Nainen, mikä herrasmiehissä tökkii ja ahdistaa?
Tarkoitan siis miestä joka avaa naiselle oven, auttaa takin päälle ja maksaa kysymättä ravintolalaskun treffeillä.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Sulla on eri käsitys sitten herrasmiehestä. Nuo mainitsemasi voi tehdä ihan tavallinen itsekäs moukkamieskin seksin ja muiden etujen toivossa.
Oikea herrasmies sen sijaan on hyvä, vastuullinen ja pätevä ihminen. Moni nainen muuten on tällainen. Miehenhän tunnetusti tarvitsee käyttäytyä vain kuin tavallinen nainen tullakseen kutsutuksi herrasmieheksi. Koska rima miehille on alempana.
Tämä. Naiset ovat usein tilanteessa kuin tilantessa kohteliaita ja huomaavaisia - kenelle tahansa. Miehillä on joku hyötyminen tai maineen kiillotus mielessä.
Minua ärsyttää tyypit, jotka kutsuvat itseään herrasmieheksi kuitenkaan olematta sitä.
T: Tuntematon
Ei kyllä pikkkarit litimäriks kostu, jos joku uuvatti avaa oven. Ja kantaa kauppakassit. Ja on epävarma pilinsä riittävyydestä. Oujee, kunnon uros.
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää tyypit, jotka kutsuvat itseään herrasmieheksi kuitenkaan olematta sitä.
T: Tuntematon
Herrasmies on titteli, jota ei voi itse itselleen ottaa. Jos sanot olevasi herrasmies, on erittäin todennäköistä että et sellainen ole.
Kun deittailin, itsensä herrasmieheksi nimittäneet meni välittömään hylkyyn.
Varmaan muna kuten muissakin miehissä.