - 8). Onneksi lohtunani on 2,5 vuotias pieni prinsessamme. Häntä ennen ei yhtään km, joten tämä on ihan uusi tilanne.

[b]Jonttu82[/b] 25-vuotias esikoista toivova. Keskenmenoja kolme, 01/04 rv 9+6, 09/04 rv 8+0 ja 01/07 rv 11+1

[b]Leijonanhymy[/b] Olen 24-vuotta ja mies samoin, pohjoisemmassa Suomessa asutaan. Itselleni on tullut kaksi km tänä vuonna. Ensimmäinen riipaisi kesäkuussa, rv 12 uä:ssä todettiin alkio kuolleeksi rv8 eli keskeytynyt km ja kaavintaan siitä sitten.

[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.

[b]Menier[/b] eka km rv5-6 1/06. Uutta yritystä ekojen kuukautisten jälkeen, plussa 6/06 joka meni kesken nyt 10/06 rv 19+6. Luultavasti yritystä jatketaan...

[b]miukkeli75[/b] Olen 31-vuotias ja ensimmäistä lasta odottamassa yhdessä miehensä kanssa. Koin keskenmenon 12/2006.

[b]Moila[/b] Olen 26-vuotias, mies 28. Meillä on 1,5-vuotias poika. Toukokuussa annoimme toiselle luvan tulla. Heinäkuussa sain plussa. Viime tiistaina kävin yksityisellä rv9+0. Sikiön todettiin kuolleen rv8+4. Torstaina mulla oli kaavinta. Putosin kovaa ja korkealta, vaikka osasin olla varuillani.

[b]Norkki2[/b] Minä olen 27v. ja mies 29v. Yritystä takana 1/06 ja 11/06 ollaan aloitettu lapsettomuushoidot, hoidoissa yksityisellä puolella. Minulla todettu pco. Eka plussa 2/07 ja km rv 5+6.

[b]puddighinu[/b] olen 30v, vielä kuukauden, mies 35v. asumme Sienassa Italiassa ja ekaa yritetään. Alkuraskauden km vkolla 5, kaavinta vkolla12. Nyt innolla odotetaan koska jälkivuoto loppuu ja menkat alkaa niin päästään taas tositoimiin.

[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.

[b]Rouvavauva[/b] 2.11.2006 rv. 7+0 alkuraskauden ultrassa löytyi kaksi sikiöpussia, mahdollinen tuulimunaepäily. Uusi käynti 9.11.2006 rv. 8+0 oli selkeää kehitystä tapahtunut sikiöpusseissa ja sikiöissä ja kaksi viikkoa myöhäisempi hedelmöitymisaika nähtiin myös vahvaksi mahdollisuudeksi. Kolmas ultra määrättiin 23.11.2006 ja siellä tuli tuomio, sikiö(ide)n kehitys on pysähtynyt, lähete naistentautien poliklinikalle. 24.11.2006 rv 10+1 tehtiin kaavinta.

[b]siru-sofia[/b] Olen 24-vuotias, mies 28-vuotias. Ensimmäisestä haaveilemme. Yksi raskauden keskeytys 03/07.

[b]toivoilmari[/b] Olemme molemmat 38 ja yritämme neljättä. Minulla on 17,14 ja meillä 3v lapset. Sain km 04 vkolla 11 ja 05 viikolla 15 (Np ultrassa kaikki oli hyvin).

[b]Viiputin[/b] Olen 32v 1,5 vuotiaan ihanan tytön äiti. Mies on 33v ja asumme Länsi-Suomessa. Alkuraskauden km 3/07.

[b]villiina83[/b] Aviomieheni kanssa olemme molemmat 23-vuotiaita, ja esikoista kovasti haaveillaan. Yritys alkoi 06/06, mutta ensimmäinen raskaus oli tuulimuna, joka keskeytettiin 08/06. Uutta raskautta nyt yritellään paremmalla onnella.

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]

[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?

[b]limetti1[/b] plussa 25.8.2006, la 1.5.2007

[b]Pirpaliina[/b] plussa 8.9.2006, la 17.5.2007

[b]Juuliar74[/b] plussa 6.10.2006, la 12.6.2007

[b]ÄIPPÄ_80[/b] plussa ?, la 17.6.2007

[b]sani-74[/b] plussa 17.10.2006, la 26.6.2007

[b]Koala-72[/b] plussa 19.10.2006, la 28.6.2007

[b]Pikkutiikeri76[/b] plussa ?, la ?

[b]DreamOne[/b] plussa 13.11.2006, la 25.7.2007

[b]Moment[/b] plussa 20.11.2006, la 29.7.2007

[b]pumpsu[/b] plussa 1.12.2006, la 3.8.2007

[b]Helga76[/b] plussa 2.12.2006, la 13.8.2007

[b]kaisuli79[/b] plussa 5.12.2006, la 13.8.2007

[b]77mm[/b] plussa 10.12.2006, la 24.8.2007

[b]nipsu-79[/b] plussa 11.12.2006, la ?

