Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ihmeestä ruma mies

Vierailija
19.12.2025 |

Kehittää niin mahtavan itsetunnon, että sokeutuu omista mahdollisuuksistaan? Kuvittelee, että hänellä risupartaisena, epäsiistinä, haisevana ja vieläpä köyhänä olisi mitään jakoa edes lähestyä kaunista ja huoliteltua siistiä ja korkeampaan elintasoon tottunutta naista? Kertokaa! 

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne miehet eivät lähesty minua, joista minä itse olen kiinnostunut? Miksi rumat ja lihavat miehet lähestyvät minua? Mikseivät pitkät, hoikat ja urheilulliset miehet lähesty minua?

Vierailija
42/79 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet ruma nainen ja hänen tasoaan :) Ja ikäsi alkaa nelosella eli olet jo biojätettä miesten silmissä. Kun ruma mies lähestyy sinua niin hän näkee tasoisensa naisen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi noloa ja kiusallista, kun ihmiset yrittävät epätoivoisesti "punchata" parinmuodostuksessa - tuloksetta. Kannattaisi vain katsoa huolellisesti peiliin ja miettiä ja analysoida ensin perusteellisesti mikä on järkevästi ajateltuna oma taso ja tavoitella partneria sitten omanlaistensa joukosta.

Vierailija
44/79 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomesta ja kantissuomalainen mies. Tän palstan mukaan Ssuomalaisista ei löydy yhtään komeaa miestä, joten mahdollisuutesi ovat hyvät. Mutta älä ota ketään rumimmista, he ovat nimittäin yllättävän suosittuja ja joku kateellinen kaverisi vamppaa saaliisi saman tien. Sellanen semirumanon turvallinen valinta.

Vierailija
45/79 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää, kun ruma ja köyhä ja epäsiisti ylipainoinen turilas yrittää "hurmata". Tekisi mieli nolata se ihan täysin julkisesti. Kuinka tyhmä voi mies olla? Ei mitää todellisuudentajua.

Vierailija
46/79 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyppä sointu borgilta.

Vierailija
47/79 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niin saatanan oudoilla miehillä on nainen matkassa Prismassa ettei voi kuin silmiä pyöritellä.

Vierailija
48/79 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne miehet eivät lähesty minua, joista minä itse olen kiinnostunut? Miksi rumat ja lihavat miehet lähestyvät minua? Mikseivät pitkät, hoikat ja urheilulliset miehet lähesty minua?

Miehet arvioivat tarkasti mahdollisuutensa ja yrittävät saada hiukan itseään laadukkaamman naisen.  Hoikat ja urheilulliset miehet jättävät sinut suosiolla rumille kavereilleen, koska sinun seurassa muut naiset tiputtavat hänen luokituksensa. Miehen ei kannata riskeerata tulevaisuuttaan lähestymällä väärän laisia naisia.

Vierailija
49/79 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parrakkaat on kyllä epäluotettavia.

Ja juuri epäsiistejä!! Hyi olkoon. Tukkakin yleensä hirveä hamppukasa. En hirveä edes ajatella mikä ryteikkö pastilleineen rehottaa herran housuissa. 

Mädänneet hampaat / haiseva suu eivät myöskään houkuta lähempään tuttavuuteen. 

Vierailija
50/79 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niin saatanan oudoilla miehillä on nainen matkassa Prismassa ettei voi kuin silmiä pyöritellä.

Ja sinun seurassa ei ketään. Olet ilmeisesti vielä oudompi!

Vierailija
51/79 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin Youtubesta dokumentin afganilaisesta naisvankilasta jossa oli tuomittuna naisia jotka kieltäytyivät naimisiinmenosta suvun määräämään miehen kanssa, olivat nuoria naisia ja ne ukot vanhoja kääkkiä.  Yhden tyttären äiti lohdutti tytärtään sanomalla: parempi on sentään joku aviomies kuin ei miestä ollenkaan. Tuo lause jäi minun takaraivoon iäksi, siinähän oli elämänviisautta 🤗

Vierailija
52/79 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se rumuuskaan vielä haittaa, mutta jos on epäsiisti ja köyhä, niin nämä jo haittaavat. 

Ei se rumuus ja köyhyyskään vielä mitään, mutta jos sisältäkin ruma eikä edes käytöstapoja osaa, niin sitten voi unohtaa naiset kokonaan. 

Vierailija
53/79 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset itse lähesty sinua kiinnostavia miehiä?

Vierailija
54/79 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää, kun ruma ja köyhä ja epäsiisti ylipainoinen turilas yrittää "hurmata". Tekisi mieli nolata se ihan täysin julkisesti. Kuinka tyhmä voi mies olla? Ei mitää todellisuudentajua.

Ei taida sullakaan olla kaikki inkkarit kanootissa kun haluat julkisesti nolata jonkun.

Vierailija
55/79 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän naisille kuulemma merkkaa mikään noista asioista, kun eivät ole PINNALLISIA, joten miksi ei lähestyisi? 

Vierailija
56/79 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sinä olet ruma nainen ja ikäännyt koko ajan. Siksi ne rumat miehet sinua lähestyvät. Eivät he lähesty parikymppisiä huippumalleja vaan tasoisiaan.

Vierailija
57/79 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taida sullakaan olla kaikki inkkarit kanootissa kun haluat julkisesti nolata jonkun.

Hän nolaa jo itsensä ja samalla minut yrittämällä lirkutella täysin oman tasonsa yläpuolella olevalle. Typerä vastenmielinen ja ruma rumilus! Yök.

Vierailija
58/79 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metoosta oli se hyöty ainakin, että tälläiset vastenmieliset "lähestymisyritykset" ovat huomattavasti vähentyneet muutamien vuosien takaisista. Hyvä näin. 

Vierailija
59/79 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ei hienovarainen vihjailu mene perille, niin on otettava kovemmat keinot käyttöön. Stalkkerit (tai täysi d i oo t it) eivät tajua edes kovempiakaan viestinnän muotoja. 

Vierailija
60/79 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ylipäätään eivät kiinnosta enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme