Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehiä risoo vaihdevuosi-ikäiset naiset, koska

Vierailija
20.12.2025 |

siinä vaiheessa miehet ei kiinnosta påtkääkään enää. Biologinen hormonaalinen juttu. Sitten naisia voi haukkua kurpiksi, rupsahtaneiksi kärttyakoiksi 😅 Tulee uudet kiinnostuksen aiheet, kuten lastenlapset, jotka ovat useimmille mummoille kaikki kaikessa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että kun naiset vihdoin uskaltavat olla miellyttämättä muita, se ärsyttää ja leimataan "aggressiivisuudeksi". Itse en enää ottaisi uutta miestä, jos jäisin leskeksi. 

Vierailija
2/10 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että kun naiset vihdoin uskaltavat olla miellyttämättä muita, se ärsyttää ja leimataan "aggressiivisuudeksi". Itse en enää ottaisi uutta miestä, jos jäisin leskeksi. 

Näin on. Ihan samaa mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä ei kiinnosta mikä teitä miehiä risoo. 

Vierailija
4/10 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan mies ei ole ikinä sanonut noin missään. Poikia ei lasketa, eli trolleja.

Vierailija
5/10 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ei kiinnosta? Moni 50+ nainen aloittaa parisuhteen miehen kanssa.

Vierailija
6/10 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂

Vierailija
7/10 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vaihevuosi-ikäinen nainen, jolla on hormonikorvaushoito kunnossa. Olen energinen ja pidän huolta itsestäni. Ajattelen asioista positiivisesti.

Minulla on mont ystävää, joilla ei omien sanojensa mukaan ole mitään oireita. Mitä nyt ovat saatanan negatiivisia, joka paikkaa kolottaa ja ovat myös hirveän arvaamattomia. 

En yhtään ihmettele, jos miehet pelkäävät teitä. Itsekin olen ennemmin yksin, kun kuuntelen jatkuvaa marinaa ja negatiivisuutta. Voitteko nyt ottaa sen lääkityksen?!

Vierailija
8/10 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän monet naiset haluaa parisuhteen tuossakin vaiheessa. Ehkä on vain kadonnut tarve miellyttää ja asiat sanotaan suoraan, tästä eivät ne epäkypsät miehet tykkää.

Vierailija
9/10 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen vaihevuosi-ikäinen nainen, jolla on hormonikorvaushoito kunnossa. Olen energinen ja pidän huolta itsestäni. Ajattelen asioista positiivisesti.

Minulla on mont ystävää, joilla ei omien sanojensa mukaan ole mitään oireita. Mitä nyt ovat saatanan negatiivisia, joka paikkaa kolottaa ja ovat myös hirveän arvaamattomia. 

En yhtään ihmettele, jos miehet pelkäävät teitä. Itsekin olen ennemmin yksin, kun kuuntelen jatkuvaa marinaa ja negatiivisuutta. Voitteko nyt ottaa sen lääkityksen?!

Jaa, vaikuttaa kyllä siltä että ei ole annos täysin kohdallaan, kun ajattelet positiivisesti kolmannessa lauseessa ja 7. ja 8. alkaa olla jo, miten sen nyt nätisti sanoisi, aika kärttyjä. 

Vierailija
10/10 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän risoo. Voivoi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi