Miksi naiset syövät valtavasti karkkia?
Olen kiinnittänyt huomiota kuinka karkkihyllyjen asiakkaat ovat varmaan 80 % naisia. Myös vaimoni syö järkyttävät määrät karkkia ja erityisesti suklaata. Perjantaina osti tarjouksesta kolmen Juhlapöydän konvehtirasian paketin ja nyt näyttää olevan viimeinen menossa. Samaan aikaan ainakin yksi levy Fazerin sinistä ja lisäksi vanukkaat tuntuvat myös maistuvan. Sitten ollaan syömättä oikeaa ruokaa ettei liho, mutta ei tunnu oikein onnistuvan. Valitettavasti sama meininki alkaa olla tyttärellä. :(
Kommentit (43)
Kyllä ne ovat koukuikäisiä poikia.
Jos ostaa niin ei se vielä kerro kuka ne syö.
Johtuisiko siitä, että suurin osa miehistä maksattaa oman syömisensä puolisollaan eli vaimollaan. Olen muuten 100% varma, että mussutat itse suurimman osan teidän perheen herkuista.
Siksi että miehet ovat tylsiä ja seksi epätyydyttävää.
Naiset ovat luonnostaan persoja makealle. Miehille maistuu enemmän suolainen ja rasvainen ruoka sekä olut.
Yleensä minä ostan karkkia, kun muutenkin kaupassa käyn, mutta mies ja lapset syövät valtaosan ostoksistani.
Tuli taas tänään todistettua että nykyajan nuoret naiset on tosi reiteviä ja perseviä. Kaikkea ultraprosessoitua syödään valtavat määrät.
Oon tänä vuonna syönyt ehkä kaks karkkipussia. Sekin kun olin veljen mukuloiden luona. Tuli muuten huono olo siitä. 10 konvehtia söin isäpuolen luona kun hän tarjosi.
Itse oon taas huomioinut miksi miehet ei syö salaattia ja vetää energiajuomia?
Naiset ostavat karkit miehille ja lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Tuli taas tänään todistettua että nykyajan nuoret naiset on tosi reiteviä ja perseviä. Kaikkea ultraprosessoitua syödään valtavat määrät.
Naisten kuuluukin olla reiteviä ja perseviä.
Vierailija kirjoitti:
Läskisäkin tekosyyt.
Vierailija kirjoitti:
TÄMÄ!!
Joka toinen suomalainen aikuinen on lihava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten kuuluukin olla reiteviä ja perseviä.
Ei.
Naisilla on suurempi karkkihammas kuin miehillä.
Pitää paikkaansa. Meilläkin mies maksattaa omat syömisensä lähes kokonaan minulla, eli kyllä, ostan usein karkkia miehelleni.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat luonnostaan persoja makealle. Miehille maistuu enemmän suolainen ja rasvainen ruoka sekä olut.
Minun ja puolisoni kohdalla on näin, tosin olutta hän ei juo kuin harvoin, mutta esimerkiksi isäni oli ihan hirveä sokerihiiri ja äiti taas ei juurikaan syö makeaa, eikä edes kaipaa sitä. Ei syö ylenmäärin suolaisiakaan herkkuja kyllä. Tiedän muitakin pariskuntia, joiden mies on se, joka herkuttelee makealla mieluummin kuin suolaisella. Yleistää ei siis voi, että naiset olisivat aina enemmän makean perään.
Vaimosi ei saa tyydyttävää seksiä joten korvaa sen suklaalla.
0/5