Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset ihmiset pelkää potkulakia?

Vierailija
20.12.2025 |

Saikuttajat? Röökillä ravaajat? Alisuorittajat?

Kommentit (366)

Vierailija
261/366 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää ois pitäny olla jo aikoja sitten. T. Eläkeläinen

Kuolethan pian, loinen <3

Vierailija
262/366 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juurihan uutisoitiin kuinka katastusmiehen "väärä" irtisanominen toi työnantajalle lähes 100.000 maksun. Ja joku ihmettelee kuinka firmat siirtyvät vuotratyöntekijöihin -))? Tuollaiset uutiset vähentävät Suomesta aina tuhansia työpaikkoja kun firmat näkevät et ei uskalla palkata.

Joo, nykyinen talouden alho johtuu juuri tästä. Ja kannattaisiko sitten ne hommat hoitaa oikein? Vai onko se vain työntekijöiden velvollisuus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/366 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuslaisten vaimot pois työpaikoilta, missä palkka tulee verorahoista. Töitä on kuulemma yrityksissä senkun menee vaan.

Vierailija
264/366 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten hermoilevat ne jo muutenkin tunnollisesti hommat hoitavat, jotka tulevat uupumaan työtaakan alle, kun pomon lipsuttelijat onnistuvat välttelemään työntekoa.

Vierailija
265/366 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en käsitä. En ylipäätään ymmärrä, että miksi työnantajalla olisi velvollisuus pitää sellaista työntekijää, joka on korvattavissa paremmalla. Irtisanomisaika on ihan ok, että on olemassa, ettei ihan puun takaa lopu työ, mutta tuo työssä pakkopitäminen on naurettavaa paskaa.

Mielenkiintoinen näkemys. Käytännössähän tämä johtaisi siihen että kaikki kokeneet työntekijät, joilla palkka on haitarin yläpäässä, saisivat kenkää. Suomen työmarkkinat ovat sen  verran pienet, että tästä olisi seurauksena koko talouden romahdus. Kukaan ei uskaltaisi ostaa asuntoa tai autoa jne.

Vierailija
266/366 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungin valtuustossa olevien kokoomuslaisten ei tarvitse hommata vaimoja työpaikkoihin, missä palkka tulee verorahoista.

Korruptio on Suomessa kielletty.

Vierailija
267/366 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kaupungissa yksi valtuutettu vuosia sitten hommasi kaupungin rahoja vastaanottokeskukseen, missä oma vaimo johtajana.

Ja työttömiä kehdataan haukkua.

Vierailija
268/366 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuslaisten vaimot pois valtion ja kaupungin työpaikoista ja hommaamaan itse se työpaikka. Kuulemma töitä saa, kun kävelee vaan yrityksiin töihin.

Vierailija
269/366 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtion virastossa yksi päällikkö hommasi serkulleen työpaikan sisäisessä haussa.

Nyt ne sukulaiset ulos työpaikoilta ja tuon sisäisen haun pitää loppua. Ensin serkku määräaikaiseksi ja sisäisellä haulla vakituiseen virkaan, törkeä naispäällikkö asiantuntija.

Vierailija
270/366 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt lähtee kortistoon ankeuttajat, naama norsunvärkillä päivästä toiseen olevat, juoruajat, äkkijyrkät ja äkkipikaiset ja lusmut.

Paitsi jos nämä ovat pomon kavereita tai sukulaisia tai sukulaisen kavereita.

Vierailija
271/366 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtion virastossa yksi päällikkö hommasi serkulleen työpaikan sisäisessä haussa.

Nyt ne sukulaiset ulos työpaikoilta ja tuon sisäisen haun pitää loppua. Ensin serkku määräaikaiseksi ja sisäisellä haulla vakituiseen virkaan, törkeä naispäällikkö asiantuntija.

Kyseinen päällikkö teki vielä etätöitä ja nosti kotihoidontukea, mummo mikä osa-aikatyössä muka hoitaa. Niin sitä rikkaat kuppaa verorahoja.

Vierailija
272/366 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo "asiallinen syy" on melko lavea käsite, joten aika moni varmasti hermoilee jatkossa.

Asiallinen syy = en tykkää susta, et kannata samaa puoluetta kuin mä, et kannata samaa urheilujoukkuetta kuin mä, et tykkää samoista TV-sarjoista kuin mä, et tykkää samasta musiikista kuin mä, et tykkää pukeutua samaan tyyliin kuin mä jne.

Tuo voi ehkä olla totta julkisella puolella. Mutta ajattele yrittäjää, jos joku tekee työnsä hyvin eli on yritykselle kannattava , ei yrittäjän pussille tappiota tuottava, niin en usko että työntekijä lähtee mistään noin typerästä syystä. Ja julkisella saa varmaankin valittaa ylemmälle pomolle

Ihmiset eivät ymmärrä mistä raha tulee myös meidän kaikkien palveluihin... Lähinnä kannattavista yrityksistä. Jos ei sitten myydä kansallisomaisuuttamme tai oteta lainaa...

Vierailija
273/366 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et hommannut tarhapaikkaa lapselle? Etätöissä asiantuntijana valtiolla.

Vierailija
274/366 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasistiset ja alatyylisten juttujen kertojat lähtevät muiden setämiesten kanssa kortistoon. Meillä loppuu tytöttely lyhyeen.

Ehkä, ellei pomokin ole rasistinen tytöttelevä setämies, joka kertoo alatyylisiä juttuja. Näitähän meillä tässä maassa ei ole yhtään.

Vierailija
275/366 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on hyvin lähellä täydellistä sosialismia kun lukee kommentteja ja no mediaa.

Ja muuten sehän ei taloudellisesti toimi ja se on nyt aika hyvin nähtävissä. Ei Orpon hallituskaan enää saa virheitä korjattua , huuto on liian kova. aaspäin mennään vaikka Rahaa on kyllä" demarit hallitsisivat

toivottavasti suomalaiset vielä heräisi todellisuuteen vihervasemmistolaisen media valheista huolimatta.

Vierailija
276/366 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä siihen paljoa vaadita. Minulla esimerkiksi kävi niin, että yksi sitkeä juorukello-työkaveri alkoi huhuta, että minulla ja yhdellä pomolla on suhde, kun olimme koko porukka työmatkalla ja minä ja pomo päätimme kahdestaan lähteä illalla hotellille jo nukkumaan kun muut vielä rilluttelivat. Omiin huoneisiimme. Saaga meni niin pitkälle, että joku laittoi avoimeen henkilöstökyselyynkin anonyymina johdolle palautetta, että on epäreilua, kun täällä toiset saavat etuja reittä pitkin etenemällä. Minulta tulivat muut toimiston naiset kahvitauolla kysymään, onko se totta. Onneksi pomo oli minun puolellani ja sanoi vain kahden kesken, että ollaan hetki käymättä lounaalla yhdessä ja tällaista, niin eiköhän tämä kuole kokoon. Ja ajan myötä se juorukello itse lähtikin firmasta ovet paukkuen, kun on "paska työilmapiiri". Mutta joku toinen olisi voinut asettua juorukellon puolelle ja antaa minulle potkut pelastaakseen omat kasvonsa.

Vierailija
277/366 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranen aika! Täällä sitä vain lörpötellään 14 sivun edestä vaikka voisi MENNÄ TÖIHIN!

Vierailija
278/366 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo "asiallinen syy" on melko lavea käsite, joten aika moni varmasti hermoilee jatkossa.

Asiallinen syy = en tykkää susta, et kannata samaa puoluetta kuin mä, et kannata samaa urheilujoukkuetta kuin mä, et tykkää samoista TV-sarjoista kuin mä, et tykkää samasta musiikista kuin mä, et tykkää pukeutua samaan tyyliin kuin mä jne.

Tuo voi ehkä olla totta julkisella puolella. Mutta ajattele yrittäjää, jos joku tekee työnsä hyvin eli on yritykselle kannattava , ei yrittäjän pussille tappiota tuottava, niin en usko että työntekijä lähtee mistään noin typerästä syystä. Ja julkisella saa varmaankin valittaa ylemmälle pomolle

Ihmiset eivät ymmärrä mistä raha tulee myös meidän kaikkien palveluihin... Lähinnä kannattavista yrityksistä. Jos ei sitten myydä kans

Se on juurikin näin. Joku koodari joka etätyönä sorvaa vielä typerämpää OmaOlo tahi OmaVero- softaa ei osaa ymmärtää et sillä ei mitää rahaa Suomeen tehdä. Se on teollisuus jonka tuotolla me eletään, ja erotus pitää otta velkaa. Joka vuosi.

Vierailija
279/366 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herranen aika! Täällä sitä vain lörpötellään 14 sivun edestä vaikka voisi MENNÄ TÖIHIN!

Sä olit johtava asiantuntija valtion virastossa ja teit etätöitä ja nostit kotihoidontukea puolitoista vuotiaasta taaperosta, millä ei ollut päiväkotipaikkaa. Jouduin odottamaan sun vastausta 4 h asiakkaan kysymykseen.

Vierailija
280/366 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos on rakentanut uuden talon niin on kiva olla siellä etätöissä ja hoitaa samalla pikkulasta. Valtio maksaa palkan ja kotihoidontuen. Kätevää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän