Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmanvaihdon säätö. Mitä maksaa?

Vierailija
22.04.2007 |

Luulen, että meillä on nuo ilmanvaihtoventtiilit väärin säädetty. Paljon niiden säätäminen maksaa? Kellään kokemuksia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy ilmastointityöt tehneeltä taholta miten ne on säädetty teillä. Mistä päättelet että venttiilien säädöissä olis jotain vikaa?

Meillä annettiin ohje, että ilmastointiventtiileitä ei kannata mennä itse pyörittelemään, sillä ilmastointikoneen säädöt on jotenkin säädetty nyt sen mukaan missä asennossa venttiilit on nyt. Ilmastointilaitteessa itsessään on kytkin josta ilmanvaihdon voi laittaa isommalle / pienemmälle. Kokeilepa ap ensin säätää ilmanvaihtokoneesta ilmanvaihdon tehokkuutta ennenkuin kosket venttiileihin.

Vierailija
2/5 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta täytyy häpeäkseni tunnustaa, että olen siivouksen yhteydessä joskus pyöritellyt nitä. Siksi haluan säätää ne uudelleen. Ilmanvaihtokonetta osaan käyttää tarpeen mukaan, mutta olen ikäväkseni mennyt koskemaan ventiileihin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäilen niiden olevan väärin säädetty koska aina vastassa on tunkkainen haju ja kärsin nenän tukkoisuudesta. Nämä noin alkuunsa. Joissakin huoneissa tunkkaisuus on paljon kovempaan kuin toisissa. Ja meillä siivotaan säännöllisesti kerran viikossa kunnolla. Toiseksi tuntuu, että aina pitää tuulettaa. Eihän se niin pidä mennä vai mitä?

Vierailija
4/5 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tulee mieleen että onko suodattimet milloin vaihdettu? jos niiden vaihto on unohtunut raittiinilman tulo estyy aika tehokkaasti!

Se säätö maksaa 200- 400 euroa... riippuen talon koosta

Vierailija
5/5 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja missä sisään tulevat venttiilit. Jos vetävät ovat esim keittiössä ja kylppärissä, onko ovet auki että pääsevät vetämään? Laita wc paperi arkki vetävän venttiilin päälle ja katso pysyykö siinä? Veto on riittävä jos pysyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi