Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla miehillä ollut sellaista ongelmaa, että vain selkeästi rumat naiset kiinnostuvat?

Vierailija
19.12.2025 |

Olen joskus miettinyt, että mistä hitosta niin rumia naisia edes löytyy, jotka kiinnostuvat minusta. Hypoteettisesti sanottuna, jos katson vaikka netistä jonkun terveydenhoitopalvelun henkilöstöä ja siellä on vaikkapa 20 työntekijänaisen kuvat, niin kaikki ovat sellaisia, jotka voisin niin sanotusti kelpuuttaa. Mutta minusta kiinnostuvat aina sellaiset, jotka eivät ole edes sitä edellä mainittujen 20 naisen heikointa tasoa. Täälläkin aina puhutaan, että mitään erityisiä tasoja ei ole ja ei vain ole sattunut kohdalle, niin kait se sitten vain on sitä paskaa tuuria, jos näin kansankielellä sanotaan.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sit oo komea?

Vierailija
2/23 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sit oo komea?

Eihän sillä pitäisi olla väliä. Tasoja ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sit oo komea?

Miten sinä sitten jaottelet naiset eri tasoille rumiksi ja kauniiksi? Vai oliko se niin, että naisten ei kuulu välittää siitä, millainen sinä olet, mutta sinun pitäisi saada haluamasilainen nainen?

Vierailija
4/23 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo... oon ite naamasta n. 8,5/10, treenattu vartalo, suht pitkä ja on kyllä aina ollut vaikeuksia saada omantasoisista naisista seuraa.

Vierailija
5/23 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän saman suuntainen, mutta ei sama viehtymys. Mua ei niinkään kiinnosta selkeästi rumat naiset, vaikka nekin menettelevät vaan selkeähköytyneesti rumat naiset. Ne ne vasta jotain ovat. 

Tämä on tämmöinen rodunjalostuskysymys. Itse olen juuri selkeähköytyneesti ruma, ja haluan rikastaa tätä rotuominaisuutta populaatiossamme.

Vierailija
6/23 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot vaan luuseri inceli. Myönnä pois.

Vierailija
7/23 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot kaiketi näille naisille olevasi heistä kiinnostuneita, koska he ovat sinusta rumia?

Vierailija
8/23 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sit oo komea?

Ei ole kyse mistään tasoista. Vaan siitä että ihmiset kiinnostuvat kaltaisestaan. 

Vierailija
9/23 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet onnekkaampi kuin Allu, joka usein valittaa etteivät edes rumat naiset kiinnostu hänestä.

Vierailija
10/23 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo... oon ite naamasta n. 8,5/10, treenattu vartalo, suht pitkä ja on kyllä aina ollut vaikeuksia saada omantasoisista naisista seuraa.

Sinä nimenoamaan saat omantasoistasi seuraa. Sinun tasosi määrittää se mitä on korvien välissä ja se taso taitaa olla 3.  

Vierailija
11/23 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta seksinukke, saat juuri sennäköisen kuin haluat ja siihen tarkoitukseen mihin haluat. Kukaan nainen ei halua olla kaltaisesi kanssa.

Vierailija
12/23 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun havaintojen mukaan miehet on aika huonoja arvioimaan omaa ja toisten miesten ulkonäköä.

Varsinkin kasvonpiirteitä eivät hahmota tästä näkökulmasta.

Vierailija
13/23 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa elämässä Ap:sta ei ole kiinnostunut kukaan, ei ruma, kaunis, tavallinen, nuori, vanha, pitkä, lyhyt, lihava eikä laiha nainen. Tämä on vain tätä ap:n jokapäiväistä whataboutismia. 

Vierailija
14/23 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juurihan itse sanoit, että tasoja ei ole. Nytkö niitä sitten onkin, kun on kyse siitä mitä haluat. 

Vierailija
15/23 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on liian tyrkky, laittaa vähän statusta näkyviin niin rujommat kaikkoaa.

Vierailija
16/23 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei rumat naiset sitten saisi kiinnostua? Kyllä naisistakin kiinnostuu myös rumat miehet. Pakko ei ole suostua.

En ole koskaan ymmärtänyt tätä miesten jatkuvaa valitusta rumista naisista jotka kiinnostuu. Aina valitetaan ettei naiset tee aloitteita ja sitten kun joku tekee, ei kelpaa. Ei ne kaunottaret aloitteita tee kun miehet tekevät niille. Että jos haluatte naisten tekevän aloitteita, hyväksykää se että ne voi olla ihan mitä tahansa mörköjä, niin se meillä naisillakin menee.

Vierailija
17/23 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei rumat naiset sitten saisi kiinnostua? Kyllä naisistakin kiinnostuu myös rumat miehet. Pakko ei ole suostua.

Kuvainnollisesti: No kyllä sinuakin ketuttaisi, jos olisit valmistunut esim sairaanhoitajaksi, mutta vain siivoojan töitä tarjottaisiin. Ihme on, jos et ottaisi asiaa ainakin jonkinlaisena vittuiluna.

Vierailija
18/23 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän kauniista naisistakin kiinnostuu vaikka minkä näköiset

Vierailija
19/23 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuviikon ylivoimaisesti kiinnostavin keskusteluketju!

Vierailija
20/23 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksen perusteella ei ole ollut ongelmaa varsinaisesti rumista.

Lähinnä ongelma on ollut siinä että erinäiset "tukevammat" naisimmeiset ovat tungetelleet koko elämän ajan. Tilanteissa joissa on on tarjolla ollut niin sutjakkaa kuin tukevampaakin on nämä tukevammat sitten torpanneet kaikki mahdollisuudet edistää sutjakoiden kanssa lähentymistä.

Sitten jos sen sutjakan kanssa on päästy jo liikenteeseen, niin nämä tukevammat on pyrkineet kaikin keinon tuon jatkumisen keskeyttämään. Ihan kaikkea ovat yrittäneet.

Käytännössä ainoa tapa pyöriä noiden sutjakkojen kanssa on ollut tehdä se täysin salassa, kummankaan paljastamatta tilannetta. Näin se hoitui vaimonkin kanssa ja rengastuksen jälkeen on saanut olla vähän paremmin rauhassa.