Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa keksimään mulle joku mahtava/inspiroiva tavoite ensi vuodelle!

Vierailija
21.12.2025 |

Esim. jotain, johon voin alkuvuoden harjoitella, ja sitten toteuttaa sen jossain vaiheessa vuotta. 

Maraton ei käy, koska satunnaisesti minua vaivaavat polvivaivat todennäköisesti estää juoksemisen, mutta muutoin olen hyväkuntoinen itsestäni huoltapitävä ensi vuonna 45 v. täyttävä nainen. 

Ja toki tavoite voi olla jotain muutakin kuin liikuntaa tai kisoja, mutta ne nyt ensimmäiseksi itselle tuli mieleen. 

Ehdottakaa jotain, kiitos etukäteen! 

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistu ukulelen soiton MM kisoihin.

Vierailija
22/38 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinvointi alkaa hyvästä yöunesta. Joten opettele nukkumaan hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on helppo keksiä ja auttaisi sua todella paljon. Lupaa olla pois tältä kanavalta. Varmasti parantaa sun elämänlaatua

Mä oon kohtuukäyttäjä, ja valikoin vain kivoja ja/tai hyödyllisiä keskusteluita luettavakseni. 

Täällä pyörinyt jo vuodesta 2002 asti. :D

Ap

Vierailija
24/38 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osallistu ukulelen soiton MM kisoihin.

Onko semmoisetkin :D

Mulla itseasiassa onkin jo ukulele, ostin 4 vuotta sitten ja opettelin soittamaan. En kyllä liene mm-tasoa, mutta pystyn säestämään kunhan on soinnut tiedossa. Kiva helpohko soitin, ja YouTubesta löytyy mahtavia opetusvideoita, suosittelen kyllä muillekin jos yhtään kiinnostaa! 

Ap

Vierailija
25/38 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee väitöskirja. Onnistuu työn ohessakin, jos ei aivan vuodessa tai kahdessa tarvitse olla valmis. 

Vierailija
26/38 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvinvointi alkaa hyvästä yöunesta. Joten opettele nukkumaan hyvin.

Tämä on totta, ja tähän olenkin panostanut jo pitkään. Yritän arkisin päästä kymmeneltä nukkumaan ja rauhoittamaan illat ajoissa ennen sitä. 

Ap

Vierailija
27/38 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juuri ensi vuodelle täytyy olla? Miksi et vaikka heti paikalla voi aloittaa jotain tavoitetta? Aivan. Koska "uudenvuoden lupaus".

Voiko lammas näyttää enää tyhmemmältä?

Vierailija
28/38 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele japanilaista ruoanlaittoa.

Vierailija
29/38 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aion maalata taulun ja olen hankkinut todella paljon tarvikkeita nyt "joululahjaksi" itselleni, niihin menee hirvittävät summat rahaa vaikka pyrinkin käyttämään kaikki tervetulo- ym alennukset eri kaupoista.

Vierailija
30/38 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi juuri ensi vuodelle täytyy olla? Miksi et vaikka heti paikalla voi aloittaa jotain tavoitetta? Aivan. Koska "uudenvuoden lupaus".

Lampaista puhuminen se vasta tyhmää onkin.

Vierailija
31/38 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono päivä? :D

Mulla ollut tavoitelistat usealle menneelle vuodelle, ja tavoitteisiini olen päässyt 80% joka vuosi. Osa menneistä tavoitteista sellaisia joita jatkan edelleen, esim. kolmisen vuotta sitten laitoin tavoitteeksi alkaa käymään kuntosalilla, ja yhden vuoden tavoite oli em. ululelen soittamisen opettelu, sitäkin edelleen satunnaisesti soittelen. 

Nyt aloitin vaan miettimään ensi vuoden tavoitteita, johon halusin ideoita muilta. 

Suosittelen sullekin, piristää elämää, ja ehkäisee tarvetta keljuilla muille! ;) 

Ap

Vierailija
32/38 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 cm halkaisijaltaan oleva anaalitappi sisään. Tuon voit ottaa ihan loppuvuoden tavoitteeksi. Voit lähteä liikkeelle 2 sentistä ja siitä aina 2 cm ylöspäin välitavoitteita

Vierailija
33/38 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele japanilaista ruoanlaittoa.

Hyvä idea, kiitos! 

Ap

Vierailija
34/38 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hauska temppu, opettele vaikka seisomaan vaikka käsillä. Lisää myös motoriikkaa ja voimaa.

Vierailija
35/38 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
36/38 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku hauska temppu, opettele vaikka seisomaan vaikka käsillä. Lisää myös motoriikkaa ja voimaa.

Hyvä idea, kiitos! 

Ap

Vierailija
37/38 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienkoneen lentolupakirja

https://www.traficom.fi/fi/liikenne/ilmailu/yksityislentajan-lupakirja

No jopas, tää oliskin hienoa, kiitos! Tarvii selvittää paljonko kustantaa, jos ei ens vuonna vielä onnistu, niin voisin kuitenkin lisätä bucket listaani...!

Ap 

Vierailija
38/38 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienkoneen lentolupakirja

https://www.traficom.fi/fi/liikenne/ilmailu/yksityislentajan-lupakirja

No jopas, tää oliskin hienoa, kiitos! Tarvii selvittää paljonko kustantaa, jos ei ens vuonna vielä onnistu, niin voisin kuitenkin lisätä bucket listaani...!

Ap 

Hieno homma! On omallakin bucket listalla, mutta tosiaan on aika kallis joten sen vuoksi ei ole ihan vielä onnistunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme