Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin näistä lasten kanssa lomalle??

Vierailija
23.04.2007 |

Matkalle lähdössä minä ja mies sekä lapset 1v ja vajaa 3v.

vaihtoehdot:

- Kreikka (Kreeta tai jokin pienempi saari esim Samos, tai sitten Halkidiki)

- Espanja (Mallorca tai Costa del sol, Marbella)

- Bulgaria (Kultahietikko tai Burgas)

Muuten kiinnostaisi enemmän Kreikka ja Espanja, mutta Bulgaria sen takia että siellä olisi niin paljon halvempaa, voisi tehdä enemmän ostoksia ja syödä paremmin yms. Käyttörahaa olisi reilu 100e/päivä millä elelisi Bulgariassa komeasti.

Mutta mitä noista vaihtoehdoista eniten suosittelisitte?

(ja en tarvitse sitten vastauksia " en lähtisi noista mihinkään ilmaiseksikaan" !)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut että on hienot hotellit ja rannat ja hintataso on matala!

Vierailija
2/13 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laadukasta tai hyvätasoista hakee, niin ei sinne.

Kreikka varmaankin, kaunista, hyvää ruokaa ja hyvät rannat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menemme lapsiperheille mainostettuun Albenaan ja tutuilta olen kuullut kohteesta vain hyvää. Paljon aktiviteetteja lapsille, siisti hotelli ja edullinen hintataso.

Vierailija
4/13 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä minään lasten kanssa ykköspaikkana, paremminkin pariskuntana tai isompienlasten kanssa (varhaisteini tms).

Vierailija
5/13 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junttipaikka ei ollenkaan!

Vierailija
6/13 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuitenkin pidän eniten Kreikasta ja sitten Espanjasta. Ovat siellä lapsiystävällisiä ja ruoka on hyvää. En menisi uudelleen Bulgariaan, joskin siitä on kovasti aikaa kun olin siellä ensimmäisen ja viimeisen kerran.

Vierailija
7/13 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvelukulttuurista eivät tiedä siellä vielä mitään, todella lapsenkengissä se homma. Ruoka on sellaista bensistasoa, isoja annoksia mutta laatu kamalaa ja tietty suomalaisten mieleen on se kun viina on halpaa.

Vierailija
8/13 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäiks!

Vierailija:

Junttipaikka ei ollenkaan!

Vierailija
9/13 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

emme tarvitse mitään hienostelulomaa, viimeksi olimme rodoksella ja se oli kiva reissu, vaikka sekin kai junttilaksi lasketaan ;) Tykkäsimme kreikasta paljon, mutta siellä tosiaan on paljon kalliimpi olla kuin bulgariassa. Täytyy siis harkita. Ja lisää kokemuksia kuulisin vielä mielelläni :)

ap

Vierailija
10/13 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana maa täynnä historiaa ja kulttuuria. Rantapaikoistakin pääsee vaikka mihin ja nopeasti kun vain jaksaa nostaa perseensä aurinkotuolista.

Vierailija
11/13 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa vaan olla kovin suosittu, löytyyköhän enää tilaa...? Nyt tänä kesänä lähdetään vaihteeksi Kreetalle, siitä en vielä osaa sanoa siis mitään ;-). Mutta tuota Alcudiaa nyt ainakin voin suositella!

Vierailija
12/13 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä aikuisille. Tylsistyttiin viikossa kuoliaaksi. Noista vaihtoehdoista joko Kreeta tai Bulgaria.

t. Matkamirkku

Vierailija
13/13 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kanssa helppo paikka, siistiä ja tykkäävät lapsista. Halvempaa kuin esim Kreikassa mutta tasokasta. En ole ollut Bulgarian rantakohteissa mutta Sofiassa ja laskettelureissulla olen ollut ja näiden perusteella kierrän Kultahietikon kaukaa. Köyhä maa, ruoka on kamalaa (mulla oli maha kipeänä 2vkoa matkan jälkeen kun pelkkää raskasta lihaa sai). Kerjääviä lapsia ja kulkukoiria Sofiassa.