Miehen Deo Stick?
Tervehdys, elämän rikastuttajat! Olen vähän varttuneempi miesoletettu. Tarvitsisin vähän konsultaatiota tältä hyväntahtoiselta ja monipuoliselta verkostoltamme. Kysyn tosissani.
Nuorempien vuosieni seikkailujen jälkeen olen kotiutunut jo aika kauan sitten EDT -tuoksuissa Issay Miyaken L'eau D'Isseyhin. Käytän sitä aika lailla joka päivä riippumatta siitä onko arki vai juhla tai mikä maa ja mikä valuutta.
Deo stickiksi sen kanssa on sopinut hyvin Dolce & Gabbanan Light Blue. Light Bluessa on ollut se huomattavan varteenotettava ominaisuus, että se estää hienhajun muodostumisen ja toimii koko päivän. Dolce & Gabbanan Light Blue -stickissä on kuitenkin tätä nykyä se huomattavan kieltenen ominaisuus, että sitä ei saa enää mistään. L'eau D'Isseylla on deo stick, mutta sen kielteisempi ominaisuus puolestaan on se, että se ei estä hienhajun muodostumista.
Veikkaan, että vauvassa voisi olla vinkkejä deo stickeistä (tai spraysta), joka olisi tuoksultaan leudosti sitruunainen, asettuisi L'eau D'Issayn kanssa sopusointuun (voi olla hankala osa kysymystä tämä) ja pitäisi hienhajun poissa aamusta iltaan about. Esimerkiksi Calvin Kleinit eivät toimi, vaan puskevat läpi liikaa. Voisi tässä tapauksessa olla edullisempikin deo stick (tai sitten kalliimpi), jos jättäisi Issayn EDT:lle siis pääosan.
Kiitos etukäteen joillekuille! Tiedän, että tällä palstalla on kysytty typerämpiäkin asioita..
Kommentit (2)
Bossin deo stickit toimivat aina. Jos haluaa lisätä tuoksua iltamenoihin, voi suihkauttaa maltillisesti SAMAA edt-muodossa. Nykynuoret käyttävät paljon tuoksuja.
Ei suoranaisesti vastaa kysymykseesin, mutta itse käytän apteekista saatavaa erittäin tehokasta ja hajutonta deostickiä, ja suihkaisen sitten tuoksun EDT:llä.