Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leikkipuiston " etiketti" ?

Vierailija
23.04.2007 |

Siis täytyy ihan anonyymisti kysyä, kun ei ole tullut oltua leikkipuistossa sitten lapsuuspäivieni, että miten siellä " kuuluu olla" ?

Kun sinne tulee ja menee uutta porukkaa, onko ihan ok tervehtiä? Minä olen moikannut kaikkia siellä olijoita tullessamme, mutta tuntuu, että olen jotenkin mölö. Ihmiset kääntää selkäänsä ja " huomaa jotakin mielenkiintoista" lastensa kanssa justiinsa silloin. Eli ei kai tervehditä sitten?

Entä kai nyt jotakin saa puhuakin vieraille mammoille, kun kuitenkin lapset leikkii keskenään? On vähän outoa olla vierekkäin ja tapittaa hiljaa lasten leikkimistä.

Mitä leluille tehdään, kun ei enää leikitä? Kuka ne kerää pois? Aina lojuu leluja laatikossa, eikä kukaan katso tehtäväkseen kerätä..

Kertoilkaa kokemuksistanne, pliis.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittele olevasi epäsuosittu tyttö yläasteella ja yrittäväsi suosittujen suljettuun porukkaan.

Vierailija
2/6 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen siitä saa kun yrittää kirjoittaa jotain ruoanlaion lomassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat moikkaa takaisinkin. Joidenkin kanssa tulee juteltua, toisten ei. Enemmän ehkä lapset ottaa kontaktia, siis vieraat lapset muhun. Meillä on mukana omat lelut, ja jos lapset haluaa kokeilla toisten leluja, siihen kysytään omistajan lupa.

En mä ole mikään etiketin tuntija, mutta näin meillä. :)

Vierailija
4/6 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli älä ole näkevinäsikään muita, älä ota huomioon, älä puhu heille, älä missään nimessä tervehdi - nehän ovat tuntemattomia ihmisiä!

Opeta samat suomitavat lapsellesikin, niin perinne jatkuu.

Vierailija
5/6 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
6/6 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tietenkin tervehdit! Minä itse tervehdin ja juttelen ihan tuntemattomienkin kanssa. Kuulun puiston vakiomammoihin. Olen huomannut, että useimmat tervehtivät tullessaan nimenomaan minua, kun tietävät, että tervehdin takaisin. Enkä katsele ketään nenänvartta pitkin. Ihme tapoja, kun ei edes tervehditä!

Joskus jos joku lapsi itkee, kyselen myös kuuluvalla äänellä, että kenen lapsi, jos äitiä ei lähellä näy! Jos ei äiti ilmesty, menen lohduttamaan lasta. Kaikkien lohduttamieni lasten äidit ovat olleet hyvillään, kun olen heidän lastaan auttanut.

Koittakaa nyt hyvät ihmiset käyttäytyä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän