Ihme työyhteisö :(
Hei,
Pakko kirjoittaa jonnekkin, mä en kestä enää. Olen naisvaltaisessa työpaikassa ja huoh, mitä porukkaa täällä on töissä. Olen niin väsynyt siihen, ettei ihmiset osaa puhua mistään. Tai siis osaavat, puhua paskaa toisistaan. Tämä on ihan käsittämätöntä, miten paljon täällä kuluu energiaa toisten asioiden ruotimiseen. Itse olen tyyppinä sellainen, että jos joku mättää, otan asian puheeksi ja täten ei tarvi sitten takanapäin enää puhua kellekkään. Nyt sitten olen jäänyt yhteistön ulkopuolelle, koska en jaksa kuunnella tuota paskan jauhamista. En tajua, miten nuo ihmiset voivat elää itsensä kanssa, miksi on niin elintärkeää saada ensimmäisenä selville mm. " mikä xxx on, kun on niin pitkään sairaslomalla" tms.
Mun alan töitä on tällä hetkellä todella vähän tarjolla, ei kai tässä muuta voi, kuin pitää työhuoneen oven kiinni ja pitää radiota sen verran kovalla, ettei JUMALAUTA tarvi kuunnella tuota supinaa ja sipinää. Eikö nuo nyt tajua, ettei mikään muutu, jos asioista ei PUHUTA sille ihmiselle, jota asia koskee...
Tsempatkaa mua, jooko!
Kommentit (2)
Jos ei enemmänkin.
Paras työyhteisö on mielestäni sellainen, jossa on suunnilleen tasaluku miehiä ja naisia mutta ennen kaikkea erilaisia persoonia.
Olen myös joutunut tuollaisen arvuuttelun kohteeksi sairaslomalla ollessa, jopa niin että perääni on soitettu ja " tarkistettu" jotain aivan mitätöntä nippeli-asiaa, jonka kuka tahansa toimistolla oleva olisi voinut vahvistaa. Lähinnä nauratti.
Mulla tuli viime kesänä mitta kans täyteen sitä selän takana puhumista, huvikseni sitten hain toista paikkaa kun kuulin entiseltä työkaverilta vapautuvasta paikasta ja sainkin sen. Kyllä nousi meikäläisen työmotivaatio kertaheitolla kun saapi keskittyä oikeasti töihin ja työkaveritkin on ihan toista maata. :)