Arvauksia, mihin olisitte eilen pikku huppelissa hukanneet silmälasinne?
Onneksi osaan sokkokirjoituksen ja vieläpä 10-sormijärjestelmän, mutta kun muutakin pitäisi nähdä.
Kommentit (38)
Munkin rillit olivat kerran sohvan alla ja toisen kerran pyyhkeen alla puhtaiden pyyhkeiden pinossa. Olen kai ottanut yhden puhtaan pyyhkeen sijasta kaksi, tökännyt lasini pinon päälle, mennyt pesemään kasvoni ja hoksannut ottaneeni kaksi pyyhettä. Turha on sitten viety takaisin kaappiin. Samalla ne lasit luisuivat vielä kaapin takaosaan. Näen nykyään hyvin ilman laseja, mutta nuorempana piti pitää tarkka huoli siitä, mihin ne rillinsä asetti.
Vierailija kirjoitti:
Jos todella tarvitset silmälaseja nähdäkseesi kunnolla, niin edes kännissä niitä ei pysty kovin helposti hukkaamaan. Jos taas lasit ovat jotain -/+ 1,00 tasoa, niin ongelma on pahempi. Oletetaan, että tarvitset silmälaseja todella, ne löytyvät sängyn lähistöltä tai wc:stä, jos olet käynyt iltapesulla.
Mun silmälasit oli yhden reissun jälkeen keittiön lattialla.
T. -6.0
Ne on jossain missä sun likaiset vaatteetkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos todella tarvitset silmälaseja nähdäkseesi kunnolla, niin edes kännissä niitä ei pysty kovin helposti hukkaamaan. Jos taas lasit ovat jotain -/+ 1,00 tasoa, niin ongelma on pahempi. Oletetaan, että tarvitset silmälaseja todella, ne löytyvät sängyn lähistöltä tai wc:stä, jos olet käynyt iltapesulla.
Mun silmälasit oli yhden reissun jälkeen keittiön lattialla.
T. -6.0
Anna kun arvaan, ovat tippuneet "nakkeja ja muusia" tehdessä ja sitten unohdit ne sinne. Parempi tuokin kuin että olisi ollut oikeasti "nakit ja muusi" keikka brankkareille.
Jääkaappi, lääkekaappi, takkien taskut?
Olisin ottanut ne pois mennessäni iltapesuille. Ne olis voineet pudota pyykkikoriin tai pesukoneen taakse tai olla peilikaapissa tai peilikaapin päällä tai missä vaan minne käteni on yltänyt ne laittamaan kun olen alkanut poistaa meikkejä.
Pidin jonkin aikaa sitten (viikoissa) olohuoneessa kädessä pankkikorttia (ei automaatti), yhtäkkiä se räpsähti ja lensi kädestä ilmaan. Katosi. Etsin kaikki paikat, ei ole löytynyt. Se on kauhean outoa. Olisi normaalia löytää se heti. Voiko se hävitä toiseen ulottuvuuteen.. :s
No mulla on löytynyt ihan ilman humalaakin mm. jääkaapista, vaatekaapista, kuivausrummusta, hattuhyllyltä, astiakaapista, kengästä, pyykkikorista, kirjahyllystä
En koskaan hukkaa pikku huppelissa mitään. Ainoastaan kaatokännissä saatan hukata.
Vaatekaapin hyllyltä. Tyynyn alta?
Ei katoa, koska en näe ilman laseja lasken ne kädestäni aina samaan paikkaan, koska en löytäisi niitä muuten
Vierailija kirjoitti:
Pidin jonkin aikaa sitten (viikoissa) olohuoneessa kädessä pankkikorttia (ei automaatti), yhtäkkiä se räpsähti ja lensi kädestä ilmaan. Katosi. Etsin kaikki paikat, ei ole löytynyt. Se on kauhean outoa. Olisi normaalia löytää se heti. Voiko se hävitä toiseen ulottuvuuteen.. :s
Jonkun kaapin alla. Itselläni on käynyt niin töissä, että paperilaskuaikaan yksi lasku lennähti kädestä ja kaapista kuului vain tshuuiihh ja se imaisi laskun kaapin pohjan ja lattian väliin. Ei sitä raskasta kaappia voinut siirtää ja tiesin, että lähiaikoina tulee huoneeseen remontti ja lasku löytyy silloin ja laskusta sattui olemaan kopio, millä sen pystyi viemään jårjestelmään.
Hyllyn päällä, mihin on helppo jättää tavaraa, mutta sinne ei näe nousematta jakkaralle.
Oletko katsonut poimujesi välistä?