Kuinka pitkälle olet valmis matkustamaan treffeille?
Itse olen valmis lähtemään pääsääntöisesti vain muutaman kilometrin päähän kodistani. Naisen täytyy olla aivan huippulaadukas, jotta tekisin poikkeuksen ja lähtisin pidemmälle. Käytännössä tämä tarkoittaa vähintään 15 vuotta nuorempaa naista, joka on kilpatason naisellisen lajin urheilija. Naisen pitää myös olla itse aktiivinen, ja innokas tapaamaan minut.
Kommentit (13)
No vaikka Havaijille jos treffikumppani kustantaa.
Sulle on varmaan pitkä jono innokkaita tulossa?
matkustin 12 tuntia lentokoneella tapaamiseen.
nyt 15v onnellisesti naimisissa.
45 min / suunta, mutta toisaalta jos on joku ihana tyyppi, niin 1 h 15 min vois olla vielä siedettävä yhdensuuntainen matka-aika että seurustelu onnistuu arjessa.
Vierailija kirjoitti:
Sulle on varmaan pitkä jono innokkaita tulossa?
Tähän mennessä on riittänyt hyvännäköisiä naisia, jotka ovat suostuneet tulemaan kotiini treffeille. Paljon työtä se on vaatinut ennen tapaamista.
Olen lentänyt 1,5 h treffeille, toiseen maahan. Toki siirtyminen kentälle, lennon odotus ja matka kohteeseen, meni kaikkineen varmaan 6 h. Ei ollut turha reissu.
200 km oon pitänyt jonkinlaisena rajana, mutta ei se ehdoton ole. Saatan joskus käydä lähempänäkin.
Menin kerran nuorena Kreikkaan tapaamaan adonistani. Hänellä oli toinen nainen siellä ...
Suomi on niin pieni maa, että mikä tahansa sijainti käy. En tosin ole pa työtön luuseri.