[b]Ultsi75[/b] plussa 7.1.2007, la 13.9.2007

[b]levinia[/b] plussa 9.1.2007, la 16.9.2007

[b]Tuutupii[/b] plussa 12.1.2007, la 23.9.2007

[b]lumipyry70[/b] plussa 22.1.2007, la 30.9.2007

[b]fairytales77[/b] plussa 8.2.2007, la 18.10.2007

[b]Tari[/b] plussa 19.2.2007, la ?

[b]72oinas[/b] plussa 26.2.2007, la 4.11.2007

[b]Pakkastaivas[/b] plussa 7.3.2007, la 15./16.11. 2007

[b]Isotikru[/b] plussa 16.3.2007, la?

[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color]/b]

[b]Nimimerkki:[/b]

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b]

[b]Ongelmakohdat:[/b]

[b]Keinot:[/b]

[b]Tavoite:[/b]

[/quote]

[/quote]

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi vaan kaikille...

Puddinghinu: Kiva että täti tuli ajallaan, mulle se tuli aikaisin käymään.

Sinä jännität matkasi ajankohtaa, minä taas miehen reissuun lähtöä. Mies lähtee kun kp. on 12. Mahtaako edes greippimehu auttaa? Taidan juoda sitä litran jos toisenkin. Voiko se tehdä limoista liian sitkeitä... Kääk.

Villiina: Sun tilanteesi näyttää nyt kivalta, plussatuulia sinne oikein paljon ;) Peitot vaan pöllyämään...

(.) Kun tuo mies nyt lähtee sinne matkalle ja mun kierto on nyt kait vähän sekaisin, päätin: Jos en mahastani palloa nyt sitten vähään aikaan saa, niin tehdään siitä sitten litteä. Ostin jumppapallon ja alan opettelemaan vatsalihasliikkeitä. Viime keväästä olen laihduttanut 15 kg (kauhea homma). Vatsa ei vaan ole vetäytynyt, vaan jäänyt ihme outokummuksi. (.) -> ).(

-Viiputin-

Vierailija
2/10 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä se aikaisemmin valittelin kuinka hiljaista on ja nyt en ole itse kirjoittanut mitään pitkään aikaan. Työt ovat vieneet tästä tytöstä kaikki mehut. -Ainakin melkein. Välissä olleet vapaapäivät menivät risteilyllä, joten tuntuu siltä niin kun ei olisi vapaata ollutkaan. -Sen verran rankka reissu oli. Mutta oli kyllä hauskaakin! Nyt olen taas takaisin töissä ja odottelen seuraavaa vapaapäivää, joka on ensi viikon keskiviikkona. Huoh, tuntuupa siihen olevan vielä piiitkä aika.

Viiputin: Voi kun minuunkin tarttuisi tuollainen vatsanlitistämisinnostus. Heittäisitkö edes ihan pienen innostuksen jyväsen tänne päin..? *kauhoo ilmaa kopin toivossa*

Jonttu: Minä teen töitä ravintolassa, joten teen erittäin säännöllisen epäsäännöllistä vuorotyötä. Vuoroja on kolmea erilaista ja ne saattavat olla hyvinkin sekaisin keskenään. Huomaan, että toipuminen esim. yövuorosta takaisin iltaan meinaa tehdä välillä tiukkaa. Viime viikolla tein putkeen kolme yötä ja yhden illan. Tällä viikolla on pelkkiä aamuja. Kyllä minusta muuten on ihan pikkuruisen pikkuruinen esittely ollutkin tuolla pinon alussa... Voin toki tehdä pitemmänkin, jos tarvis. Ainakin siihen voisi lisätä, että vaikutan Pirkanmaalla.

Villiina: Onpa hienoa, että sait hyviä uutisia upeasta follikkelista. :-) Kyllä sitä voi ihminen olla onnellinen ihmeellisistä asioista. Niin kuin sisällään kasvavasta suuren suuresta follikkelista. :-) Ei kun ihan oikeasti. Tosi hienoa!

Nyt taidan mennä nukkumaan, jos vaikka saisi vähän kirittyä univelkoja pienemmäksi. Hyvää yötä.

Siru-Sofia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun siru-sofiakin palasi pariimme :) Aika hiljaistahan täällä on, itsekin kirjoittelen enemmän tuolla toisella palstalla.

(.): Tissit ei arista eli ovis taisi sittenkin jäädä väliin, ts. munasolu ei kasvusta huolimatta irronnut...kasvaneet tissit kyllä ovat, niinkuin yleensäkin tässä kierron vaiheessa. Ihan palleroiset siis ovat, mutta kipeät eivät. Ensi viikolla verikokeisiin ja sitten selviää jatko. Veetuttaa vaan, kun ei nyt yhtään tiedä milloin menkat suvaitsevat alkaa...täytyy puhua lekurin kanssa asiasta sitten kun on se soittoaika verikokeen tuloksista. Ette usko kuinka ottaa oma kroppa aivoon, ja muutenkin tämä koko touhu. Jos olisi vuosi sitten pillereitä jättäessä tiennyt mikä homma on edessä keskenmenoineen muineen, niin en varmaan olisi koko hommaan ryhtynyt. Mutta niinhän se on, että elämä on yllätyksiä täynnä. Tulisi vaan niitä positiivisia yllätyksiä jo pikkuhiljaa...argh :`(

Hyvää viikonloppua kaikille!

Vierailija
4/10 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äskeinen viesti lähti matkaan pikkuisen liian aikaisin...

Siis täällä menossa kp 17 ja ovista odotellaan. Lähipäivinä pöllyytellään peittoja oikein ahkerasti! Toiveet on korkealla!

Vierailija
5/10 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli nyt :`( En nuku öisin, koska näen painajaisia lapsettomuudesta. Joka kerta kun suljen silmät samat kuvat tulevat esiin, ja ahdistus pukkaa rintaan. Olen ahdistuksen oravanpyörässä, enkä pääse sieltä pois vaikka kuinka yritän. Syytän itseäni tärppäämättömyydestä -> koska stressaan, niin raskaus ei ala. Täten olemme ikuisesti lapsettomia.

Sanokaa nyt hyvät ihmiset miten pystyisin jatkaa eteenpäin ja unohtaa koko vauva-asian? Multa on keinot lopussa, ja psyyke kohta siinä jamassa, etten pääse sängystä ylös. Elämänilo on kadonnut keskenmenon ja kaiken tämän tärppäämättömyyden jäljiltä :`( Luulen tuntevani oviksen ja kaikki, mutta uusi raskaus ei vaan ala. En voi tajuta miksei?! En jaksa enää itseäni ja näitä ahdistavia ajatuksiani, joille ei vaan voi mitään :`(

Vierailija
6/10 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villiina: valitettavasti en osaa auttaa, kun tuntuu että se sama ongelma vaivaa täälläkin.. =( unta kyllä tulee, mutta unet on alkaneet viimeaikoina olemaan niin erikoisia ja stressaavia, että päivällä hereillä ollessakin palaa yön unet mieleen. Olin ihan varma, että tästä kierrosta tärppää, tai ainakin halusin että tärppää. No nyt on jo kierto loppusuoralla, ja mitään oireita ei ole ilmaantunut. edellisissä raskauksissa niitä on jo tässä vaiheessa esiintynyt. joten eipä täälläkään kovin iloisissa vapputunnelmissa olla. ja huomenna maanantaina on vielä itsellä iltavuoro, joten siinähän se vappuaatto menee töitä tehdessä (kuten koko vloppu mennyt)... =( mut ehkä se auttaa, kun töissä ei koko ajan mieti sitä omaa onnettomuuttaan ja sitä, miksi me ei voida vauvaa saada. mut aina kun se tulee mieleen ja keskenmenot muistuu mieleen (päivittäinhän ne mielessä käy) niin vitutus on kyllä niin suunnaton että.. mut ehkä se tästä taas kun uus kierto alkaa ja ilmat lämpeävät.. ainakin toivossa elän.

Aurinkoista vappua kaikille! ja pamauttakaa ainakin yksi ilmapallo! =]

jonttu

Vierailija
7/10 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jontulle paljon plussatuulia :) Peukut on pystyssä!

Trappa: Poistin sinut listoilta. Paljon kaikkea hyvää elämään :)

Viiputin: Mulla km:n jälkeen menkat tuli todella myöhässä, mutta sen jälkeen kierto oli normaalin mittainen. Sinuna en kuitenkaan turhia huolehtisi, koska km sekoittaa kyllä kaiken joksikin aikaa. Anna ajan kulua, kyllä se sitten siitä :)

Tuutis: Toivon kovasti, että pikkuisella olisi kaikki hyvin! Tulehan taas kertoilemaan kuulumisia. Jaksamisia kovasti sinulle!

Siru-Sofia: Unohdin ihan kokonaan mitä sinulle piti kommentoida...ainakin paljon plussatuulia ja tsemiä uuteen yritykseen :) Ottakaahan rennosti ;)

Sitten tämä ihanainen oma (.): Tänään oli taas lääkäri, kun tätä kiertoa tosiaan seuraillaan nyt aika tarkasti. Viime ma ja ke johtava folliikkeli oli sen 12-13mm, ja gyne arveli, että siitä se sitten hiipuu pois hiljalleen -> ovista ei tapahdu. Normaalit ovisoireet jäikin minulla sitten tulematta ja murehdin jo, miten saan menkat tulemaan.

Tänään sitten pää täynnä kysymyksiä marssin gynelle ja ruvettiin ultraamaan. Mutta kappas vaan, esiin pompsahti niin komea folliikkeli että oksat pois. Gyne oikein upeaksi kehui :)) Kokoa oli 19mm eli ovulaatio tapahtuu luultavimmin jo tänään tai huomenna. Kaikki merkit viittasivat todella lähellä olevaan ovulaatioon eli tästä kierrosta tulisikin sellainen 40päivää 34päivän sijaan. Varmaksihan ei voi tietää irtoaako munasolu, mutta se tarkistetaan ensi viikon verikokeilla. Muutoin olisi ultralla seurattu mitä tapahtuu, mutta gyne on matkoilla, joten se jää valitettavasti näkemättä. Sama asia pystytään kuitenkin testaamaan tosiaan noilla verikokeilla. Kaikki pco-epäilyt kaatuikin nyt sitten lopullisesti tähän asiaan, koska on todella, todella positiivista että tällainen kehitys siellä oli kuin olikin sitten tapahtunut. Jatkosta ei tiedä ennenkuin verikokeiden tulokset selviävät, mutta ainakin tuo munasolu kypsyy normaalisti ihan ilman lääkkeitäkin. Mieli on kyllä hyvä, ainakin toistaiseksi :)

Oikeen mukavaa uutta viikkoa kaikille!

Vierailija
8/10 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villiina: Olipas sinulla hienoja uutisia kerrottavana! =] En itse valitettavasti tiedä, mitä koko luokkaa folliikkelit yleensä ovat, mutta tuohan oli melkein kaksi senttiä! Iso! =] Ja kyllä minä uskon että se munasolu sieltä irtoaa! =]

Trappa: Sinulle toivon kaikkea hyvää jatkossa! Ja iloista ja aurinkoista kesää kaikesta huolimatta! =]

Siru-Sofia: Millä alalla olet (kiinnostuin kun sinäkin teet vuorotyötä)? Ja haluaisitko sinäkin kirjoittaa pienen esittelypätkän itsestäsi tuonne listan alkuun, jos Villiina sen sinne lisäisi? =]

Itselleni ei kuulu sen erikoisempia.. Reilu viikko vielä piinailua edessä.. Tai uskon (viime raskauksien perusteella) että jo tulevana viikonloppuna alkavat rinnat oireilemaan, jos siihen on aihetta. Mutta kun siihenkin tuntuu olevan vielä niin pitkä aika... =] Onneksi tässä on kaikkea muutakin ajateltavaa ja tekemistä.. =]

Illan jatkoja!

jonttu

p.s. Villiinalle piti vielä sanoa, että mua ei ainakaan haittaa se koska uusi " viikkolista" ilmestyy.. =] Välillä voitas kirjoitella vaikka kaksikin viikkoa samaan pinoon, kun täällä on niiiin hiljaista ollut viimeaikoina.. =] Mihinköhän ne muut on kadonneet, vai odotuspuolelle?! =]

Vierailija
9/10 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tati tuli! Jippii!!! Nyt paasee sitten viimein yrittamaan uudelleen. Oli tosi tasmallinen tati, tasan 32pv kaavinnasta, mika onkin ollut mun normaalikierto. Nyt on vaan pikku ongelma kun kp 17 oon lahdossa matkoille 4 paivaksi, etta sattuuko olemaan just ne kriittiset paivat...

Vierailija
10/10 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen silloin tällöin käynyt lukemassa kuulumisia teiltä, harmikseni on aina vain tullut uusia keskenmenon kokeneita. olen pahoillani puolestanne, sanoja tuohon tilanteeseen ei taida olla...

Mutta älkää haahut rakkaat menettäkö koskaan toivoanne!! meillä vaaveli on masussa, viikkoja jo 17+5. Vaikean alun jälkeen on mennyt rauhallisemmin, jouduin olemaan alussa sairaslomalla 2 kuukautta.

Nyt vaavelin potkut tuntuu jo selvästi ja välillä jopa itse uskoo raskauden sujuvan, epätoivon ja pelon hetkiäkin mahtuu kyllä mukaan. Toivon jokaiselle teille hurjasti plussatuulia ja koitan kiskaista teistä muutaman tuonne odotuspuolelle (jossa myöskin olen laiskasti kirjoitellut...) mukaan. Mieluiten ottaisin teistä sinne kaikki ja täydeksi yhdeksäksi kuukaudeksi!

Villiinalle vielä sen verran että LA on muuttunut, se on 27.9. Ja tietysti hurjasti plussaa!!! Peittoihin sitä pölinää kun se ovis kerran on just nyt ;)