Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huumori! Olenkohan jo väsynyt? =)

Vierailija
23.04.2007 |

Mies sanoi et tuuhan jo nukkumaan. vastasin: joo oota äiti käy ensin pissalla! :D

Sit tänään piti pyyhkiä joltakin lapselta nenä. Pyyhin täysin puhdas nokkaisen nenän. Hämmästyi tää lapsi vähän.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mies sanoi et tuuhan jo nukkumaan. vastasin: joo oota äiti käy ensin pissalla! :D

Vierailija
2/4 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä laitan usein esim. voi purkin leipälaatikkoon ja leivät jääkaappiin tai sitten etsin kaukossädintä, jopa tiuskin esikoiselle mihin on sen laittanut ja sitten huomaan sen joko kädessäni tai sitten itse olen sen vienyt toiseen huoneeseen... näitä on paljon ja lähes päivittäin tapahtuu moneen kertaan että kävelen esim. keittiöön hakemaan jotain tavaraa, mutta kun olen keittiössä en muista mitä tulinkaan hakemaan :) t. 23v 3,5v ja 5kk lasten äiti :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhui puhelimeen ja noitui sinne, että " saamari mihin mä sen puhelimen oon pistänyt" samalla tonki taskujaan vimmatusti. Lie luurin toisessa päässä ollu hauskaa.

Vierailija
4/4 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle käy usein kans silleen et soitan jollekkin jotain asiaa kertoakseni mutta kun tyyppi vastaa niin en enää muista mitä asiani koski... :)