Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkaverit haukkuivat minua tänään hölmöksi kun kerroin tekeväni laatikot itse

Vierailija
19.12.2025 |

On kuulemma turhaa ja pahempaa.  Puolustauduin että joulumieli tulee jouluvalmisteluista, mutta en saanut sympatiaa osakseni kuin yhdeltä vanhemmalta, hiljaiselta kollegalta. 

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko aloitusta, mutta tietysti tehdään laatikot itse. En äkkiseltään keksi ruokaa, joka olisi helpompi tehdä. Kaupan laatikoista on saatu jollain konstilla imettyä kaikki maku pois. Kotona ei hevillä onnistu. Lanttulaatikko on maailman paras ruoka. 

Mä keksin:

uunikala jäiset seit vuokaan ja mausteita päälle, voi ripotella pakkaspussista sipulia, vhanneksia ja jos on muusin jämää (tai mummon muusia), niin se päälle ja uuni. Puolituntia, ruoka on valmis. < moni muukin vuoka valmistuu yhtä vikkelään. 

soselaatikoissa pitää kuoria, pilkkoa, keittää, soseuttaa kilo tai pari kasviksia. Sitten taas uuniin ja odotellaan... Ajallisestikin aikaa vievää.

Vierailija
42/44 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri valitti jouluvalmistelujen raskautta, piti ehtiä sitä ja tätä ja kaikki oli kamalaa. Kerroin, että en tee samoja asioita kuin hän ja silti meillä on hyvä joulu, mainiota ruokaa ja aikaa olla yhdessä ilman riitoja siitä, kuka teki mitä väärin. Työkaveri oli ihmeissään: ei meillä voi olla joulua, jos ette tee sitä itse!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupoista saa myös sellaisina pötköinä ostaa lanttu- tai bataattisosetta, niistä on nopea valmistaa laatikko ja maustaa sitten mielensä mukaan. Siis jos ei halua itse kuoria ja keittää suurtaa määrää juureksia.

Vierailija
44/44 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itekin muistelen että mummin tekemät parempia. Mutta itse oon laiska joten valmiilla mennään. :D On nekin ihan hyviä kuitenkin.