Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kävin viime viikolla kyselemässä paljon antaisivat vm2022 Tesla model 3 perfistä.
21.12.2025 |
Ihan naurettavia summia olivat valmiita maksamaan, kahdessa liikkessä eivät edes suostuneet ottamaan sitä. En oikeasti ihmettele yhtään jos ihmiset ovat joutuneet kuseen noiden kanssa, no onnksi auto toimii hyvin eikä sitä ole välttämätön.
Kommentit (2)
25 tonnia on vaihtoarvo. Näin heittäisin hatusta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ihan varmasti, Teppo.