Tyttö ei päässyt taksista pois
Kuski yritti kiristää lisämaksua, soitto häkeen auttoi. Uskallatko käyttää enää taxia?
Kommentit (28)
Kaverilleni yli 60-v. miehelle kävi samoin. Taxi pyysi lisämaksua, monta kymppiä. Hän joutui soittamaan hätäkeskukseen, kun taxi ei päästänyt ulos.
Jouduin menemään itse taxiin ja Töölössä taxi poikkesi sivukadulle, missä oli ruuhka. Kysyin, miksi sinne käännyt, kun paikka, minne olen menossa, on eri suunnassa ja on autoja tien tukkeena. Sitten neuvoin, minne pitää ajaa.
Ihmiset kuvittelevat, että kun tulen maalta, etten osaa ajaa Helsingissä, mutta olen ajanut ajokortin Kampissa ja suurinpiirtein muistan, missä mikäkin paikka sijaitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina kannattaa sopia hinta etukäteen ja nauhoittaa kännykällä taksimiehen sanomiset. Jos tulee riitaa niin pitää soittaa poliisi paikalle. Muutenkin on hyvä pitää linja auki hätäkeskukseen koska mistä sitä tietää milloin taksimies alkaa raískaamaan.
Onpa erikoinen kännykkä, jos sillä voi nauhoittaa.
Jos sinulla on kännykkä on siinä myös tämä mahdollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Muistan ajan jolloin taxi oli turvallinen tapa liikkua.
Turvallinen on edelleenkin.
Juttu jokaisella kielellä kaikkiin maihin.
Vierailija kirjoitti:
Minkä helvetin takia kirjoitat taxia ?!
Koska Amerikassakin...
Vierailija kirjoitti:
Koska olen raavas iso mies, niin uskallan.
Ei kannata tuudittautua tuohon. Niklas Herlinkin sanoi, että ajatteli olevansa suojassa ryöstöiltä, koska on 190 cm pitkä mies, mutta silti hänet ryösti kaksi ulkomailta tullutta romanipoikaa.
Pitäisikö alkaa kuljettaa mustaa leikkipyssyä mukana, jossa on jotain nestemäistä pesuainetta sisällä? Voi ainakin itse alkaa uhkailemaan takaisin, jos toinen aloittaa. Ja naisena useampi housusetti ja kireät housut ja oikein hankala vyö niin voi laittaa vastaan. Ja isketään taju kankaalle, niin voi ehtiä virkoamaan ennen kuin rikollinen on ehtinyt riisua kaiken.
Rovaniemellä on taas aika "lumipestä" muutama etelän pummikuski. Myös autonsa renkaiden "ilmanpainetta" voisi joku helpottaa...