Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ryhmäkeskustelut whatsappissa ja muissa vastaavissa

Vierailija
21.12.2025 |

Olenko ainut joka saa suhteettoman paljon ahdistusta ryhmäviesteihin osallistumisesta?  Pelkään aina ettei kukaan vastaa mulle ja että tulee vaan jotain peukkua kun muille satelee sydämiä ja ties mitä. 

Haluaisin tietää miten normaalia tällänen on. 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs juttu on mistä en pidä tässä systeemissä: esim. eräs henkilö lähettää jokaiselle saman Joulun, uudenvuoden, pääsiäisen ja muiden toivotukset, ei tunnu henkilökohtaiselta.  Minä haluan aivan ikioman henkilökohtaisen, minulle tarkoitetun toivotuksen😚😘. Niin minäkin laitan , yksilöä ajatellen.

Vierailija
22/25 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minua ahdista ja ihan sama saako peukkua ylös vai alas 

Mitä ajattelet sellaisessa tilanteessa jos kysyt jotain, kaikki on nähneet viestin, mutta kukaan ei vastaa mitään? 

Mitä s itä muuta voi ajatella kuin ettei kukaan tiedä vastausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä luulen että tällä tavalla ahdistuu melko pieni prosentti ihmisistä. Uskoisin että tää on jotenkin traumaperäistä mitä tässä tapahtuu. 

-ap

Onko sinua jätetty huomuiotta lapsuudenperheessäsi, oletko ollut roolissa missä pitää vaan näkyä ja kuunnella muita, ja suun avaamisesta rangaistaan?

Anyway, älä mieti tuloksia, jos sinulla on jotain asiaa niin sano se. Muiden validaation jahtaaminen on turhaa.

Vierailija
24/25 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on epänormaalia. Mitä. Äli äsillä on, vastaako kukaan tai millä emojilla vastaa. 
AP:llä on ulkoinen identiteetti. Juuri sellainen, joka tekee mitä tahansa hölmöyksiä hyväksyntää saadakseen. Sellaisesta kannattaa pyrkiä eroon. 

Se on kyllä totta että sitä jää täysin muiden armoille, toisten mielipiteiden varaan jos välittää tälläsistä asioista.  Ei hyvä.  Ahdistus on vain hyvin fyysinen vaiva ja vaikea hoitaa.  Toki ahdistus on myös muutakin kuin fyysistä pahoinvointia, se tuo mukanaan vainoharhaisia ajatuksia, omanlaisen todellisuuden ja minun kohdalla se on se todellisuus jota nuorena elin. 

Siedättäminen auttaa. Kyllähän sinä tänne av:llekin postaat jo vaikka tiedät, että täällä saat kaikenlaisia reaktioita. Katsotko täälläkin peukkujen määrää...? Pelkäätkö livenä kasvojesi menetystä, vai? Parempi olla mitä on kuin esittää jotakin, mitä ei ole, tai peitellä sitä. Kunhan ei päsmäröi tai puhu toisten päälle eli noudattaa perus käytöstapoja ja lakia, eikä suolla mitään asiattomuuksia tai ahdistelua, niin puheenvuoroja saa käyttää, vaikka ne eivät olisi kaikkien mielestä kiinnostavia. 

Sitten jos se on jollekin ongelma tai ikävä asia niin se on heidän henkilökohtainen häpeänsä. Näitä kyräilijöitä, naureskelijoita ja kiusaajiakin on lähes joka paikassa. Joka paikassa on myös hyviä tyyppejä. Koita kestää

Vierailija
25/25 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks pitää olla wa-ryhmässä? Minä en käytä wa ollenkaan.

Etenkin ap kun se tuottaa sulle päänvaivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän