Miten puhdistaa Ticketin haalari?
Hei,
Ostin kuukausi pari sitten turkoosin Ticketin välikausihaalarin, ja nyt jo haalariin on pinttynyt likaa, joka ei lähde pesussa. Olen ollut hieman huono pyyhkimään haalaria ihan joka ulkoilun jälkeen, ja välillä kun sillä on oikein ryvetty, niin olen harmikseni huomannut, ettei tuorekaan lika lähde pyyhkimällä - haalarin pinta ei kuitenkaan ole niin liukas/ likaa hylkivä. Kestääkö kosteussuojakangas tahranpoistoainetta? Onko muita vinkkejä?
Haalari on muuten ollut hyvä, muun muassa kosteussuoja on toiminut täydellisesti. No, ensi talveksi ostin kuitenkin halvan, mustan kosteussuojahaalarin... ;)
Kommentit (4)
Ja esipesuaineeksi myös Vanishia...todella loistava kaikille tahroille.
ja Ticketin limenvärisestä haalarista. Oli hinkannut fairya, pistänyt koneeseen ja oliko vielä kertaalleen fairya pistänyt. Mielestäni uskomaton suoritus ;) mä luulin aina, ettei ketjurasva lähde millään. Haalarin pinta ei heillä näyttänyt käsittelystä kärsivän... varovaisesti kokeilisin silti...
saanut vaaleanpunaiseen haalariin pinttyneitä kohtia puhtaaksi saippualla ja ihan käsin/sienellä hankaamalla, olen käyttänyt Marseille saippuaa, kun ajattelin ettei ainakaan voi olla liian tujua kun sillä pestään villat ja silkitkin.
Pese pinttynyt kohta tavallisella saippualla (ja sienellä). Ohje oli omassa ulkoilupuvussani ja tuntuu tepsivän " tavalliseen" likaan.