Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettäjien jäljillä: fyysiset jäljet.

Vierailija
23.12.2025 |

Monille on selvä asia, että eritteet ja niiden tuoksu ovat merkkejä pettämisestä. Samoin mustelmat tietyillä alueilla naisilla. 

Naisen elimestähän huomaa myös helposti, jos on harrastanut seksiä vuorokauden sisällä vaikkei spermaa valuisikaan. Tuntuma on täysin erilainen ja kosteus myös. 

Mutta miten paljastaa mies ja vieraissa käynti? Miten peniksestä voisi tunnistaa milloin on käynyt huoraamassa? Vinkkejä?  

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on kyllä mahdotonta tietää munasta. Pillu on tosiaan selvä juttu, kun jää äijän jäljiltä ihan eri tuntuiseksi, kuin dildon. Tuntuma sama vielä seuraavanaki päivänä, vaikka ois kuinka kuurannu pillua.

Vierailija
2/24 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä esinahan alta voisi löytyä vahingossa pillunhajua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulipuna mulkun ympärillä on aika varma merkki.

Vierailija
4/24 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on muutamaankiin otteeseen tullut oikein kunnon panosessioista mustelmia mulkunvarteen

Vierailija
5/24 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen pullauttaa maailmaan suklaanvärisen pienokaisen, on häntä aihetta epäillä haureudesta.

Vierailija
6/24 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän tiedät koska viimeksi olet muhinoinut ukkos kanssa. Jos siitä on useampi päivä, ja silti lasti on pieni ja vetinen niin on tyhjätty välillä. Toki voi väittää että itse sen tehnyt.

Vierailija
7/24 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä se, kun naisella huomaa heti jos joku on pannut edellisenä päivänä miehellä ei välttämättä ole mitään merkkejä. 

Epäreilu järjestely :/ 

Vierailija
8/24 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran tehnyt tuon törkeyden; menin toisen miehen luota kotiin, ja heti panolle. Ei mies mitään huomannut, ei tietenkään.

Sai kyllä mitä ansaitsi.

Vierailija
9/24 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mies mitään huomaa.

Nuolee kiltisti.

Vierailija
10/24 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen pullauttaa maailmaan suklaanvärisen pienokaisen, on häntä aihetta epäillä haureudesta.

Ei suinkaan. Kyse on geenimutaatiosta tai runsaasta suklaan syömisestä. 

Vierailija
11/24 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskiaiset saavat lopulta just mitä ansaitsivatkin. Ja mieluiten vähän lisäää.. onneksi olen oman leiviskäni hoitanutkin - tällä saralla.

Vierailija
12/24 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö, olen useita kertoja ollut vieraan miehen pantavana tuntikaupalla ja ei ole oma ukko tajunnut yhtään mitään, vaikka on pillunkin nuollut tunti siitä kun sain vierasta.

Vierailija
13/24 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä todella omituisia miehiä, jos eivät huomaa.  Tai sitten todella löysäpilluisia naisia. 

Itse huomaan kyllä omasta pillustani, jos olen saanut edellisenä päivänä. Puhumattakaan samana päivänä. 

Vierailija
14/24 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä nousee punaiset täplät poskipäihin ja änkyttää. Katsokaa vaika puhemiestä.

Vierailija
15/24 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö, olen useita kertoja ollut vieraan miehen pantavana tuntikaupalla ja ei ole oma ukko tajunnut yhtään mitään, vaikka on pillunkin nuollut tunti siitä kun sain vierasta.

Tai sitten olet tietämättäsi toteuttanut ukkosi aisurifantasiaa. Hän on nauttinut enemmän kuin sinä. 

Vierailija
16/24 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naisen elimestähän huomaa myös helposti, jos on harrastanut seksiä vuorokauden sisällä vaikkei spermaa valuisikaan. "

Nussiiko naisesi useinkin hevosen kanssa ihan Katariina Suuren tyyliin? Pentin ei kannattaisi uskoa ihan kaikkea mitä luki Ratosta huussin takana kesällä 1972.

Fistaamista rakastavan tyttöystävän pillu näytti helakan punaiselta roskakorilta kun nyrkin veti ulos mutta niin vain puristui taas tiukasti pienemmänkin kalun ympärille kun vaihdettiin sellaiseen asentoon jossa pääsin työntymään sisään mihin ei mennyt kuin 30 sekuntia.

Vierailija
17/24 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä nousee punaiset täplät poskipäihin ja änkyttää. Katsokaa vaika puhemiestä. 

Just näin! 

Vierailija
18/24 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Olen lähtenyt tänäkin vuonna aika monen naisen luota todeten että mun parta haisee kyllä pillulta, mutta ei vaimo hoksaa

Vierailija
19/24 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 30v pillu varmaan palautuu,  mutta ei +50v kuunaaman. 

Vierailija
20/24 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kerran tehnyt tuon törkeyden; menin toisen miehen luota kotiin, ja heti panolle. Ei mies mitään huomannut, ei tietenkään.

Sai kyllä mitä ansaitsi.

Tippurin. 😏?? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi