Voiteletteko vartalonne joka kerta saunan/suihkun jälkeen, paino sanalla joka kerta ?
Kommentit (41)
En jaksa, vasta sitten kun iho alkaa kutista kuivuuttaan. Talvella ehkä kerran pari viikossa ja kesällä en juuri lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan, virkistävän suihkukäynnin jälkeen tulisi vain inhottava rasvainen olo
Hanki oikea voide, idiootti !
Joka kerta ei ole sana vaan kaksi sanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan, virkistävän suihkukäynnin jälkeen tulisi vain inhottava rasvainen olo
Hanki oikea voide, idiootti !
Älä viitsi nimitellä.
Miksi ihmeessä hankkisin vartalovoiteen?
En voitele ikinä. Iho pysyy hyvänä ilman mömmöjä.
T: Mies
Kosteuttavaa voidetta sääriin ja kantapäihin joka kerta.
Vierailija kirjoitti:
En voitele joka kerta, vaan hyvin harvoin ja silloinkin vain polvien alapuolelta.
Rannassa on kiva hillua, kun vesi huuhtoo polvia.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään rasvaa laita vaan kosteusvoidetta.
En voitele ikinä. En siedä edes käsivoiteen tuntua. Kasvoille voin laittaa hyvin kevyttä kosteusvoidetta.
Kyllä. Pakko. Mulla on atooppinen iho
Aina rasvaan koko vartalon pesun jälkeen. Hyvin imeytyvää lotionia laitan. Iho kuivuu herkästi, siksi.
Vain tarvittaessa, en todellakaan joka kerta. Talvisin iho kaipaa pakkasilla rasvausta mutta muuten ei tarvetta, onneksi.
Aina , olen ikäni ollut atoopikko, joskus oli todella paha. Jo lapsesta asti, ja nyt olen 50+
En ikinä.
Naaman ja kaulan kyllä.
Jalkapohjat rasvaan. Muulle kropalle laadukas tuoksuton ihoöljy. Joka kerta.
En ole ikinä voidellut kroppaa. Naamaan laitan nykyään joskus harvoin talvella, ehkä kerran tai kaks kuukaudessa. En laittanut naamaankaan ennenkuin täytin +50v.
saunan jälkeen yleensä kyllä koska iho tuppaa kuivumaan. Joskus kesällä kun monta kertaa päivässä saunassa niin riittää vain kasvojen rasvaus.
Aina suihkun jälkeen kosteusvoide kasvoihin ja jos on kuivat kyynärtaipeet ja nilkat ym niin sitten myös ne. Reisiä ja keskivartaloa harvemmin, dekolteen sen sijaan kyllä.
Suihkuun, kuivaus ja vaatteet päälle. Ihanan puhdas, ei rasvainen, olo.