Onko täällä David Owuorin tilaisuudessa olleita?
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011675687.html
Uutisia myös Ylellä
Onko joku parantunut siellä oikeasti?
Kävin kurkkaamassa pastori Anna Anttilan Face-sivuja. Iltasanomien toimittajan mukaan tilaisuudessa oli noin 60 henkilöä. Anttilalla on kuvia, joissa yleisö näyttää paljon isommalta. Kun kuvia suurentaa, herää epäily kuvamanipulaatiosta.
Paikalla olleet, vastaako kuvat todellisuutta?
Kokemuksia?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olin ja paranin vihervassarismista.
Kiitos Jeesus!
Jeesus on persu. Hän ei salli haitta maahan muuttoa taivaaseen.
"Jumalan valtakunnan perillisiä eivät ole siveettömyyden harjoittajat eivätkä epäjumalien palvelijat, eivät avionrikkojat, eivät miesten kanssa makaavat miehet, 10eivät varkaat eivätkä ahneet, eivät juomarit, pilkkaajat eivätkä riistäjät."
Hallelujah ! Niin, ja itse Jumala on säätänyt ja antanut joka kansalle sille kuuluvan oman maan asua ja viljellä. Se lukee ihan Raamatussa, tiesittekö sen ?
Juuri niin, eli kaikki kansat takaisin sinne minne kuuluvat alunperin. Taitaa tuo Ameriikan manner jäädä aika tyhjäksi...
Kappas
Trollit on haukkana vahtimassa keskusteluja.
Harmi.
Tästä voisi saada hyvän keskustelun.
Ap
Taas outo keskustelu. Ap kysyy selkeän kysymyksen ja ihmiset vastaavat puuta heinää.
Jos on katsonut yhdenkin dokumentin mistä tahansa kultista, niin huomaa että tämäkin on kultti. Karismaattinen johtaja joka elää itse ökyelämää ja kertoo muille miten pitää elää jne. Pukeutumisjutut myös erittäin tyypillistä (näillä naisilla hatut).
Vierailija kirjoitti:
Taas outo keskustelu. Ap kysyy selkeän kysymyksen ja ihmiset vastaavat puuta heinää.
Kiitos!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos on katsonut yhdenkin dokumentin mistä tahansa kultista, niin huomaa että tämäkin on kultti. Karismaattinen johtaja joka elää itse ökyelämää ja kertoo muille miten pitää elää jne. Pukeutumisjutut myös erittäin tyypillistä (näillä naisilla hatut).
ilmiselvästi huijari mikä huijari, oikein tyypillinen käärmeöljykauppias kaikkine manöövereineen. Onneksi suomessa sivistys on ainakin toistaiseksi vielä sillä tasolla ettei moiset huijarit täällä juurikaan menesty. Seuraajat tuntuvat olevan samanlaisia ja samalla tasolla kuin Sillanpään fanit, eli edunvalvojaa vailla olevia.
Vierailija kirjoitti:
Aika äkäinen ja ylimielinen tämä profeetta tossa Ilta-Sanomien videolla.
Katsoin pätkän Anttilan haastattelua. En nyt muista missä se oli. Googlella löytyy. Anttilan kertoi, että ennen Oworun aikaa, Keniassa tehtiin rahaa seurakunnissa. Vapaa lainaus.
Mutta siis Kenia oli herätyksen tarpeessa rahanahneuden vuoksi.
Hyvin näyttää pyyhkivän herra Davidillakin
Hieno pleiseri äijällä IS kuvissa :-D mistä lie roskiksesta kaivanut sen...
Minua kiinnostaa se mystinen Mikael joka mainittiin iltasanoman jutussa. Ei näytä olevan suomalainen. Tietääkö kukaan jotain tästä mikaelista? Esim sukunimi tms.
Joo ja minä en usko nykyajan profeettoihin. Raamattu on jo valmis. Ei enää tarvita profeettoja. Silloin kun raamattua vielä laadittiin, niin profeettoja tarvittiin näkemään jotta saatiin raamattuun niitä näkemisiä ja kuulemisia. Nää nykyajan profeetat on kaikki feikkejä ja käyttävät jotain mustaa magiaa yms manipulaatiota. Ja juuri niin kuin tuo mystinen mikaelki sanoi mitä matteuksen jakeessa just varotetaan että nykyää on vääriä profeettoja jokapaikassa.
Tuoki IS haastattelija joka pääsi suoraan kyselemään tältä profeetalta kysymyksiä, niin heti meni arkaan paikkaan kun IS haastattelija kysy mielipidettä vääristä profeetoista. Heti suuttui tää mukamas profeetta ja poltti päreensä. Heh.. osui siis suoraan hermoon. Ja sitten vielä se ökyily. Vaatteet, kallis auto,, kellot. Raamattu ei opeta ahneuteen eikä pröystäilyyn, vaan nimenomaan nöyryyteen ja vaatimattomuuteen.
Aika ikävästi profeetta pöllytti Anna Anttilaa, kun toimittaja pääsi sohaisemaan arkaan paikkaan.
Tyypillinen "kristitty"
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa se mystinen Mikael joka mainittiin iltasanoman jutussa. Ei näytä olevan suomalainen. Tietääkö kukaan jotain tästä mikaelista? Esim sukunimi tms.
Joo ja minä en usko nykyajan profeettoihin. Raamattu on jo valmis. Ei enää tarvita profeettoja. Silloin kun raamattua vielä laadittiin, niin profeettoja tarvittiin näkemään jotta saatiin raamattuun niitä näkemisiä ja kuulemisia. Nää nykyajan profeetat on kaikki feikkejä ja käyttävät jotain mustaa magiaa yms manipulaatiota. Ja juuri niin kuin tuo mystinen mikaelki sanoi mitä matteuksen jakeessa just varotetaan että nykyää on vääriä profeettoja jokapaikassa.
Tuoki IS haastattelija joka pääsi suoraan kyselemään tältä profeetalta kysymyksiä, niin heti meni arkaan paikkaan kun IS haastattelija kysy mielipidettä vääristä profeetoista. Heti suuttui tää mukamas profeetta ja poltti päreensä. Heh.. osui siis suoraan hermoon. Ja sitten vielä se ökyily. Vaatteet, kal
Eikö se Mikael ollut jonkun toisen seurakunnan pastori? Teollisuusvakooja tavallaan. Lähti kesken pois.
Nyt vaan selaat seurakuntia läpi, jos ihastuit
Vierailija kirjoitti:
Aika ikävästi profeetta pöllytti Anna Anttilaa, kun toimittaja pääsi sohaisemaan arkaan paikkaan.
Tyypillinen "kristitty"
No ei kyllä ole oikea kristitty
"Yksi heistä on Mikael.
Hän on nuorehko toisen kristillisen seurakunnan pastori, joka tuli kuuntelemaan Owuorin puhetta ammatillisesta ja hengellisestä mielenkiinnosta. Mikael suhtautuu Owuoriin, hänen liikkeeseensä ja puheisiinsa erittäin kriittisesti."
Aloituksen linkissä ^
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen "kristitty"
No ei kyllä ole oikea kristitty
No mikä sitten?
Jaa minun kommentti ei tullutkaan läpi. Mutta siis koitin jo etsiä tätä mikaelia mutta ei löytynyt mitään mistään. Ehkä on pastori jossain toisessa maassa mutta ei täällä suomessa. Voiskohan olla filippiini. Vähän sen näköne.
😅😅😅😅😅
Vierailija kirjoitti:
😅😅😅😅😅
Siellä ne facessa heiluu omilla naamoillaan "parantueina"
Ei noissa tilaisuuksissa mitään oikeita ihmeitä tapahdu. Jos tapahtuisi ne tuotaisiin kyllä julki kuten Jeesuksen aikaan ihmeistä kerrottiin julkisesti, patantuneet näyttäytyivät ylipapeille ja ne taltioitiin evankeliumeihin. Nämä menestuysteologit ja helppoheikit rahastavat vaan manipuloivalla toiminnallaan ja korottavat itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olin ja paranin vihervassarismista.
Kiitos Jeesus!
Voiko siitä parantua? Jos näin on, niin sitten vielä uskon tulevaisuuteen.Moni vihervassari on kokenut herätyksen ravistuksen ollessaan vielä nuori ja sitten he ovat saaneet elämänsä oikeille raiteille.
Mutta Jumala on rankaiseva itselleen vastaajia.
Hallelujah ! Niin, ja itse Jumala on säätänyt ja antanut joka kansalle sille kuuluvan oman maan asua ja viljellä. Se lukee ihan Raamatussa, tiesittekö sen ?